Eva|Pov
-Eva,trezește-te!
-Imediat,mamã!
Bunã,sunt Eva!Tocmai ce m-a trezit mama,dar nu vreau sã pãrãsesc minunatul meu pat,având în vedere cã toatã seara am stat la seriale.Da,sunt genul de fatã care nu are ce face cu viața ei.Având în vedere cã dupã moartea tatãlui meu ,eu și mama ne-am mutat în New York,orașul meu preferat.
Sã nu credeți cã nu am suferit,defapt am fost într-o depresie oribilã.Ar trebui sã cobor ca sã nu se enerveze mama.
Mama, e cea mai bunã ființã pe care o cunosc.Are un pãr foarte lung și blond și ochii verzi.E o întruchipare a frumuseții și sunt foarte geloasã pe ea...Eu am pãrul alb de la naștere și ochii albaștrii,la fel ca tatãl meu...Din cauza pãrului meu,toți mã cred o ciudatã,așa cã nu am prieteni.
-Iar visezi cu ochii deschiși?
-Cred cã a devenit hobby-ul meu,mamã.
-Oh...Era sã uit..Te-am înscris la o academie.
-Poftim?!
-Eva,ști cã nu-mi place cã nu ai prieteni,iar la aceastã academie sunt mulți copii ca tine.Având în vedere cã asta a fost o dorințã și de a tatãlui tãu!
-Uhh...Bine.Dar nu-mi schimb comportamentul!
Sincer vorbind,am un comportament față de alții oribil.
-Bine.Academia are și un cãmin.Ști cã îmi e greu sã mã despart de tine,așa cã te va duce Klaus.E un coleg de lucru și vrea și sã te cunoascã,având în vedere cã era cel mai bun prieten al tatãlui tãu.
-Superrrrrrr!Abea aștept,ce pot sã zic.
-Mâine pleci.Sã-ți faci bagajul!
Având în vedere cã era ultima mea zi cu mama și neștiind când o sã o vãd din nou ,am decis sã mi-o petrec alãturi de ea.
Adam|Pov
E dimineață.Soarele nu-mi dă pace și încearcă să mă trezească,ceea ce nu-mi prea doresc,deoarece aseară nu am dormit aproape deloc,având în vedere că am fost la vânătoare.Nu orice vânătoare.Am vânat oameni ca de fiecare dată.Sunt vampir,la ce vă așteptați?
Dintr-o dată aud un ciocănit în ușă.
-Intră!
- Bună dimineața,domnule!Tatăl dumneavoastră vrea să vă vadă.
- Bună,Ella!Spune-i că vin imediat.
Ella e șefa menajerelor și cea mai bătrână.Îmi e ca o mamă și țin foarte mult la ea,chiar dacă nu arăt asta.Dacă tata vrea să mă vadă,înseamnă că a aflat de prostiile pe care le-am făcut aseară.O să mă distrez de minune pe seama lui.
Mă îmbrac rapid și cobor scările,ajungând după în camera în care eu și tata mâncăm.
- Bună dimineața,fiule!Ia loc,te rog!
- Bună dimineața,tată!
-Ști ce prostii ai făcut aseară,nu?
-Desigur!Sunt mândru de asta.
-Hai să lăsăm mândria pe mai târziu!Pentru toate prostiile pe care le-ai făcut,eu și mama ta am decis să te înscriem la o academie.
-Ce?!În niciun caz!
-Ba da,fiule!
-Mamă?Îți bați joc de mine?!
-Nu.Eu și tatăl tău ne-am săturat de toate prostiile pe care le faci!Azi pleci!Să nu aud nici-o scuză.Fă-ți bagajul!
-Bine,mamă!
Nu pot să cred că-mi fac așa ceva!Academie,vine iadul tău!
536 de cuvinte
Capitolul următor va avea mai multe.Cum vi s-a părut până acum?Să o continui? =/
CITEȘTI
Adam și Eva
FanfictionÎn această carte este vorba despre Adam și Eva.Adam-un vampir fără sentimente și Eva-fata care vrea să-și răzbune tatăl cu orice preț....Citiți și nu ve-ți regreta!