Ο Στεφανος,αφού μαλωσε με την Αναστασία δε γύρισε άλλο στο σπίτι. Έκανε βόλτες μέσα στη βροχή,μέχρι που βρήκε μια καφετέρια κι έκατσε. Έπειτα τον πήρε κι ο Γιάννης τηλέφωνο. Δεν του είπε ούτε που είναι,ούτε αν θα γυρίσει. Μονάχα ότι θα φύγει. Άλλωστε αυτό σκεφτόταν να κάνει μόλις τελείωνε την μπύρα που είχε παραγγείλει.
Μα η μια μπύρα έγινε δυο κι οι δυο τρεις κλπ. Δεν ήξερε πόσο είχε πιει. Κοίταξε το κινητό του και μετά έξω. Είχε βραδιάσει. Πήρε τον τηλέφωνο τον Γιάννη.
-Γιάννης:Επιτέλους! Που είσαι;τον ρώτησε ο Γιάννης μόλις σήκωσε το τηλέφωνο.
-Στέφανος:Δεν ξέρω!του είπε κοιτάζοντας τριγύρω του.
-Γιαννης:Στέφανε,είσαι καλά; έχεις πιει;
-Στέφανος:Εεε λίγο....
-Γιάννης:Μάλιστα. Μπες σε ένα ταξί κι έλα τώρα!
-Στέφανος:Που να έρθω;τον ρώτησε κι αφού ο Γιάννης του έδωσε τη διεύθυνση της καφετέριας που βρίσκονταν,το έκλεισαν.
Ο Στεφανος πήρε ένα ταξί και πήγε να τους βρει.
-Ειρήνη:Στέφανε,είσαι καλά;τον ρώτησε μόλις έφτασε.
-Στέφανος:Ναι,ναι. Μια χαρά είμαι.
-Γιάννης:Μια χαρά και δυο τρομαρες. Δεν τον βλέπεις; Χάλια είναι.
-Στέφανος:Που είναι η άλλη;
-Ειρήνη: ήπιε αρκετά,ζαλιζοταν και πήγε σπίτι.
-Στέφανος:Πάω να τη βρω! Ποια είναι η διεύθυνση της;ρώτησε,καθώς μέσα στο μεθύσι του δε θυμόταν τίποτα. Αφού πήρε την απάντηση του,σταμάτησε ένα ταξί,μπήκε μέσα κι έφυγε για το σπίτι της Αναστασίας.
Όταν έφτασε εκεί,χτύπησε το κουδούνι. Η Αναστασία του άνοιξε.
-Αναστασία:Στέφανε; του είπε μόνο κι εκείνος μπήκε μέσα,κλείνοντας την πόρτα πίσω του. Την άρπαξε και την έφερε κοντά του. Εκείνη δεν αντιστάθηκε. Ο Στεφανος χωρίς να σταματήσει να τη φιλάει,την πήρε αγκαλιά και τη μετέφερε στον καναπέ και την έβαλε να ξαπλώσει. Αυτός πήγε από πάνω της κι άρχισε να της αφαιρεί τα ρούχα της χωρίς να δέχεται καμία αντίσταση από την πλευρά της Αναστασίας. Έτσι,όντας κι οι δυο μεθυσμένοι και χωρίς να αντιλαμβάνονται τις πράξεις τους,έκαναν έρωτα για πρώτη φορά.
YOU ARE READING
Φίλοι.....;
RomanceΦίλοι....φιλία.....σημαντικές λέξεις. Ήταν σημαντικές και για την Αναστασία και για τον Στέφανο. Ένιωθαν ο ένας τον άλλο φίλο ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν. Οι γύρω τους είχαν άλλη άποψη.