Nemsokára megjelent Amanda az ételünkkel.
Miután már csak ketten voltunk a szobában, Calum töltött ki a borból.-Na várjál. - szólaltam meg 2 perccel később. - Amúgy miért hoztál ide? - igen, én ezt csak most kérdeztem meg.
-Ez még nem minden... és megígértem, hogy jóvá teszem az elszúrt bulid.
-Calum. Már mondtam, hogy egyáltalán nem volt elszúrt... és utólag is köszönöm. - mosolyogtam rá.
-Hát már késő.. - mondta, majd lehajtotta a fejét.
-Naaa, fel a fejjel.-mondtam, mire rám emelete tekintetét, és elmosolyodott. - Ezt inkább idd meg. - toltam közelebb hozzá a bort, amibe bele is kortyolt.
×45 perccel később×
Amanda hozta a számlát, amit Calum ki is fizetett. Én nem tudtam belefizetni, mert ugye nem hoztam magammal pénzt.
Felálltam a székből, majd megöleltem Calum-ot.
-Ezt miért kapom? - kérdezte.
-Mert miért ne. - mondtam mosolyogva, mire ő is elmosolyodott.
-Gyere, mennünk kell. - mondta, majd kihúzott az épületből. Szerencsére elállt már az eső.
-Hova megyünk? - kérdeztem, de nem válaszolt, csak behúzott a tetováló szalonba.
-Ryaaan! Itt vagyunk. - kiabálta Calum, mire egy pasas kidugta a fejét a függöny mögül.
-Végre. Nézzétek meg ezeket. - tett elénk 4 darab mintát, amik azt ábrázolták, amit magamra akartam tetováltatni.
-Ez gyönyörű.. - Fogtam meg egyet. Szebb is mint amit a fejemben.. Elképzeltem. - Várj.... Most..
-Igen, de csak ha szeretnéd. - mondta, egy kisfiús mosollyal az arcán.
-Persze, hogy szeretném! - néztem hol Calumra, hol pedig a mintára.
×fél óra/45 perc elteltével×
-Kész is. - mondta Ryan, mire megszemléltem az alkarom belső felén elhelyezkedő tetoválást.
-Ez csodálatos. - csak ennyit tudtam mondani.
-Egyébként biztos vagy már 18?-nézett rám felhúzott szemöldökkel. Jókor kérdezed, tesó.
-Igen, tegnap töltöttem be.-mondtam, mire bólintott.
-Calum, gyere. - intett Calumnak, aki kicsapta a pénztárcáját. Sokkal jövök neki..
Miután Ryan elmondta, hogy mit kell csinálnom a tetoválással, és meddig, elindultunk haza.
-Calum.. - néztem fel rá. - Nem tudom, hogy ezt... Hogy háláljam meg...
-Nem kell meghálálnod. Tekintsd... Ajándéknak. - mondta, majd kinyitotta előttem az ajtót. Tehát hazaértünk.
-Hát ti? Merre jártatok? - kérdezte Liam, majd meglátta a műalkotást az alkaromon. - Ötletes.
-Köszi.-mondta Calum, majd megjelent Jane...
-Sziaszto... AZ MEG MI? - jujj...
-Tetoválás. - jelentettem ki ártatlanul.
أنت تقرأ
Summer Love❤️✌🏼 Calum Hood ff.
أدب الهواة"Üdv, kedves földlakók, marslakócska gumivitami... Ez így nem jó... Mindegy is. Sziasztok, a nevem Lina Roberts. Az öcsémmel, James-el a nagynénémnél fogjuk tölteni ezt a nyarat... Izgalmasnak ígérkezik... Senkit sem ismerünk Sydney-ben, szóval ez...