🍓3🍓

497 35 8
                                    

မနက္အတန္းပီးတာနဲ႕ဘာေတအေရးတႀကီးျဖစ္ေနလဲမသိတဲ့Bounတစ္ေယာက္ကေတာ့ကားေသာ့ဆြဲပီးေျပး‌ေလရဲ႕ ကြၽန္ေတာ္လည္းတစ္ေယာက္ထဲျဖစ္ေနတာနဲ႕ အခန္းကိုျပန္လာခဲ့တယ္ .....

မီးပြိုင့္မိေနတုန္း လမ္းေဘးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေက်ာင္းဝတ္စုံေလးနဲ႕ Fluke နဲ႕‌ ဟိုေန႕ကသူ႕ကိုလာေခၚသြားတဲ့ေကာင္ေလး

ဘာလဲ သူတို႔ကအတန္းမတတ္ၾကတာလား
ဒါေက်ာင္းခ်ိန္ႀကီးေလ ဘယ္လိုလုပ္အျပင္ေရာက္ေနၾကတာလဲ ဒီကေလးေတခိုးထြက္လာၾကတာလား.... မျဖစ္ဘူးလိုက္ၾကည့္ရမယ္......

ကြၽန္ေတာ္လည္းကားကိုျပန္ေကြ႕ပီး ေျဖးေျဖးေလးခ်င္း သူတို႔ေနာက္ကလိုက္ၾကည့္လိုကိတယ္

ေကာ္ဖီဆိုင္တစ္ဆိုင္ေရွ႕မွာေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္ေစာင့္ေနတာထင္တယ္ Flukeတို႔လာေတာ့ေကာ္ဖီဆိုင္ထဲေလးေယာက္လုံးဝင္သြားၾကတာ မျဖစ္ဘူးအထဲထိလိုက္ၾကည့္ရမယ္  ရည္းစားေတဘာေတလား ေသခ်ာေအာင္လိုက္ၾကည့္ရမယ္........

ကေလးေတဝင္သြားပီးေတာ့ ေနာက္ကေနတိတ္တိတ္ေလးလိုက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေခ်ာင္က်တဲ့ဝိုင္းမွာေတြ႕ပါပီ Wanut ရဲ႕‌လက္ေမာင္းေပၚကိုေခါင္းမွ္ီထားတယ္ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က ဒါဆိုေသခ်ာတယ္ ေက်ာင္းလစ္ပီးလာဒိတ္တာ Flukeေလးကေတာ့သူ႕ဘာသူထိုင္ေနတာပါ ခုနကေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ပါ ပါေသးတယ္ ဘယ္မွာလဲသူက ကြၽန္ေတာ္ဆိုင္ထဲကိုမ်က္လုံးေဝ့ပီးရွာေနတုန္းမွာ ေကာင္တာကေနျပန္လာပီး Flukeေဘးကိုဝင္ထိုင္လိုက္တဲ့ေကာင္မေလး ပီးေတာ့ Fluke ေခါင္းကိုညင္ညင္သာသာေလးဖြေနတာ ပီးေတာ့ ကေလးေလးကလည္းျပန္ရီျပေနတယ္ ဟာ ပါးေလးကိုေတာင္ဖဲ့လိုက္ေသးတယ္ ဘာလား ကေလးကရည္းစားရွိတာလား ငါသြားလိုက္ရမလား ျပန္ရမွာလား  ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ငါကသူ႕အကိုသူငယ္ခ်င္းေလ အကိုလိုဘဲ ဟုတ္တယ္ သြားရမယ္ သြားမယ္ .......

ေပါက္စ......

*ကြၽန္ေတာ္ေခၚလိုက္ေတာ့ ေလးေယာက္လုံးေမာ့ၾကည့္လာတယ္
ကေလးနဲ႕သူ႕သူငယ္ခ်င္းကေတာ့လန႔္သြားတဲ့မ်က္ႏွာေလးေတနဲ႕ ေကာင္မေလးႏွစ္‌ေယာက္ကေတာ့ဘယ္သူလဲဆိုတဲ့မ်က္ႏွာေလးေတနဲ႕ၾကည့္ေနၾကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကဘဲ*

Oh! My Little Crush🤭Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum