Αναστασια

27 2 0
                                    

-Ειρήνη:Τι εγινε; τι έπαθες;τη ρώτησε βλέποντας την σε αυτή την κατάσταση. Η Αναστασία δεν απάντησε για λίγο. Συνέχισε να κλαίει. Δεν ήξερε αν θέλει να της πει την αλήθεια για όλα όσα συνέβησαν. Μετά από λίγο,άρχισε να σκουπίζει τα ματια της.
-Αναστασία:Τίποτα. Μαλωσαμε με τον Στέφανο!της είπε και συνέχιζε να σκουπίζει τα δάκρυα της.
-Ειρήνη:Τόσο πολύ τον πείραξε για τον Νίκο;
-Αναστασία: Πάω να κάνω ένα μπάνιο και θα σας πω μετά.
-Γιαννης:Αναστασία,ο Στέφανος που είναι;
-Αναστασία:Δεν ξερω!του απάντησε μόνο και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο.
Μετά από λίγο
Η Αναστασία αφού τελείωσε με το μπανιο,πήγε στα παιδιά,στο σαλόνι.
-Ειρήνη:Λοιπόν,θα μας πεις τι έγινε;
-Αναστασία:Μαλωσαμε αυτό έγινε. Νομίζει ότι θέλω τον Νίκο.
-Ειρήνη:Κι αυτόν τι τον νοιάζει; Γιατί θυμώνει;
-Γιάννης:Γιατι τη θέλει!πετάγεται κι ο Γιάννης.
-Ειρήνη:Ποια θέλει;
-Γιάννης:Την Αναστασία. Ο Στεφανος θέλει την Αναστασία κι η Αναστασία τον Στέφανο.
-Αναστασία:Δεν ισχύει αυτό. Εγώ με τον Στέφανο είμαστε μόνο φίλοι!του λέει και πάει να φύγει.
-Ειρήνη:Που πας τώρα;
-Αναστασία:Πάω να ξαπλώσω λίγο!λεει και τους αφήνει μόνους.
Ο Γιάννης μόλις έφυγε η Αναστασία,τηλεφώνησε στον Στέφανο.
-Γιάννης:Που είσαι; τον ρώτησε μόλις το σήκωσε.
-Στέφανος:Θα φύγω.
-Γιάννης:Που θα πας;
-Στέφανος:Θα γυρίσω πίσω.
-Γιάννης:Γιατι ρε φίλε;τι έγινε τόσο πολύ πια;
-Στέφανος:Τη φίλησα. Τη φιλησα,αλλά αυτή δεν το ήθελε. Βλέπεις σκέφτεται αυτόν τον Νίκο κι ας μην το παραδέχεται.
-Γιάννης:Καλά ρε βλάκα,εσύ δεν έλεγες ότι δεν τη θέλεις; βέβαια δε σε πίστευα,αλλά στα καλά καθούμενα πήγες και τη φιλησες;
-Στέφανος:Μου βγήκε πολύ αυθόρμητα,δεν ξέρω πώς το έκανα. Δεν είναι ότι τη θέλω,απλά με εκνευρίζει που έχει δεθεί με αυτόν χωρίς καν να τον ξέρει.
-Γιάννης: Βλάκα δε σου βγήκε αυθόρμητα. Απλά έκανες αυτό που ένιωθες. Έλα τώρα σπίτι να μιλήσετε και να τα βρείτε. Εσείς οι δυο πρέπει να είστε μαζί. Βρέχει κιόλας. Άντε μαζέψου σπίτι!
-Στέφανος:Δεν ξέρω τι θα κάνω. Σε αφήνω τώρα. Θα τα πούμε αργότερα!του λέει και του το κλείνει.

Φίλοι.....;Where stories live. Discover now