Lucy szemszögéből:
Reggel arra ébredtem, hogy...
Hogy egy nagy puffanást hallok, hamar ki szaladtam és észre vettem, hogy a drága nővérem szobájából valami motyogást hallok, épp be akkartam menni mikor észre vettem, hogy a szobába Black és a nővérem van, mikor észre vettek én hamar elfordultam és megindultam a szobámba mit sem törődve avval, hogy a nővérem valamit kiáltott utánam de nem hallottam, be értem a szobámban és ugy ahogy voltam bezártam a szobám ajtaját és elkezdtem pityeregni.. Már vagy fél órája sírhattam mikor a telefonom megrezget, hogy üzenetem érkezett, a kezembe vettem a telefont és megnéztem ki irt:
Messenger: Cameron Dallas üzenetet küldött:
Cameron: Szia Lucy nagyon sajnálom,ha zavarok de én komolyan gondolom veled ezt az egészet és, nagyon sajnálom ha megbántottalak ígérem, hogy soha többet nem foglak megbántani.
Én: Rendben Cameron hallgatlak..
Cameron: Rá érsz ma? Szeretnék találkozni veled.
"Hmm miért is ne? Legalább megmutatom Blacknek, hogy mit veszített avval, hogy a nővéremmel van együtt;)"
Én: Rendben ma 3-kor a folyónál ;)
Cameron: Rendben
Mikor megláttam, hogy mit válaszolt kikapcsoltam a telefonom és az agy végébe dobtam.
-Most pedig megmutatom Black mit veszítettél el;)mondtam alig hallhatóan.
Oda mentem a ruhás szekrényemhez és kerezsgéltem valami ruhát, nem igazán találtam olyat ami jó lett volna de végül az egyik fiókom legalján találtam egy tökéletes ruhát;) -ha ebbe meglát majd Black meg Cameron a lélegzetűk is eláll:Ezt a ruhát választottam, lehet kicsit túlzás de nem baj;)
Feldobtam egy kis alapozott, és egy cuki száj fényt tettem magamra mert a szám alapból rózsaszín tehát hasznom ra vált is. Mikor készen lettem már 2:50-volt tehát indultam is le, mikor megpillantottam a nővérem és Blacket, csak ugy tátva maradt a szájuk mikor megláttak főleg Blacknek a nővérem épp nyitotta volna ki a száját, hogy mondjon valamit de Black megelőzte:-Azta gyönyörű vagy Lucy-mondta Black.
-Köszönöm, de sajnos a neved nem tudom:/ (nah jó hazudtam, nagyon jól tudtam a nevét, csak gondoltam, így azt fogja hinni, hogy nem nagyon érdekel ő engem ahhoz, hogy a nevét megjegyezzem:))
-Black a nevem emlékszel, a tegnap Cameron bemutatott neked és nagyon elvoltunk 2-enSzóval nagyon elvoltunk 2-en már is érdeklem őt, hmm nah ez jó:)
-Jah igen már tudom, de nekem mennem kell találkozom van Cameronnal a folyónál sziasztok-meg se várva, hogy vissza köszönjenek én mar az ajtót zártam magam után, siettem mert igyis késtem 5-percet...
Már 10-percet késtem de végül ide értem és megpillantottam Cameront ahogy...
VOUS LISEZ
A nővérem barátja
FantasyCameron mindent megtesz azért, hogy az ővé legyen Lucy de aval nem számolt, hogy az új szomszédja Black is minden áron meg akkarja szerezni Lucyt. És vajon Lucy nővére Elizabeth milyen szemmel fogja ezt végig nézni, hogy a két legjobb pasi a suliba...