Bunu Yapmış Olamazsınız

24 9 7
                                    

Size hüzünlü bir bölümle geldim. Bu aralar psikolojim nasılsa o şekilde bölümler geliyor. Kusura bakmayın.

Buraya arkadaşlarınızı sevdiklerinizi etiketleyin lütfen.

Iyi okumalar.

***********************************
Kapı çalınca kapıyı açmamla hayatimda bu kadar tesadüf olması sinirlerimi bozmaya başladı.

Önde Enes arkasında Ahmet amca ve Nermin teyze vardı. Ahmet amca ve Nermin teyzenin elini öptükten sonra içeriye buyur ettim. Herkesle selamlastiktan sonra oturduk. Resim yarışması için aldığımız pastayı kesip servis edildikten ve pastalar yendikten sonra babam herkesi yanına çağırdı.
-Arkadaşlar siz buraya sadece yarışmayı kutlamak için geldiğimizi düşünüyorsunuz ama bizim size daha doğrusu Enes ve Nisaya anlatmamız gereken şeyler var.
-Ne gibi başka şeyler baba.
-Kızım bunu sana size daha önce söylemeliydik ama söyleyemedik.
-Neyi baba neyi ya biriniz açıklık getirin çıldıracağım yoksa.
-Kızım hani Eylül annenin bir oğlu vardı ya
-Evet baba kayıp diyordunuz.
-Aslında kayıp değildi. Eylül annenin oğlu Enes.

Ne yani benim bunca yıl aradığım bekledigim kişi burnumun dibindeymis ama ben fark etmemisim. Eylül annem annemin ve babamın çok yakın arkadaşıymış ve doğumdan sonra vefat etmiş. Hep bir kızı olsun istermiş annem bana bunu söyleyince ondan hep anne diye bahsederdim. Eylül annem ölünce eşi çok dayanamamış ve birkaç yıl sonra oda vefat etmiş. Annem ve babam onlardan kalan tek emaneti amcası yani Ahmet amcaya emanet etmişler. Ama anlamadığım bunca yıl neden bana söylemedikleri. Afallamış bir şekilde etrafa bakarken babam tekrardan konusmaya başladı.
-Kızım bide size bahsetmemiz gereken bir konu daha var.
-Benden sakladiginiz daha ne var baba hı daha ne var.
-Kızım Enes ve senin gerçek ailen bizler değiliz.

Herşeyi demesini beklerdim ama bunu demesini beklemezdim. Duyduğum olaylarla daha fazla dayanamadım ve bir hışımla kalkıp dışarıya attım kendimi.
-Sakın peşimden gelmeyin. Sakın sakın.
Hem ağlıyor hem yolda yürüyordum. Ayaklarım beni nereye götürürse oraya gidiyordum. Bir süre sonra Eylül annemin ve Taha amcamın mezarının olduğu uçurum kenarında olduğumu fark ettim. Ne zaman üzülsem yada mutlu olsam kendimi burada bulurdum.
-Eylül anne biliyor musun bugün ailemin gerçek ailem olmadığını öğrendim. Yıllarca aradığım oğlunun senin oğlun olmadığını öğrendim. Annem ben sırf senin gibi bir kadın olmak için çok çalıştım. Seni görmedim ama kendi annemden daha çok benimsedim. Bu zamana kadar neler yaşadım nelerin üstesinden geldim bunu sırf senin için yaptım. Sırf beni kızın yerine gördüğün için beni görüyorsan gurur duy diye. Ama dayanamıyorum artık benim yaşadıklarım çok ağırlaştı be anne.

Büyük bir sinir krizi geçiyor bağırıp cagiriyordum. Gözüm dönmüştü artık yaşamak istemiyordum. Koşarak uçurumun ucuna kadar gelip atladım. Atlayamadım son anda gelip belimden tutan eller yüzünden atlayamadım. Daha çok ağlamaya başladım. Belimden tutan eller sıkıca bana sarılıp sakinlesmemi bekledi.
-Neden beni kurtardın neden neden neden yaşamak istemiyorum artık ben dayanamıyorum artık.  hem bağırıyor hem yumrukluyordum. Sakinleşince beni kurtaran kişiye baktım. Enes? Bu çocuk her yerde karşıma çıkmak zorunda mi artık ya. Bunu bosveriyorum artık. Kimsenin olmadığı kimsenin beni bulamayacağı bir yere gidip kafamı dinlemek istiyorum.
-Enes senden bir sey isteyebilir miyim?
-Söylemen yeterli.
-Eve gidip İlknur dan benim için bavul hazırlamasını ister misin? Ve bide yazacağım notu Mehmete verip gelir misin?
-Sen iyi ol yeter ki.diyince hemen yanımdaki kalem kağıda sadece mehmetin ve benim anlayacağım şekilde not yazdım

Ağaç'ın dalina evini inşa eden kuşum.
Kalbinin anahtarını  En eski yerinemanet ver.
Birtanem, akıp gidiyor süre,
Ortalık 'ı topladiktan sonra olan yokluğum.
Endişe  kaynağım neşelenme sebebimsin.

Seni seviyorum. Canımsın.

Enes'e teşekkür edip onu gonderdikten sonra beklemeye başladım.

***Enes' ten ***
Bu kızda kendini bana çeken bir sey olduğunu biliyordum. Anneme olan benzerliği ona hayran olmamı sağlıyordu. Ama onun anneme olan hayranlığından yaptıkları beni daha da hayran bıraktı. Öğrendiğimiz ağır gerçeklere dayanamayan kızın nereye gideceğini az çok tahmin edebiliyordum o yüzden direk tahmin ettiğim yere gittim. Annem ve babamın mezarının başında ağlıyordu. Bi anda kalkıp uçuruma doğru koşunca atlayacak korkusuyla koşarak onu tam atlayacakken belinden tutarak atlamasını engelledim. Yumruk yaptığı eliyle hem bana vuruyor hem ağlıyordu. Onun ağlaması içimi paramparça etti. Sakinleşince ''Senden bir sey isteyebilir miyim ''diye sordu hemen kabul ettim o iyi olsun yeter. Bana ilknur dan kendi için bavul hazırlamasını ve verdiği notu Mehmete vermemi istedi.

Anlamıştım kafasını dinlemek için bi yerlere gidecekti. Nisagilin evine giderken hizmetlimiz meltem ablayi arayıp bana büyük bir bavul hazırlamasını istedim. Nisagile geldiğimde ilknura nisa için bavul hazırlamasını söyledim. Notu mehmete verdim. Mehmet notu okuduktan sonra beraber dışarı çıktık. Notu okumuş ama Nisanın ona o sözleri yazıp benle göndermesi sinirimi bozmuştu. Kıskanmıştım kabul çok kıskanmıştım. ( Niye kıskandın ki ?) Seviyorum cunku icses  duymak istediğini duyduysan şimdi sus. ( Tamam patron sustum)
Mehmet elime anahtar verince anlamadım.
-Bu anahtar ne için?
-Nisa notta anahtarı sana vermemi ortalıkta olmayacağını endişe etmemen gerektiğini söylemiş. Onu yanlız bırakma Enes şuan sadece sana güvenebilirim.

Ne yani o nottan nasıl bunu çıkartmış. Tabi ya bazı harf ve kelimeleri kalın bir şekilde yazmış.
-Sen merak etme artık istesemde bırakamam.diyerek oradan ayrıldım. Bir an önce Nisanın yanına gitmeliyim. Nisanın yanına vardigimda uçurumun ucunda oturuyordu. Benim geldiğimi fark edince uçurumdan ayrılıp anne ve babamın yanına gidip onlarla vedalaştı.

***Nisa'dan ***
Enes gelince uçurumdan ayrılıp Eylül annem ve Taha amcamın yanına gidip onlarla vedalaşıp Enesin yanına gittim.
-Gidebiliriz artık. Mehmet istediğim şeyi verdi mi ?
-Hıhı verdi. Zeki kızsın beni her zaman sasirtiyorsun nasıl aklına geldi gizli not yazmak.
-Biz Mehmetle böyle anlaşırız. Ağaç evide yalnız kalmak istediğimizde kullanıyoruz. Ağaç eve gitmeden önce alışveriş yapmalıyız. Mobilyalar var ama bozulduğu için giderken yiyecek alıp gidiyoruz.
-Peki peki sıkıntı değil yolumuzun üzerinde market var oradan alırız.diyince başımı camdan tarafa çevirip gözlerimi kapattım. Bir süre sonra havalandigimi hissettim ama gözlerimi açamayacak kadar yorgun olduğum için kendimi tekrardan uykuya teslim ettim.

***Enes' ten ***
Gerekli olan şeyleri aldıktan sonra eve ulaştık yol boyunca uyuyan kızın ne kadar yorgun olduğunu bildiğim için uyandırmadan kucağıma alarak onu odaya götürüp yatağına yatırdım. Bahar ayında olduğumuz için üzerine çarşaf örtüp çıktım. Melek gibi uyuyordu. Aşağıya inip yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım. Onu çok fazla önemseme başlamıştım yemeğe karşı olan ilgisini de biliyordum. Her tenefüs kahve ve tost tüketen bir insan açlığa dayanamaz. Neler sevdiğini bilmediğim için annemin sevdiği yemekleri yaptım. Yemek yapmasını dil eğitimi alırken öğrenmiştim. Çok güzel yemek yapardım.

Enes egonu çeker misin birgün bu egodan bogulacan ha

Ooooo hanımefendi hazretleri gelmiş nerelerdeydin tripleri bırakmışız

Öyle oldu Enesim baktım prensim abayı yakmış rezil olmasın yardım edeyim dedim

Ne abası kime ben yok canım.

He Enes he canım he
Ben icsesimle kavga ederken Nisa uykulu gözlerle mutfağa indi.

*** Nisa'dan ***
Uykumu aldıktan sonra acıktığımı hissedip yemek hazirlamak icin mutfaga indim. Ama hazir bir masa beklemiyordum. Enes' e teşekkür edip yemeği yedikten sonra duş alıp tekrardan uykuya teslim ettim kendimi.

***********************************

Evet nisan yağmurlarım nasıldı bölüm

Nisa'nin yerinde olsanız siz nasıl bir karar verirdiniz?

Enes Nisa'ya karşı bir şeyler mi hissediyor?

Yeni bölümde görüşmek üzere yağmur damlalarım 💧☁💧

Aşk Bir Rüya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin