Comentarii:
@rm: Și mie Hobi, dar asta a fost. S-a terminat.
@btsfanapag: Mi-au plăcut acele vremuri, păcat ca totul a luat-o pe arătură. 😩😩😢
@pinkjin: Chiar trebuia să pui asta? Știi că lui Yoongi nu îi place.
@hobisunshie: Îmi pare rău...
@park.jimin: @hobisunshie nu știam că ai fost într-o trupă. Erai asa slab, iar băieții sunt chiar frumoși.
@hobisunshie: @park.jimin îmi pare rău că nu ți-am spus... Iar cu băieții pot să-ți fac cunoștință. Namjoon aka RM e chiar de treaba si drăguț, iar Yoongi aka Suga e mai dificil...
@park.jimin: @hobisunshie aș vrea să cunoasc doar unul. @minswag te bagi😏
***
Eram în pat lipsit de speranță. Azi se făcuse 5 luni de când am părăsit trupa. De ce am facut asta? Deoarece mama murise, iar eu nu mai puteam să-mi duc cariera. Acum doar primeam hate și oamenii mă urmăreau pe stradă zicând să mă sinucid, că în curând o să fiu mort. Am renunțat la tot ce însemna idol și carieră în muzica, dar am rămas prieten cu Hoseok și Namjoon. Hoseok nici el nu mai era idol, dar era iubit în ceea ce făcea. În schimb Namjoon a continuat să meargă pe solo.
O notificare se auzise. Îmi întind mâna. Intru pe Twitter și desigur văd multe comentarii de hate, dar și un spam de la un tip numit park.jimin.
Nu am răspuns. Nu știam cine e. Poate fi un hater. Nu vreau să mă confrunt cu el. Îmi bag telefonul mobil în buzunar și ies din casă.Scuzați greșeala din ultima postare.
#manta
CITEȘTI
Twitter Love [Yoonmin] ✔︎
Fiksi RemajaNici măcar nu te cunosc, dar m-am îndrăgostit de tine. ✯15.06.2020 ~ 1 yoonmin ✯ ✯15.06.2020 ~ 1 jiminie ✯ ✯ 07.06.2021~ 1 minyoongi ✯ ✯ 23.11.2021~ 1 bts ✯ ✯ 12.03.2023~ 1 jiminie ✯