(momo) Dans Makinesini Tanıyalım ❤️

62 5 3
                                    

  ~  Japonya’nın Kyoto kentinde doğdu.

  ~ Hana adında bir ablası var. (Momo’dan 2 yaş büyük)

  ~   JYP Entertainment tarafından, ablası ile çektiği bir dans videosundan sonra keşfedildi.

  ~ Seçmeleri 13 Nisan 2012’de geçti. Ablası ise maalesef bu seçmeleri geçemedi.

  ~   Momo, SIXTEEN’in 6. bölümünde elenmişti aslında, ancak J.Y. Park, dans becerileri nedeniyle onu Twice üyesi olarak tutmaya karar verdi.(çok üzülmüştüm ama geri geldi sorun yok hehehe)

  ~  Momo, Japonca’da şeftali anlamına geliyor.

  ~   Temsili rengi pembe.

  ~  Dans konusunda kendisine en çok güvenen üye. Ayrıca hip-hopla dans etmeyi de çok seviyor.

  ~  3 yaşındayken dans dersleri almaya başladı.

 ~   Tam bir yemek aşığı. Özellikle Jokbal’ı çok seviyor. (Soya sosu ve baharatlarla pişirilmiş, içerisinde domuz ayağı bulunan Kore yemeği)

  ~   “Dans Makinesi” olarak adlandırılmasının yanı sıra “Yemek Makinesi” olarak da adlandırılıyor.

  ~  Salatalık, karpuz ve kavundan hoşlanmıyor.

  ~   Süt içmeyi sevmiyor.

  ~   Uyku tutmadığında dizi izliyor

~ Oyuncak bebekleri seviyor.

  ~   Favori renklerinin başında pembe geliyor.

  ~  Köpek tüyüne alerjisi olmasına rağmen Petco, Pudding ve Lucky adında 3 köpeği var.

  ~  Momo’nun annesi ve GOT7’dan BamBam’ın annesi büyük bir Rain hayranı.

  ~  Kendisi de Rain’i rol model olarak görüyor.

  ~  Somona alerjisi var.

  ~   Yüksekten korkuyor. (bende T,T)

~ Kış aylarında, Japonya’daki Arima Onsen’e (Kaplıcalara) gitmeyi seviyor ve insanlara bunu ısrarla öneriyor.

  ~  GOT7’ın “Stop Stop It” mv’sinde, Junho’nun “Feel” (Japonca) mv’sinde, Miss A’in “Only You” mv’sinde ve Wooyoung’un “Rose” (Japonca) mv’sinde yer aldı.

  ~  Momo, “Hit the Stage” programına katıldı. Burada, Sixteen’den elendiği için bu tarz programlardan korktuğunu söyledi.

  ~  Diğer üyelere sarılmayı çok seviyor.

  ~  Momo’nun ikinci favori Kore yemeği Budae Jjigae’dir.

  ~  Saçını kurutmadan uyuduğundan beri, Jeongyeon onun saçını kurutma işini görev edinmiş.(anne işte hehehe)

  ~   Boyalı saçlarının hızlıca kaybolup sönmesinden şikayetçi

  ~  Adrenalinle pek arası yok, Roller Coster gibi oyuncakları sevmiyor.

  ~  Durduk yere ağzını açma alışkanlığı var.

 ~   Grup içinde en çok uyuyan üye unvanına sahip.

  ~   Ayrıca her yerde uyuyabiliyor.

  ~   Momo’nun grubun en sevimli üyesi olduğu söyleniyor.

  ~  Singapur’dan aldığı oyuncak ayısı var ve ismini Bearing koydu.

  ~ En sevdiği Pokemon karakterleri Psyduck ve Zigzagoon.

  ~   İngilizcesi çocukken çok iyiymiş ama arkadaşı onu itip başını duvara çarptıktan sonra işler değişmiş.

  ~  Tzuyu’ya göre Momo, su içmeyi sevmiyor.

  ~  Bel ölçüsü 22 inç. (Yaklaşık 56 cm.)

 ~   Rakun gibi göründüğünü düşünüyor.

  ~   Para kazanmaya başlayıp ilk ödemesini aldığında tabii ki ilk yaptığı şey yemek yemek olmuş.(Momo’dan beklendiği gibi)

  ~ ”Shot Thru The Heart” şarkısının sözlerini Mina ve Sana’yla beraber yazdılar.

  ~ Yurtta Jeongyeon ile aynı odayı paylaşıyor.

  ~ Yurtta Jeongyeon ile aynı odayı paylaşıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


twıce hakkında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin