Na ostrovoch vychádzajúceho slnka, v neznámom meste sa mladík Domikenši prechádzal po meste. Hľadal nový význam života. Hľadal niekoho, kto by ho mal rád a neboli by to iba jeho rodičia. Skončil svoje štúdium, ale cítil, že mu to nič nedalo. Túžil po hrdinstve a po činoch jeho predkov, ktorí boli ochotní za panovníka aj život položiť, či sa zaňho dobrovoľne vydať na ďalekú cestu, odkiaľ niet návratu. Veľmi sa zaujímal o Samurajoch a takto aj rozmýšľal. Miloval dejiny Japonska, svojej otčiny. Miloval aj súčasnú tvár svojej rodnej krajiny, ale cítil, že sa niečo stane.
Ako tak kráčal, pri ňom sa ocitli dve dievčatá. „Ahoj Domikenši." Pozdravili sa mu. Domikenši vycítil z nich tajomnú energiu, ktorá z nich išla. „Odkiaľ poznáte moje meno?" Opýtal sa tých dvoch žien. „My poznáme veľa ľudí." Odpovedala žena v krásnom, ale veľmi skromnom oblečení. Napriek tomu, že to bolo skromné oblečenie, bolo krásne. „Vieme, po čom túžiš a preto sme tu." Odpovedala mu druhá žena. Tá tiež bola krásna, ale na sebe mala zlatý náramok a prekrásne náušnice, o jej piercingu v nose ani nehovoriac. „Ja sa volám Ogami." Odpovedala tá v skromnom, ale krásnom oblečení. „Ja sa zas volám Harume." Odpovedala tá žena, ktorá mala na sebe rôzne šperky. „S ktorou sa z nás spriatelíš?" Opýtala sa ho Harume. Zadívala sa mu do očí. Jej pohľad ho priťahoval a jej kráse nemohol odolať. Potom sa naňho zadívala Ogami. Jej pohľad bol plný lásky a porozumenia, zatiaľ čo Harume nemala taký pohľad. Z jej tváre bolo cítiť, že väčšinou sa zaujíma o svoje šťastie, než o šťastie iných, no Ogami sa veľmi zaujímala o osudy svojich priateľov.
„Všetky budete mojimi priateľkami." Povedal im. Obidve sa pobavene usmiali. Hoci to Domikenši povedal, pomyslel si. „Ak budem sa priateliť s Ogami, tú bude veľmi raniť, ak sa kvôli nej budem trápiť. Nepotrebujem, aby ma niekto ľutoval. Potom môj smútok bude silnejší. Za to Harume sa zaujíma len o seba a ja by som jej chcel vo všetkom pomôcť. Každý žije len raz a preto sa pri Harume dostanem oveľa viac vpred, než pri Ogami." Keď tie dve odchádzali potom, čo sa s nimi rozlúčil všimol si, že Harume sa smeje a Ogami sa mračí.
YOU ARE READING
EABK1
AdventureCesta za príbehom, obeť, vypátranie páchateľov a vznik novej policajnej jednotky. Toto všetko sa prihodí mladému Slovákovi, ktorý sa pustí za niečím, čo mu prinieslo do života oveľa viac, než dúfal. Bude musieť čeliť aj strate kamaráta, ktorého zabi...