"Merve naptığını sanıyorsun sen ! "
Karan sinirli bakışlarıyla Merve ye doğru yaklaşıyordu . Ben hala yerdeydim . Karan, Merve nin kolundan tuttuğu gibi sinirli şekilde sınıftan çıkardı . Koridora doğru ilerledi . Karan oldukça yüksek sesle konuştuğu için duyabiliyordum .
"Bak Merve kızsın diye bir şey demek istemiyorum ama artık çevremdeki kızlara bu şekilde davranırsan ciddi anlamda bozuşacağız . Seninle aramızda olanlar ergence birşeydi ve üzerinden kaç yıl geçti unut artık " merve tam bir şey söyliyecekti ki
"Sus dinlemek istemiyorum şimdi gidiyorsun ve ankadan özür diliyorsun , bir kez söylüyorum tekrar etmem!"
Karan konuştukça içimin yağları eriyordu. Hala yerde duruyordum . Kırık kolumun üzerine düşmüştüm ve dehşet bir ağrı başlamıştı . Karan ve merve bana doğru yaklaştı . Karan kalkmam için elini uzattı .
"Evet Merve seni dinliyoruz " merve oldukça kısık bir sesle
"Özür dilerim . "
"Umarım bir daha olmaz " dedim kinaye katarak ...
Merve ağlayarak sınıftan çıktı .
"Kolunun üzerine düştün sanırım "
"Evet" kolumda dehşet bir ağrı vardı ve dayanabileceğim gibi değildi .
"Sormuyorum bile hadi gidiyoruz" dedi yine düşünceli düşüncesiz şekilde
"Vallahi bu defa hayır demiycem zaten dehşet bir ağrı var ve dayanabileceğimi zannetmiyorum .
Peşi sıra yürümeye başladım . Önümden yürümeye başladığında sırtındaki kaslar dikkatimi çekti dar tişörtü kaslarını meydana çıkartmıştı oldukça geniş olan kol kasları daha da belirginleşmişti. Kendi arabama doğru yürüdüğümde
" O kolla araba kullanabileceğini düşünmüyorsun sanırım "
" peki " deyip filmlerde gördüğünüz kadar havalı bir şekilde anahtarı tutabileceği yükseklikte attım . Ve diğer kapıya doğru ilerledim . Oda sürücü koltuğuna geçti .
"Bizim bir günümüz hastaneyle sonlanmasa olmuyor mu ya "
" Bilerek yapmıyorum vallahi " dedim gülümseyerek . O da nadir gördüğüm o minik gülümsemesini yaptı. Telefonumu alıp anneme haber vermem gerektiğini düşündüm .
" Alo annecim "
" Yavrum nerde kaldın ? "
"Annecim şimdi hiç endişelenmiyosun , koluma bir ağrı girdi ve hastaneye gidiyoruz "
" kimle gidiyorsun " dedi endişeli bir biçimde
" Karanla annecim "
" K aranı verir misin telefona "
"Araba kullanıyor annecim " dedim zekasızca
" Hoparlör a alabilirsin zeki yavrum " dedi zekice
" Tamam annecim , annem seninle konuşmak istiyor" dedim karana bakarak .
"Merhaba yavrum , ay çok teşekkür ederiz sana geçen günde Ankayı hastaneye götürmüşsün çok saolasın "
" Önemli değil Elif Hanım "
"Ankacım biz gelelim istermisin "
"Yok annecim gerek yok "
"Tamam yavrum haber veririsin bekliyorum "
"Tamam annecim "
Geçen geldiğimiz hastaneye gelmiştik .Hastanenin otoparkına arabayı park ettikten sonra arabadan indik ve hastaneye girdik . Kayıt oluşturduktan sonra doktorun yanına gittim . Doktor MR çektikten sonra tekrar gelmemizi istedi . Alt kata inip MR çektirdik ve tekrar doktorun yanına indik. Tüm bunları yaparken karana gelmesi gerekmediğini söylesem de tahmin edeceğiniz üzere peşimde minik bir çocuğu annesinin peşinde koştuğu gibi koştu . Doktorun dediğine göre çatlak olan kemiğimi (afedersiniz)salak Merve yüzünden kırılmış. Bravo . Yarım olan alçımı tam alçıya çevirdiler . 2. Bravo . Doktor dikkat etmem gerektiğini söylediğinde ben mi yaptım Allah ın cezası dememek için zor tutsam da demedim . İşimiz bittiğinde hastaneden çıktık . Arabaya bindiğimizde karanın telefonu çaldı ve göz ucuyla "herşeyim" yazısını gördüm . Arabadan indi ve yaklaşık iki dakika sonra tekrar bindi . Kız arkadaşı aramıştı sanırım . Var mıydı acaba . Aman banane varsa var . Yolda pek konuşmadık efsanevi bir trafiğe girdiğimizde artık daha fazla dayanamayıp müthiş müzik listemden birşeyler açmaya karar verdim . Yüz yüzeyken konuşuruz dan boş gemiler şarkısı ilk sırada çalmaya başladı . Şarkı eşliğinde yola devam ettik . Kafamı cama yaslayıp dalıp gittim... Araba milim milim hareket ediyordu biraz sonra kafamı çevirdiğinde katranla göz göze geldik .
"Nasıl kolun , ağrın varmı "
"Ağrı kesici vermişti doktor iyi geldi sanırım "
"Bence birkaç gün evde istirahat et gelme okula "
"Bende öyle düşünüyorum , merveyle karşılaşmaya pekde hazır hissetmiyorum doğrusu "
"Merak etme akıllanmıştır artık o birşey diyemez , birkaç tehdit edebilecegim şeyi söyledim direk u dönüşü yaptı."
"Sevindim , sanki seni yiyorum " dediğim an pişman olmam bir oldu, utançtan yüzümün domates olduğuna yemin edebilirim. Yüzünde öncekilerden farklı bir tebessüm oluştu daha içten bir tebessüm... Uzun bir süre kimse konuşmadı yaklaşık yirmi dakika sonra eve vardık.
"Sen neyle döneceksin , taksi çağıralım"
"Ararım şımdı ben sen git eve annenler merak etmesin daha fazla selamlarımı ilet "
"Peki teşekkür ederim herşey için"
"Etme "
"Tamam etmiyorum " diyerek atarlı bir şekilde eve doğru ilerledim. Kapıyı çalmamla annemin açması bir oldu. Telaşlı bir şekilde
" Annem, ne oldu kuzum ""Hiç annecim , yine takılıp düştüm çatlak kemiği kırmışım "
"Ah şakar kızım ah , dikkat et diyorum sana yavrum "
"Annecim dinlenmek istiyorum izninle"
"Tamam hadi sen üzerini değiştir ben sana yemek koyayım "
Odama doğru yürüdüm üzerimi değiştirdikten sonra mutfağa doğru ilerledim . Mis gibi mercimek çorbası kokuyordu . Mercimek çorbası aşığı olarak aşırı mutlu olmuştum.
"Gel yavrum iç sıcacık çorbanı "
"Ellerine sağlık annecim " dedim annemin yanağına öpücük bırakırken . Masaya oturdum ve çorbamı kaşıklamaya başladım.
"Karan seninle ne güzel ilgileniyor dimi"
"Anneee " dedim sinirli biçimde
"Bence senden hoşlanıyor "
"Anne lütfen "
"Aman sanada birşey söylenmiyor.
"Söyleme bana birşey ozman "
"Yavrum sevmek , sevilmek kötü birşey mi "
"Annecim ben sevmekde sevilmek de istemiyorum ama "
"İleride birini sevip gelip benimle dertleştiğin gün hatırlatacağım sana bunları "
"O gün gelsin hatırlat ne olur "
"Ispanak da var "
"Bugün sanki benim için mutfağa girilmiş "
"Doğru tahmin ama kıymetimizi bilen yok "
"Anneeee" dedim poncik ses tonuyla . Ispanağı yedikten sonra odama çekildim. Biraz uyusam iyi gelecekti. Uzaktan bir ses gelir gibi oldu . "Anka" diye sesleniyordu sanki biri .Uzaktan iri cüsseli , siyah giyinimli biri görür gibi oldum . Gözlerimi kırptıkça bana yaklaşanı daha net görmeye başladım.
Elime köşedeki bibloyu aldım ve yatağın içinde gelen kişinin yaklaşmasını bekledim."Kim var orda " ...
Heyy! Yeni bölüm ile karşınızdayım , yorumlarınızı bekliyorum , sağlıklı kalın, sıkı giyinin hasta olmayın, evde kalın, mecbur kalmadıkça dışarı çıkmayın, sosyal mesafeyi koruyun sizi seviyorum ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKANIN HAYALLERİ
Teen FictionTUTKULARIMIZ GERÇEK ANKA KUŞLARIDIR. ESKİSİNİN KÜLLERİNDEN BİR YENİSİ DOĞAR GOETHE