1.My Story

129 4 2
                                    

Celý můj život je jen jedno velké zklamání......

Honey na devítku!křikla na mě Susan.Už letim!křikla jsem na ni zpět.Dokončila jsem svoji práci v salónku,hodila jsem si přes sebe mini košilku.A šla jsem do pokoje číslo devět....asi je načase se vám představit.Jmenuji se Honey Perkson a je mi 19 a jsem prostitutka.Jak jsem k tomu přiśla to vám hned povím.Když mi bylo třináct přišla jsem o své panenství.A za to mě rodiće vyhodily z baráku se slovy:Vypadni ty kurvo.Teď se asi ptáte proč sem o to přišla?Asi si myslíte že mě znásilnily nebo tak něco,ale to ne já sem o to přijít chtěla sama.Jmenoval se David.V osmičce jsem si myslela že je to bůh,jenže to byl prase atd..No to je jedno vraťme se tedy k příběhu..Jak mě rodiče vyhodily z baráku,volala jsem Davidovi ....DAvide máma MĚ KVŮLI TOMU vyhodila z baráku nemůžu jít k tobě?Ehm,....Honey už sem si našel na mrdačky někoho jiného.Řekl mi  a ja mu to típla.Začala jsem brečet a svalila jsem se na okraj chodníku v tom okamžiku jsme se poprvé setkaly se Susan.Susan si mě vzala k sobě a pečovala o mě.Mělo to ale jeden mini háček....musela jsem se stat prostitutkou.....Susan je totiž naše pasačka.......

Tak co libi?Predem dekuju za kazde vote reads a komentare:-)

Rich girlKde žijí příběhy. Začni objevovat