Eveeet. Dün aldığım yoruma göre biri meraktan kalp krizi geçirmek üzereymiş(: . İyi okumalar. ❤️❤️
Yaordn ile evde oturmuş Nani'yi konuşuyorduk. Annem nerede hata yaptı? O neden bozulmadı? Kafamızda delice sorular vardı.
Yorulduğumuz için yatağa giderken dışarıda kaos sesi hakimdi. Nani hunharca saldırıyordu. Herkes koşuşturuyordu.Na:Özür dilerim. Bilerek olmadı.
O sırada annemin beni aradığını gördüm.
P: Nani radyo kırılınca daha güçlendi ve radyolar çalındı onu biri kontrol ediyor olmalı.
A: Ne? E biz bunu nasıl durdurucaz?
P: Ben de bilmiyorum. Jessie yaralandı. Sanırım dizi yarıldı. Hastaneye gidiyoruz.
A: Kendinize iyi bakın i. Dışarısı çok tehlikeli.
Dışarı kendimizi attık ve diğerleri de sesten etkilenmiş olacak ki onlar da geldi ve robotu etkisiz hale getirmek için saldırmaya başladık. Ama Nani çok güçlüydü ve aynı anda üçümüz vuruluyorduk.
Mei: Haritaya çekelim. Orada bir savaş varmış gibi olur. Eğer ölürsek doğum noktasına döneriz. Nani henüz bir savaşçı olmadığı için o etkisiz hale gelir.
L: Mantıklı hadi.
Harita kapanmıştı ve biz de oraya giremedik. Mecburen kendimiz savaşacaktık. Nani kontrol ediliyor olabilr veya kaçak yapıyordu herhalde. Sonra aklımıza değişik Bir plan geldi.
A: Hepimiz yan yanayken aynı anda hasar verebiliyor. O zaman ayrılalım.
Ayrıldık ve saldırmaya devam ediyorduk. Mecburen kendi kendimize savaşıcaktık ve tek şansımız vardı. Çok korkuyorduk ve hızlıca Nani'nin dostu Peep bize geliyordu. Melody hızlı davranıp ikiye böldü ama Nani'nin yanına yenisi geldi.
Mel: Ahh. Bu hiç bitmiycek.
Co: EVet biticek. Bitireceğiz.
A: Umarım.
Hemen saldırıyordu ve biz kaçamıyorduk. Bir kaç dakika sonra Meiwo'nun ayağının kanadığını gördük. Yerde yatıyordu ve Nani ona bir kez daha saldırdı. Meiwo çığlık attı. Artık yüzü de kanıyordu.
Ya: Meiwo. Kediye dönüş ve eve koş. Dinlenmen lazım.
Mei: Ama yardım lazım.
Ya: Bİz hallederiz. Şu an hayatın tehlikede. Koş.
Sange arkadaşları için her şeyi yapardı ve olanlara çok sinirlendi. Sinirle saldırdı ve en sonunda çok hasar aldığı için bayılakaldı. Ben de hemen onu alıp evine götürdüm ve üzerine su döktüm.
A: Bekle. Çok yardımın dokundu. Uyu ve dinlen. Teşekkürler.
Sa: Ama hiç bir şey yapamadım. O robot Meiwo'yu öldürecekti.
A: Biz hallederiz. Korkma. O iş bizde.
(UZUN ZAMAN SONRA)
Sanırım 2 saat oldu ve hala bozulma belirtisi çok yoktu. Sonundaa kendimi ateşle kapladım ve üzerine geldim. Şok o kadar güçlüydü ki yere hızla çakıldım. Tişörtüm 2 yerden yırtıldı ve karnım ve yüzüm kanıyordu. Saçım da bir gözümü kapatmıştı.
NOT: BUNU BEN ÇİZDİM VE İNSTAGRAM'DA UFAK BİR SPOİLER VERMİŞTİM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
Çok sinirlenmiştim ve canım çok acıyordu. Çok sinirlendiğimde olduğundan daha fazla ve daha tehlikeli bir ateş oluştururdum. Fark etmeden daha büyük bir su topu oluşturdum ve ilk onu ona fırlattım. Gözü kamaştı ve bir şey göremiyordu. O sırada onu ateşe verdim ve komut verdim.
A: SERSEMLEDİ. AVANTAJIMIZ VARKEN SALDIRIN!
Hepimiz ona saldırdık ve ve o sonunda kırıldı. Robotu bir el arabasına koyduk ve Pam'e götürüyorduk. Lucas'ın da yaralandığını gördük.
Co: Siz evinize gidin. Yaralısınız.
L: Tamam. Çok yorgunum.
A: Olur. Zaten canım da acıyor.
(PAM'İN YANINDA)
Mel: Merhaba Pam Teyze. Biz robotu durdurduk. Jessie nasıl.
P: 3 dikiş atıldı. Pek bir şey yok. İyi ki getirdiniz. Onu Brawl Stars tamir edecek ve onu savaş olmadığı sürece kontrol altında tutacağız. Ama bir sorum var.
Mel: Neymiş? Cevaplayabiliriz.
P: Alex ve diğerleri nerde? Onlar iyi mi?
Co: Onlar yaralandı ama evde dinleniyorlar.
P: Olamaz. Benim yüzümden oğlum ve diğerleri yaralandı. Beni onların yanına götürün. Ben de onları iyileştireyim.
Pam yaralıların evine gitti ve onları dışarı çağırdı. Yaralılar çok uykuluydu ve onları özel iyileştirme kutusunun alanına koydu. Yavaş yavaş iyileşen yaralılar huzurlu bölgenin alanında uyuyakaldı. Sange, Alex, Meiwo ve Lucas'ın yaraları yavaş yavaş kapanıyordu.
(SABAH)
Yarın sabah yine haritaya gittiğimde savaşçılarda Nani'yi de gördüm. Korktum ve hemen Melody'ye sordum.
A: Bu da neyin nesi?
Mel: Nani ve Peep'i kontrollü olarak savaşçı yaptılar. Her ne kadar istemese de kendi iyiliği için yapmak zorunda.
A: Emm. Tamam, sanırım.
(SAVAŞTAN SONRA)
Eve geldim ve yemek için Yaordn'ı bekledim. Kapım çaldı. Yaordn geldi ve yemek yedik. Nani kaosu bittiği için mutluyduk.
EVET. BU KADAR YAZABİLDİM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin Savaşçıları
Aventură~YENİDEN YAPIMDA~ Brawl Stars evreni. Capcanlı ve rengarenk bir dünya. Herkesin yaşamak isteyeceği bir yer. Şanslıyım ki ben ve arkadaşlarım bu muhteşem evrenin bir parçasıyız. Merhaba. Ben Alexander. Kısaca Alex. Çocukluğumda kendi ailem tarafından...