17 глава

121 12 16
                                    

Юта не знаеше къде се намира. От толкова време не беше усещал допира на другото момче. Искаше да го отблъсне и знаеше,че трябва да го направи,но не можеше. Удоволствието,което изпитваше докато Тейонг го целуваше не можеше да се сравни с нищо друго.

Отне му време преди наистина да осъзнае на къде отиват нещата. Нямаше да му позволи отново да си играе с него.  Юта го избута от себе си,борейки се повече със своето желание от колкото с другото момче.Стана и го погледна.

-Нима не ти стана ясно. Аз си имам гадже,така както ти си имаш годеница.-при изричането на последната дума Юта усети горчилка в устата си,но продължи.- Имаш годеница,която няма да е доволна от това,което правиш.

През цялото време Тейонг не отделяше поглед от японеца. Знаеше,че е прав. Той имаше годеница,което можеше да нарани любимия му човек,само защото той не можеше да се владее. Знаеше,че рискува безопастностна на Юта,но не можеше да стои далеч от него. Искаше да му докаже,че го обича все още и да му покаже,че се е променил и че не е стария Тейонг.Когато разбра,че Юта е със Сана,нещо в Тейонг се счупи. Той за първи път осъзна,че може би вече Юта е готов да продължи напред. Да продължи напред без него. Но не можеше да позволи това да се случи.

-Обичам те,Юта.-беше единственото,което той каза.

Можеше да види болката в очите на другия щом изрече тези думи,но видя и надежда. 

Юта се надяваше той да не лъже. Не можеше сам да повярва на това,което направи. Приближи се до корееца и го целуна. Целувката беше нежна и изпълнена с много обич. Тейонг  началото се изненада,но накрая отвърна,като постави ръцете си на кръста му.  Не искаше този момент да свършва. Не и сега като държеше в ръцете си най-ценното нещо на света.

-Позволи ми да ти покажа,че мога да бъда по-добър,Юта. Моля те.-проговори Те заглеждайки се в очите му.

-Не можеш Тейонг. Има прекалено много неща,които ми пречат да ти простя,но и прекалено много неща,които биха ми пречили да бъда с теб дори да ти простя.

Това бяха последните думи на японеца преди да изтича бързо в колата си. Тейонг не можеше да го спре колкото и да искаше. Гледаше как колата на любимия му се отделичава,но не правеше нищо за да го спре. Защото Юта беше прав. Дори и да му простеше,не можеше да бъде с него. Не и когато беше вече сгоден,не и когато ще ше след два дни да се сгодява.

Dangerous kissWhere stories live. Discover now