P: Nani'yi kimin kontrol ettiğini öğrendim.
A: Hadi ya. Kimmiş?
P: Colt'un çalıştığı polis departmanındaki teknoloji uzmanlarından biri ve birileri.
A: Ahh. Benim hatam. Radyolar onlarda kaldı. Sırf sizin yerinizi bulalım diye abimle onlara verdik.
P: Hayır. Sizin suçunuz değil.
A: Off ya. Ya savaş anında onu kontrol altına sokarlarsa.
P: Nani yarın ilk savaşını yapacak. Bu gün onları bulacağız. Colt onların bugün nöbetti olarak departmanda kalacağını söyledi.
A: İyi ben de bir kaç arkadaşla gelirim.
P: Toplam 7 kişi yeter. Saat 5'te.
A: Bi dakika. Niye Colt onları şefe haber etmiyor. Bu daha mantıklı.
P: Colt denemiş ama şef hem onları yeğenleri olduğu için hem de yeterli kanıt olmadığı gerekçesi ile ona inanmamış.
A: Eeee bizim gerekli kanıtımız var mı?
P: Var! Onları güvenlik kameralarından radyo ile oynadıklarını gördüm. Ama bunu kendimiz halletmeliyiz ki şefi ikna edebilelim.
A: Tamam. Saat 5'te savaşlarım biter genelde. Yarın akşam görüşürüz.
P: Görüşürüz.
Savaşlarımdan sonra en az savaşı olan arkadaşlarımdan durumu açıklayıp gelip gelemeyeceğini sordum. En sonunda. Coda, Medi, Sange, Yaordn ve ben annemin evine gittik. O da hazırdı ve o polis departmanına gittik. Şef geldi ve bize:
Ş: Ne istiyorsunuz?
P: Şeyy. Kibarlığın için sağol (!). Biz teknoloji uzmanları ile görüşecektik.
Ş: Niye?
A: Mmmm. Benim ağabeyim kayboldu.
Ş: Adı ne?
P: Bunu onlarla konuşacağız.
Ş: Tamam. (BAĞIRARAK) TEKNOLOJİ UZMANLARI İLK KATA. TEKNOLOJİ UZMANLARI İLK KATA.
Bir süre sonra iki kişi geldi. Biri kız biri erkekti. Erkeğin adı Sam, kızın adı ise Hazel'mış.
Haz: Kimi bulacağız.
P: Gerçeği.
Sa: Ne gerçeği?
San: Kontrol edilen beni onla insanları yaralayan robotun gerçeği.
Haz: Bak küçük adam ne dediğin hakkında en ufak bir fikrim yok.
Me: Terlediğinizi görebiliyorum.
Co: Ben de. İtiraz etmeye gerek yok. Yaptığınızı biliyoruz.
Sa: Pşşşt kuzen. Farkettiler. Kaç.
Hızla kaçmaya başladılar. Medi tam kapıdan çıkarken onları yavaşlattı ve onlarla arayı kapattık. Annem böyle kovalamacaya pek alışkın değildi. 10 dakika sonunda yoruldu ve durdu. Biz seslenmedik çünkü 45 yaşındaydı. Yaşına göre gayet iyi koşmuştu.
Attığımız çoğu saldırıdan kaçıyorlardı ve en sonunda direk onlara hedef almak yerine önlerini ıslattım ve hemen kayarak düştüler. Önlerini kestik ama diğer yöne doğru kaçmışlardı. Ama bu kaçış çok uzun sürmedi. Sonunda onları kıskıvrak yakaladık ve abimin departmanına götürdük. Abim onları sorgularken izledik.
Co: Neden yaptınız?
Sam: O küçük robotu nasıl kontrol edeceğimizi öğrendik. Güzel bir kaosa yıkım açıp adımızı duyuracaktık. Herkes bizden kaçacaktı.
Co: Adınızı şimdi güçlü ve görkemli yerine aptal ve şerefsiz olarak duyurdunuz. Tebrikler.
Haz: Neyse zaten bu iş çok sıkıcı zaten. Sırf amcamızın hatrına çalışıyoruz. Bir kere değişik bir şey yapmak istedik.
Co: 4 kişiyi yaraladınız ve 2 bina yıktınız. Pişman mısınız?
Sam ve Hazel: Değiliz. Yine olsa yine yapaarız.
Co: Kontrol panelleri nerede?
Sam: Yakalanmamak için sakladık. Bahçede duruyor.
Colt sorgudan sonra onları amcalarına gönderdi. Amcaları da mahkemeye.
Onlar ise kasıtlı olarak 4 kişi yaralama ve 2 bina yıkma suçunda 2 yıl 5 ay hapis cezası aldı.
Sonunda Nani ile ilgili tüm dertlerimiz bitmişti. Adalet yerini bulmuştu.
Eve girdim ve biraz uzandım. Ama sonra acil bir savaş bildirgesi yayınlandı. Bu çok eğlenceli bir moddu. Her savaşçı oyundaydı ve bu haftada sadece 3 defa oluyordu. Oyun mekanizması şöyleydi. . Her oyuncuya rastgele bir savaşçı veriliyordu ve 1 savaşçı kalasıya devam ediyordu. Herkesin 3 canı vardı. Belli bir hasardan sonra kontrolcü oyuncunun bir şey yapmasına gerek kalmadan kendi gücümüzü arttırıyorduk. Çok eğlenceliydi.
Hemen savaş alanına gittim. Heyecanlıydım ama ilk bir kaç saniye AFK (Away from keyboard. Klavyeden uzak) kaldım. Sonra otomatiğe girdi ve kendi kendime savaştım. Adam tekrar oyuna girdi ama çok kötü oynadı. Yaklaşık 45 kişi arasından 35. oldum. Sinirlerim bozulmuştu. O kadar kötü oynadı ki... Neyse. Eve girip çerez paketini açtım ve televizyon izlemeye başladık.
EVET NANİ İLE İLGİLİ BÖLÜMLERİN SONUNCUSU BUYDU. UMARIM OKURKEN ZEVK ALMIŞSINIZDIR. HEPİNİZİ SEVİYORUM DEĞERLİ OKUYUCULAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin Savaşçıları
Aventura~YENİDEN YAPIMDA~ Brawl Stars evreni. Capcanlı ve rengarenk bir dünya. Herkesin yaşamak isteyeceği bir yer. Şanslıyım ki ben ve arkadaşlarım bu muhteşem evrenin bir parçasıyız. Merhaba. Ben Alexander. Kısaca Alex. Çocukluğumda kendi ailem tarafından...