Στέφανος POV
Κοίταξα δίπλα μου και την πλησίασα. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω της και με κοίταξε. Γύρισε το σώμα της και ένωσε τα χείλη της με τα δικά μου.
"Καλημέρα" είπε και χαμογέλασε.
"Καλημέρα " είπα και την κοίταξα. ήξερα τι μέρα είναι.
"Καφέ;"
"Ναι" είπα και σηκώθηκε. Έβαλε την μπλούζα μου και μπήκε στην κουζίνα. Άκουσα κλάμα και έβαλα την φόρμα μου και μπήκα μεσα στο δωμάτιο του μικρού. Τον πήρα στα χέρια μου και τον κοίταξα. Ακόμα να το συνειδητοποιήσω. Έχω γιό.
"Μαμα" είπε και άκουσα κάτι να σπάει. Γύρισα και κοίταξα την Εύα.
"Είπε... Είπε μαμά" είπε και πέρασε πάνω από τα γυαλιά και πήρε τον μικρό απο τα χέρια μου. Πήγα στο μπάνιο και πήρα την σκούπα και σκούπισα τα γυαλιά.
"Στέφανε το άκουσες έτσι;"
"Ναι ψυχή μου" είπα και με κοίταξε. Την πλησίασα και την αγκάλιασα από πίσω. Άφησα ένα φιλί στην κλείδα της. Πλησίασα το αυτί της και ψυθιρισα.
"Είσαι η πιο σέξυ μαμά"
"Στεφανεε" είπε και την κοίταξα. Την γύρισα και τη φίλησα.
"Χρόνια σου πολλά μικρή" είπα και με κοίταξε.
"Σε ευχαριστώ αγάπη μου" είπε και την φίλησα. Κοίταξα τον μικρό που έπαιζε με μια τούφα από τα μαλλιά της και τον πήρα από τα χέρια της και τον σήκωσα ψηλά.
"Παμε να παίξουμε;" Είπα και γέλασε.Φιλίπ POV
5 μήνες μετά
"Στεφάνεε" είπα και μπήκα στο σπίτι.
"Γεια σου Φιλίπ.
"Μανώλη είδες τον Στέφανο;"
"Πρέπει να είναι στο δωμάτιο τα λέμε" είπε και βγήκε.
"Στέφανε" είπα και άνοιξα την πόρτα αλλά δεν ήταν μέσα. Πλησίασα το χαρτί πάνω στο κρεβάτι και ξεκίνησα να διαβάζω"Πείτε στην Εύα ότι λυπάμαι"
Δεν το έκανε αυτό.
Όχι όχι όχι. Βγηκα από την πολυκατοικία και πήγα στο σπίτι μου. Χτύπησα την πόρτα και η Μελίνα άνοιξε.
"Τι συμβαίνει;" Είπε και η Ελένη εμφανίστηκε πίσω της. Της έδωσα το χαρτί και με κοίταξε.
"Όχι..." Είπε και κάθησε στην καρέκλα.
"Πρέπει να τον βρούμε" είπε η Ελένη.
"Που ειναι η Εύα;"
"Στο δωμάτιο της"
"Δεν πρέπει να το μάθει.. δεν χρειάζεται να το μάθει. Εγώ θα τον ψάξω εσείς
Θ" Είπα και βγήκα έξω .(•••)
Η ώρα ήταν 9 το πρωί. Χτύπησα στην πόρτα και η Μελίνα βγήκε και με κοίταξε.
"Τι έγινε;"
"Δεν μπόρεσα να το βρω"
"Πάμε μαζί" είπε η Ελένη και την κοίταξα
"Έψαξα παντού Ελένη"
"Έχουμε ακόμα 3 ώρες μέχρι το γάμο." Είπε η Μελίνα και βγήκα έξω με την Ελένη.Το προηγούμενο βράδυ
Μελίνα POV
"Θα ντυθεί αύριο και θα κατέβει προς το μέρος που θα επρεπε να είναι αλλά δεν θα είναι και και..."
"Σταμάτα δεν πρέπει να σε ακούσει" είπε η Ελένη και με τράβηξε στο μπάνιο.
"Φέρε μου λίγο χαρτί" είπα και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.
"Θεε μου" είπε και την κοίταξα.
"Τι έγινε;"
"Δες " είπε και μου έδειξε τεστ εγκυμοσύνης
"Είναι θετικό. Η Εύα είναι έγκυος" είπε και την κοίταξα
BINABASA MO ANG
Forgive me ✔️
Teen FictionΚοίταξα το πονεμένο βλέμμα του και τον πλησίασα. Έβαλα το χέρι μου στον ώμο. "Στέφανε σε αγαπάω" "μην το κάνεις αυτό στο ευατο σου" "Τι να μην κάνω Στέφανε; Να μη σε θέλω; Να μη θέλω να σε αρπάξω και να σε φιλήσω; Να μην θέλω να ξαναζήσω εκεινα τα γ...