Sehun kafeteryaya girdiği anda gülümseyerek Yeri'ye el salladı. Yeri de aynı şekilde gülümsediğinde gözlerimi büyüterek ikisine baktım. Yeri ilk güne nazaran çabuk kabul etmişti Sehun'u.
Kahve standının önünde duran Seungwan ile göz göze geldiğimiz anda gülümsedim. "Dün ki kız yok?" Kaşlarımı çatarak anlamayan bakışlarla ona baktığımda Sehun konuştu. "O sevgilisi ile barıştı çoktan. O yüzden Kyungsoo ile de arasına mesafe koydu." Seungwan derin bir iç çekmenin ardından gülümsedi. "Sevgili değildiniz yani?"
Başımı olumsuzca salladım. "Hayır, biz sadece çok yakın arkadaşız." Seungwan gözleri kısılana dek gülümsedi. İşte şu haliyle benden ölmemi rica etse yine reddemezdim herhalde.
O kadar da değil tabii ki!
Yeri gülümseyerek konuştu. "Ne istersiniz Kyungsoo ve Sehun?" Seungwan anında sert bakışlarını Yeri'ye çevirdi. "Resmi olmalısın Yerim." Sehun omuz silkti. "Gerek yok çünkü ben şu an Yeri'yi almaya gelmiştim zaten. Bugün ilk randevumuz." Seungwan ağzını açarak Sehun'a bakarken, Yeri üzerindeki isim kartını masaya bırakıp Seungwan'ın yanağını öptü. "Görüşürüz."
Yeri ve Sehun el ele koşarak mekandan ayrıldıklarında gerilerinde ağızları açık kalmış iki insan bıraktılar. Bakışlarımı Seungwan'a çevirdim tekrar. Omuzlarını düşürdü. "Joohyun hastanede. Sooyoung ve Seulgi de mutfaktalar. Bu kadar insana nasıl tek başıma bakabilirim?"
Gülümsedim. "Benim yardım etmemi ister misin?" Başını olumsuzca salladı. "Buraya kahve içmeye gelmiştin. Gerçekten çok ayıp olur Kyungsoo. Gerek yok, gerçekten." Omuz silktim. "Tüm müşteriler gittikten sonra oturup bir kahveyi beraber içeriz. Şimdi bana garson gibi görünmem için isim kartımı ver." Seungwan iç çekti.
"Gerçekten gerek yok." Gülümsedim. "Hiç hatrım kalmadı mı?" Başını olumsuzca salladı. "Saçmalama!" Güldüm. "O zaman önlüğümü ve isim kartımı ver Seungwan. Hadi." Kaşlarını kaldırdı. "Nasıl söylerim bilmiyorum ama, bir erkek bedenine uyabilecek önlüğümüz yok. Yalnızca isim kartında yardımcı olabilirim."
Merhaba arkadaşlar. Uzun bir süredir beraberiz ve sizlere hem çok ısındım hem de çok sevdim her birinizi. Bir konudan bahsetmeliyim ki bu hesabı ortak kullanmaya başladık.
Bir arkadaşıma verdim bu hesabın şifresini. Birlikte kullanıyoruz. Açıklama kısımlarında benim yazdığım kitaplarda 'istorioa' yani real hesabımın adı yazıyor.
Arkadaşımın kitabının açıklama bölümünde de 'riestars' yazıyor. Onun burada yazdığı kitap The Fallen Angel. Lütfen destek olun. Bu arada bugün bu kitabı bitireceğim inşallah. Desteklerinizi bekliyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee ☙ wendy + kyungsoo ✔
FanfictionDo Kyungsoo, her gün aynı saatte aşık olduğu kızın çalıştığı küçük kahve dükkanından bir kahve alıyordu. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」