•63

1.3K 79 6
                                    

Mezuniyete kadar olan bölümler geçiş bölümü gibi olduğu için zaman atlaya atlaya gidiyorum. Haberiniz olsun. ❤️

Bölüm Şarkısı: Batuhan Kordel - Sıcak Şarap
———

1,5 Ay Sonra (Düğüne 1 ay kala)

Aynada kendi görüntüme bakarken tıpkı annem gibi benim de gözlerim dolmuştu.

"Ay yapmayın böyle. Daha düğüne 1 ay var."

Aysun Teyze'nin cümlesiyle birlikte aynadaki görüntümden gözlerimi alıp arkama döndüm.

"Bence çok güzel olmuş. Bayıldım."

"Ben de." dedim Serap'a. "Ama boyu biraz daha kısalmalı."

"Gelinliğin altına giyeceğiniz ayakkabıya göre ayarlanacak boyu." diyen görevliye baktım.

"Ayakkabımı alınca gelirim o zaman."

"Tabii."

Üzerimdeki gelinliği çıkarıp kıyafetlerimi giydiğimde gelinlikçiden çıktık.

"Artık alınacak bir şey kalmadığına göre rahat olabiliriz." dedi Aysun Teyze.

"Şu düğün bir geçsin de o zaman rahatlarız." dedi annem.

"Anne siz eve gidin, biz Ritim'e geçiyoruz."

"Tamam kızım, hayırlı işler."

Annemlerle vedalaşıp Serap'la birlikte sahile geçtik.

"Çok güzeldi. Cidden bayıldım gelinliğe. Nazar değmesin." deyip kulağını çekince güldüm.

"Bende çok beğendim. Bakalım Orkun beğenecek mi?"

"Düğüne kadar görmek için çabalar şimdi. Yazık."

Ritim'e girdiğimizde bizimkilerin yanına oturduk.

"Aldın mı gelinliği?" diye sordu İrem.

"Bir tane beğendim ama eteğin boyu ayarlanacak, daha almadım." deyip telefonumu aldım ve çektiğim fotoğrafı açtım.

Orkun'a göstermeme çabalarımla kızlara gelinliği gösterip fotoğrafı sildim. Orkun'un ne yapacağı belli olmazdı.

"Ben de görsem ne olur sanki?"

"1 ay kaldı canım. Sabret." dedim ve yanağından öptüm.

"E hadi başlamıyor muyuz?" dedi Ahmet.

"Başlayalım."

Masadan kalkıp sahneye ilerlerken içeri giren çifti görüp Orkun'u durdurdum.

"Çiğdem Abla'yla Çağlar Abi gelmiş. Gel, selam verelim."

Orkun'la birlikte yanlarına gittik.

"Hoş geldiniz." dedim gülümseyerek.

"Hoş bulduk." derken Çiğdem Abla'yla sarıldık.

"Biz de tam başlıyorduk." dedi Orkun.

"Ne zamandır gelmeye çalışıyoruz ama Çağlar'ın işleri bir türlü izin vermedi."

"Siz güzel bir yere geçin, biz ara verince yanınıza uğrarız." dedim gülümseyerek.

Çiğdem Abla ve Çağlar Abi bir masaya yerleşirken biz de sahneye çıktık.

Batuhan Kordel - Sıcak Şarap

Ah o güzel gözlerin
Döndürüyor başımı
Şütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı

MÜZİĞİN RİTMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin