Martijn
We zijn een paar maandjes verder en ik ga beginnen aan mijn Amerika zomertour die 2 weekjes duurt!
Noor moet nog een anderhalve maand met haar zwangerschap. "Weet je zeker dat je niet mee wilt?" vraag ik aan Noor die op bed zit en mijn koffer mee helpt in te pakken. Ze knikt, "Ga jij nog maar even genieten van je festivalleven zonder kinderen," lacht Noor. Ik grinnik.
"Dan kan jij ons huisje nog wat mooier decoreren," zeg ik en Noor glimlacht.
We wonen al in ons mooie, nieuwe huis. Alleen sfeer zit er nog niet echt in, de meubels staan en dat was het dan ook wel.
"Ik heb al met Laura afgesproken nog wat inkopen voor de babykamer te doen morgenmiddag," zegt Noor.
Ik kijk op m'n telefoon. "Menno is er over vijf minuutjes," zeg ik en Noor knikt. Ik help haar van het bed af en we lopen samen naar de hal beneden.
"Lief, geniet ervan. En blijf me wel een beetje op de hoogte houden," lacht Noor. Ik knik. "Tuurlijk! Ik FaceTime je elke dag! Als je het natuurlijk niet te druk hebt," zeg ik. Noor grinnikt, "Met deze drukke man moet ik het juist rustiger aandoen," zegt ze en legt haar handen op haar buik. Ik leg mijn handen er ook op en zoen Noor.De deurbel gaat en ik maak de deur open. "Taxi Menno, heeft u bagage die mee moet?" zegt Menno en ik grinnik. "Deze koffer," zeg ik en geef hem aan Menno.
"Lief, ik moet gaan," zeg ik. Ik zoen Noor op haar zachte lippen. "Enjoy," zegt ze. "Dat gaat zeker lukken," zegt Menno die achter mij staat. "Kom je, de rest is al onderweg naar Schiphol," zegt hij. Ik knik. Ik geef Noor nog een zoen en geef ook nog snel een kusje op haar buik. "See you soon," zeg ik en stap de auto in.
"Dag broeder," zegt Watse, die al achter in de auto zit. "Hey, ik dacht dat jij al Schiphol was?" zeg ik tegen Watse.
"Nee, ik moest hem ophalen omdat Watse met een platte band op de vluchtstrook stond," zegt Menno lachend. "Nee joh, meen je niet," lach ik. "Ja, hahaha, wat hebben we weer een schik hier," zegt Watse sarcastisch."Blondie!" roep ik als ik Louis zie bij de gate. Hij draait zich om en ik moet lachen. "Goh, wat leuk dat je reageert," zeg ik en geef hem een bro hug. "Sukkel," zegt Louis en ik wrijf door zijn haren. "Niet mijn haren!" roept Louis en wilt mij terug pakken. Ik ren snel weg. Louis legt zijn rugzak op de grond en komt achter mij aan gerend. "Kindjes, allemaal verzamelen voordat we iemand vergeten," roept Watse. Ik ren naar Watse toe en ga achter hem staan. Gelukkig is Watse toch heel lang.
Ik gil als iemand mijn schouders vastpakt. "Goh, wat ben jij toch mannelijk," zegt Louis, die ineens achter mij staat. Ik geef hem een stootje. "Kom, we gaan maar eens boarden," zeg ik en pak mijn koffer. "Nou, de baas komt weer bij Martijntje naar boven," zegt Louis en ik steek m'n tong naar hem uit.==========================
Liked by: @Noor.garritsen, @Themediananny, @Mennobarkk & 1.6 million others
Martingarrix Airplane mode @Watsematter
————
Noor.garritsen Miss you already, babe❤️
Martingarrix ^ Miss you toooo😘Martijnpizza Love this photo🤩
Louisvanbaar ^ Credits to me, thank you❣️Garrixclub 😍😍😍
Garrixupdates Whaha, those pants🤪
Watsematter I think I'm going to win😌
Martingarrix ^ You wish😛
====================="Boys, ik ga mijn nieuwe muziek draaien morgen. Willen jullie al horen?" vraag ik enthousiast.
"Wil je weer opscheppen," zegt Menno lachend en ik kijk hem flauw aan. "Ik kan jou de volgende keer beter ook gewoon thuis laten," zeg ik om Menno te plagen. "Jong, laat horen. Dan kunnen we wat viben hier in het vliegtuig," antwoord Menno. Ik zoek het bestand op mijn laptop en druk op play.
Ik zie Watse met de beat mee bewegen en de andere boys kunnen zich ook aardig goed in de muziek vinden.
-
We zijn geland ik het vliegveld. In de aankomst hal staan een aantal fans. Ik zwaai en ze beginnen te gillen. Sommigen hebben een spandoek met 'Welcome Martin' en ik zie ook iemand met de +x vlag. Je krijgt vijf minuten de tijd," zegt Watse tegen mij en kijkt op zijn horloge. "I have five minutes time for making a photo," zeg ik en ga met mensen op de foto. "How is Noor doing?" vraagt iemand. "Yeah and how is the baby doing?" hoor ik iemand anders zeggen. Ik glimlach. "Luckily they both are doing really good and I'm so proud of them!" antwoord ik. "Ahwwww!" hoor ik en ik glimlach breed. "Martijn, time to go," zegt Watse en tikt op zijn horloge. Ik knik. "I need to go guys. See you later!" zeg ik en maak een hartje met m'n handen. Ze beginnen te gillen en ik loop lachend met Watse naar de taxi plaats.
"Jezus, dat duurde lang," zegt Louis, die al samen met Menno in de taxi zitten. "Ik heb hem niet meer dan vijf minuten gegeven," lacht Watse.
"Gabe belde me net. Ze hebben het vuurwerk al geïnstalleerd op het podium," zegt Louis. Ik knik, "dat is wel heel fijn. Dan is onze stresskip Gabe ook wat gerustgesteld," lach ik en de rest begint ook te lachen.
———Noor❤️
You:
Hey lief, veilig aangekomen en een goede vlucht gehad! We gaan nu eindelijk naar het hotel❣️Noor❤️:
Fijn om te horen lief! Slaap lekker (als jij kan slapen haha)! Hier is het middag en ga nu met je zussie lunchen🥰You:
Je kent me veel te goed! Gabe heeft al het vuurwerk al laten installeren dus minder stress! Enjoy😘
———-De taxi stopt precies voor de deur van het hotel. Watse stapt al uit en loopt naar de receptie om de pasjes van de kamers te fixen. Ik, Menno en Louis stappen daarna uit. "Ik neem de koffer van Watse wel mee," zegt Menno en rolt de koffer van zowel Watse als die van hem mee naar binnen. Louis heeft zijn eigen koffer en zijn volle cameratas mee. En ik loop ook met mijn koffer en heb mijn rugzak met werkspullen op mijn rug.
"Jongens, jullie pasjes voor de kamers," zegt Watse en geeft ons allemaal een pasje.
We willen naar de lift lopen, maar eenmaal bij de lift aangekomen staat er een bordje met 'out of order'.
"Ja joh, laten we die lift ook maar even kapot laten gaan zodat iedereen gezellig met de trap kan," mompel ik.
"Welke verdieping zitten we?" vraagt Menno aan Watse. Watse begint te grinniken. "Zeven," zegt Watse en ik kijk Watse aan. "Niet," zeg ik tegen Watse. Ik heb echt geen zin om zeven verdiepingen op te lopen met jetlag en koffers. "Ja, ik zweer het. Kijk maar op je pasje," zegt Watse. Iedereen kijkt op hun pasje en we zuchten.
"Yeah, Lets go," zeg ik en begin de trappen op te lopen.
JE LEEST
Summerdays /\ Martin Garrix +x
FanfictionDUTCH ❥ Noor gaat met haar vriendinnen naar Ibiza om voor de laatste keer samen te zijn. Noor gaat namelijk bij een huisgenoot in Amsterdam wonen. Dan krijgt ze een awkward ontmoeting met Martijn, die ze letterlijk nog vaker tegen het lijf loopt. En...