Dnes končí stávka Rey a Daniela, čiže sa vracia Rey domov. Ja som ale ako vygrcaný rezanec. Celý deň ležím v posteli a nemienim pohnúť ani brvou. Až na zabalenie darčeku mojej sestre, keďže zajtra má narodky. Najhoršie ale je, že začínam cítiť ako sa tomu vraví? Výčitky? Niečo také ale neprichádza douvahy.
imlulucollins: Čítala si to?
itslunaxobrien: Čo?
imlulucollins: Christina a Corbyn sa k sebe vrátili.
itslunaxobrien: Počkaj počkaj počkaj... Asi zle vidím...
imlulucollins: Používateľ @imlulucollins Vám preposlal príspevok používateľa @beautychickee___________________________
beautychickee
♥️: 65k
👥: @corbynbesson
💬:
beautychickee: can't help falling in love with you ❤️ #beautychickee
Zobraziť všetky komentáre (1 301)
corbynbesson: most beautiful girl in the world
__________________________itslunaxobrien: Fuj či mi prišlo zle
imlulucollins: Tvoj plán je v háji
itslunaxobrien: Nie je
imlulucollins: Veď sú znovu spolu nie?
itslunaxobrien: Musím uznať mýlila som sa. On potrebuje skôr zachrániť, pretože život už má kvalitne posratý.XXX
"Mieniš dnes vstať z postele alebo nie?" nakukne do mojej izby Daniel. "Nemám dôvod" zamrmlem do vankúša. "Videla si ten príspevok s Corbynom a Christinou?" zavrie dvere a sadne si na kraj mojej postele. "Hej" otočím naňho hlavu. "Dala mu ultimátum. Buď sa bude baviť s tebou a je koniec alebo sa s tebou nebude stretávať a dá mu druhú šancu" povzdychne si. "Úprimne ho ľutujem" posadím sa a pretriem si oči. Nechápavo sa na mňa pozrie. "Je taká umelá, že si ju o chvíľu smetiari hodia k plastom" odfrknem si a on sa zasmeje. "Či si žiarlivá..." uškrnie sa. "Ja niesom žiarlivá len ona by vyzerala bez toho mopu na hlave a mihalníc väčších ako veterný mlyn, lepšie" sarkasticky sa usmejem. "Ja som vlastne dobrý človek! Jej vražda by bol dobrý skutok" rozhodím rukami. Daniel sa znovu zasmeje a postaví sa. "Toto tvoje každodenné urážanie ľudí mi bude chýbať" povzdychne si s úsmevom. Skloním hlavu a úsmev z tváre mi zmizne. 'Aj on bude chýbať tebe, ty trúba!' okríkne ma svedomie. Vyskočím a hneď ho objímem. "Wow! Tak toto som nečakal" uchechtne sa a pevne ma objíme. "Úprimne? Ani ja ale nezvykaj si" odkašlem si a odtiahnem sa. "Jasné jasné" uškrnie sa a vyberie sa k dverám. "Ideš so mne pre Rey?" zmení tému. "Noo do domu hrôzy?" pokrčím nosom. "Už to neni dom Teletubbies?" uchechtne sa. "Je tam predsa tá ohavnosť ohavností všetkých ohavností" odfrknem si a postavím sa z postele. "Odkedy sa ty niečoho bojíš?" podpichne ma a ja naňho zazriem. "To ona by sa mala báť mňa" zavrčím a prejdem k skrini. "Čakám dole" zatvorí za sebou dvere a ja celá nasratá odídem do kúpeľne. Oblečiem sa:
Make up a vlasy si spravím bleskovo a hneď bežím dole. "To ti to trvalo" vyskočí z gauča a mobil si dá do vrecka. "Na mňa sa vždy oplatí čakať" vyplazím naňho jazyka a vyjdem von. On ide za mnou a neveriacky krúti hlavou. Auto má už naložené svojimi vecami. "Ani som nevedela, že si toho mal toľko" uchechtnem a hodím sa na sedadlo spolujazdca. "Bude mi to tu chýbať" povie skleslo a naštartuje. "Prosím ťa! Aj tak tu budeš nasáčkovaný furt" odfrknem si a mávnem rukou. "Vlastne...." začne ale potom pokrúti hlavou a vyrazí. "Čo?" zamračím sa a on ostane ticho. "Seavey" zavrčím naštvane. "Nič nič" povie potichu a pridá. "Toto tak neznášam!" rozhodím rukami, ktoré si potom preložím na hrudi. Zvyšok cesty je medzi nami napätá atmosféra. Až keď prídeme pred ich dom tak sa rozhovorí. "Zase tu" povie s povzdychom. Ja len vyleziem z auta a napíšem Rey aby vyšla von. Opriem sa o auta s pohľadom do mobilu. Dvere sa otvoria a v nich stojí Jack. "Čaute" povie s úsmevom a prejde ku mne. "Ahoj" objímem ho. "Tak čo chýbali sme ti?" zasmeje sa Jack smerom na Daniela. "Jasné, že nie! Ja som lepšia spoločnosť" uškrniem sa a Daniel s Jackom sa zasmejú. "Tebe sa neoplatí protirečiť" uchechtne sa Daniel a vyloží si kufor. Vo dverách domu sa objaví Rey spolu so Zachom a počuť aj ďalšie hlasy. "Ou nie" zamrmlem a chalanom tiež zmizne úsmev z tváre. "Tak ahoj, Reeey" zapiští tá umelina. Skočí jej okolo krku a Rey jej nedobrovoľne objatie opätuje. Potom sa pozornosti presunie na nás. "Čo tu ona robí?!" vypískne hneď Bitchee. "Ak si si nevšimla je to MOJA sestra" ironicky sa usmejem. "Ale toto je náš dom" opätuje mi preafektovaný úsmev. "Je to ICH dom nie tvoj" pretočím očami a za ňou sa objaví Besson. Hneď ako ma uvidí úsmev z tváre mu zmizne. "Daniel vravel som ti aby si ju sem nebral" povie hneď smerom na Daniela. "ONA tu môže byť rovnako ako táto umelina" preložím si ruky na hrudi a kývnem na Bitchee. "Aká som ti ja umelina, ty štetka jedna!" vykríkne hneď dotyčná. "Štetka si tu jedine ty ak si si nevšimla! Ale to ani je nemôžeš pretože mozog neni obočie, ten nenakraslíš" z plného hrdla sa začnem smiať a ona sa ku mne rozbehne. Nedostane sa ku mne pretože ju Corbyn chytí a odvedie dnu. Ostatní majú náladu ako na pohrebe. "Mali by sme ísť" povie skleslo Rey. "Čo som zase ja spravila?!" rozhodím rukami. "Jasné! Luna môže za všetko! Ešte aj keby spadol meteorit a vrátili by sa dinosaury tak zato môžem ja!" historicky rozhadzujem rukami. Besson sa vráti a zavrie dvere. "Počúvaj ma sem" prejde ku mne bližšie. "Ešte raz sa k nej priblížiš tak za seba neručím" varuje ma chladným hlasom. "A čo mi spravíš?! Hm?!" zasmejem sa a neveriacky pokrútim hlavou. "Luna..." osloví ma Rey ale ja ju zastavím. "Mne sa vyhrážať nebudeš! Tvoj život, ona a rovnako aj ty ste mi ukradnutí! Mal by si si skôr dávať pozor aké sračky z úst vypustíš..." syknem a zazriem naňho. "Ako som povedal... Nepribližuj sa k nej ani ku mne. Inak to oľutuješ" povie chladne a prejde k dverám. "Keby som bola chlapec, tak by som ti najradšej vyjebala mozog z hlavy.... Bohužiaľ niekto to už urobil" ironicky sa zasmejem a otočím sa na odchod.
To aký bol chladný ma prekvapilo ale takáto hra sa mi páči. Veď sa priprav, Besson, toto všetko je len začiatok...
KAMU SEDANG MEMBACA
Who's laughing now?! {SK}
Fiksi PenggemarČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...