⚫5⚫

290 21 17
                                    

(medya hsjdjdjs sakal yakışmış mı sizce? )

*hatırlatma

-" Çalıp çalıp gider açmayalım." kim olduğunu bilmem ama gitmeye niyeti yoktu. Kapıyı açmamla üzerimde bir ağırlık hissettim...
.
.
-" Aaa merhaba güzelliik." bu geçende tanıştığım tavşan çocuktu neydi adıı...Heh Jungkook. Şu an tam olarak üzerimdeydi. Onu itmeye çalışırken Seokjin'in yardımıyla başardım. Ayakta durmakta zorlanıyordu galiba sarhoştu.
-" Yah ne diye içip de buraya geliyorsun evine gitsene."
-" Hyung kavga..kavga ettim ev sahibiyle ."
-" Bu sefer ne oldu?" galiba bu ilk değildi.
-"Hyung cidden bir şey yapmadım ev kirasını geciktiriyordum toparlan çık bu evden dedi." kötü olmuş iyi de nerde kalacak şimdi..
-" Tamam ne yapacaksın şimdi?"
-" Burda kalsam bu gecelik olmaz mı ?" yuh olmaz yatacak yer bile yok.
-" Olum yatacak yer bile yok nasıl kalacaksın burda" bu çocuk tüm düşüncelerime tercüman oluyodu resmen..
-" Sokakta mı yatayım?" ee o da doğru ama yapacak bir şey yok.
-" Dur Tae'yi arayım da gelip alsın seni."
-" Hyung sen nerde yatıyorsun?" ahan ne diyecek şimdi..
-" Bu yatakta yatıyorum jungkook."
-" Güzellik sen de mi?" hah al işte uff nerden geldi bu çocuk...
-" Niye cevap vermiyosun?" kafamı sallayıp konuştum.
+" Ee şey dalmışım. Soruna gelirsek de otelden bir müşteri ayrılana kadar mecburen birlikte uyuyoruz ama bak mecburi." ilerleyip bir anda kendini yatağa bıraktı.
-" Benimle de mecburi uyusan ?" Seokjin yanına gidip yataktan kaldırdı.
-"O sadece benimle uyuyabilir." huh?!?! ne demekti şimdi bu. Jungkook anlamsız bakışlarla ona bakarken söylediği şeyin yeni farkına varacak ki konuşmasına devam etti.
-" Yani sen sarhoşsun davranışlarını kontrol edemiyorsun seninle uyuyamaz, sadece benimle uyuyabilir." tamam iyi kıvırmıştı ama en başında da böyle söyleyebilirdi.
+" Sarhoş olmasa da uyumazdım zaten."
-" Neyse Tae gelmiyor mu hyung?"
-"Gelir şimdi." demesiyle kapı çaldı. Gidip açınca Tae içeriye girip Jk'nin yanına geldi. Ne çabuk gelmişti böyle.
-" Jungkook hani bensiz içmeyecektin."
-" Ahh TaeTae başım çatlıyor bunları sonra konuşsak."
-" Gel de seni evine bırakayım."
" Yok olmaz evden atıldım seninle kalsam ? " ellerini önünde birleştirip sevimli bakışlar attı.
-" İyi gel başımın belası gel."
-"Ehehehehe." ayağa kalkmasıyla sendeleyip düşecekken Tae belinden tuttu, kolunu da omzuna attı.
-" Neyse hyung size iyi geceler. "
-" İyi geceler Tae görüşürüz." karşılığında el sallayıp odadan ayrıldılar. Ne hareketli bir gündü. Uykum gelmişti pijamalarımı giyip odaya geldim.

Bu pijamalardan abimde de vardı beraber almıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu pijamalardan abimde de vardı beraber almıştık. Seokjin'in pijamalarını da ona doğru uzattım.
+" Şey istersen yıkayabilirim."
-" Sadece iki gün giydin yıkamana gerek yok." kafamla onaylayıp yatağın içerisine girdim.
-" Uyuyacak mısın?" şaşkın bakışlarla sordu. Ne yani saat gece 11 e geldi uyuyacaktım tabii ki.
+" Evet uykum geldi senin uykun yok mu?"
-" Benim uykum yok biraz hava almaya çıkacağım."
+" Tamam dikkat et." kabanını giyip çıktı. Ben de kendimi uykunun huzur dolu kollarına bıraktım.
.
.
+" Seokjin ! Bırakın onu."
- "Git burdan lütfen kaç." oradan uzaklaştım, telefonu açıp polisi aradım ve ihbarda bulundum. Bir adam beni takip etmiş lanet olsun. Hızlıca koşmaya başladım peşimden geliyordu öyle hızlı koşuyordum ki kalbim ağzımdan fırlayacaktı birazdan. Duvarın üstünden atladım. Adam daha da duvara çıkmaya çalışırken biraz daha ilerleyip bir yere gizlendim. Nefes nefese kalmıştım. Ayak sesleri duymamla elimi ağzıma götürdüm.

-" Aaa hadi ama güzel kız beni uğraştırma da çık saklandığın yerden."  umarım beni bulamazdı şu an bir evin bahçesindeydim önümdeki yüksek demir kapı görünmemi engelliyordu.
-" Eğer kendin çıkmayıp ben seni bulursam canın daha çok yanar güzel kız." ses daha yakından gelince gözyaşlarım serbest kaldı elim hâlâ ağzımdaydı. Islık çalmaya başladı o kadar yakındı ki ses iyice korkmaya başlamıştım. Ayak sesleri uzaklaşmaya başlamıştı galiba gidiyordu. Sakince nefes vermiştim ki bacağımda bir hareketlilik hissettim bakmamla çığlık atmam bir oldu. Bö-böcek... Ben böceklerden çok korkardım hatta fobi denecek kadar çok. Kalkıp olduğum yerde tepinmeye başladım böceği düşürmüştüm hemen bahçede ileriye doğru gidecekken kolumdan tutulmasıyla durduruldum. Bu beni takip eden adamdı.
-" İşte burdasın güzel kız." diyip beni sürüklemeye başladı. Kolumu kopartacakmışcasına sıkıyordu. Yine de ona karşı geliyordum. En son da ayağına vurmamla dönüp bana bir tokat attı. Yere düştüm ve dudağımdan gelen sıcaklıkla kanadığını anladım. Fazla sarsılmıştım yorgun düşmüş bedenim ve kapanan gözlerimle kendimi bıraktım. Duyduğum son şey ise arkadan gelen tanıdık sesti..
-" Minseo !! "
.
.
Bir anda olduğum yerde fırladım. Terler içinde kalmıştım. Neyse ki hepsi bir kabustu. (sövmeyin pls hdkdh)  Saate baktığımda 01.54 tü. Seokjin hâlâ gelmemişti. Ya rüya gerçekse ya gerçekten onu dövüyorlarsa...Telefonu elime alıp hemen aradım.
-" Şimdi otele girdim." konuşmama izin vermeden kapattı. Kapıyı açtı ve oda ışığını açmadan banyoya gitti. Üstünü değişeceğini düşünüp uyumaya karar verdim.
.
10 dakika olmuştu ama ben uyuyamıyordum. Banyodan gelen acı dolu sesle yataktan çıkıp hemen banyo kapısını açtım karşımda yüzü kan içinde bir Seokjin görmeyi beklemiyordum. Rüyam gerçek olmuştu işte.

+" Seokjin kim yaptı bunu sana ?" hemen elindeki pamuğu aldım.
-" Sen uyu Minseo ben hallederim."
+" Bırak da hemen yapayım. Sen soruma cevap versene."
-" Ee sarhoş adamlar bulaştı bana önemli değil."
+" Durup dururken mi??"
-" Şu an canım yanıyor ve düşündüğün şey bu mu?" pamuğu biraz bastırmamla acıyla inledi.
-" Ahh ! Yavaş olsana biraz."
+" Yovoş olsono boroz." tentürdiyotla temizledikten sonra bantlayıp yaralarını kapattım.
-" Kendim yapabilirdim."
+" Rica ederim Seokjin." anlamış olacak ki cevap verdi.
-" Ben istemedim kendin yaptın teşekküre gerek yok." ne bu tavırlar durup dururken ne olmuştu buna şimdi?? Omuz silkip malzemeleri ecza dolabına geri koydum ve odaya geçtim. Arkamdan gelip o da yatağa girdi.
.
.
Uyanmaya başlıyorken biraz daha uyumaya karar verdiğim sırada bana yaklaşan vücutla kaskatı kesildim. Kolunu belime koydu ve saçlarıma yaklaşıp kokladıktan sonra ufak bir öpücük kondurdu..
" Özür dilerim güzelim ama böyle davranmak zorundayım."
.
.
.
blonde jin uwu..😍

Seokjin neden öyle davranmaya başladı sizce ?Evvet yeni bölüm geldi yorumlarınız ve oylarınız kitabı yazmakta beni daha da heveslendiriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Seokjin neden öyle davranmaya başladı sizce ?
Evvet yeni bölüm geldi yorumlarınız ve oylarınız kitabı yazmakta beni daha da heveslendiriyor. Hepinize iyi okumalar cancağızlarım 📚💋

 ROOMMATE || KSJ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin