Episode-1[Zawgyi]

20 1 0
                                    

"ကဒ္...."

ဒါရုိက္တာရဲ႕​ slate သံျကားလုိက္တာနဲ႔​ Sakura​ တစ္ေယာက္ မင္းသားနဲ႔ဖက္ထားရာက​ ခြာကာ​ မ်က္ရည္စ​ အနည္းငယ္ကုိ​ သုတ္ပစ္လုိက္ျပီး​ monitor ကုိျကည္႔ရန္​ ဒါရုိက္တာနားကုိလာခဲ႔လုိက္ေလသည္...

"ဒါရုိက္တာျကီး... အဆင္ေျပလား..."​

"အဆင္ေျပျပီ...ကဲ...အဲ႔ဒါဆုိ​ ဒီေန႔​ shooting ျပီးျပီ..."​

ဒါရုိက္တာရဲ႔​ အသံျကားေတာ႔မွ​ အားလုံးသက္ျပင္းခ်နုိင္ျကေတာ႔သည္...

Sakura​ လည္း​ သူ႔ကားရွိရာဆီကုိ​ သြားကာ​ ျပန္ဖုိ႔ျပင္ေတာ႔သည္...

"Sakura​ shi..."

ေနာက္က​ အသံျကားလုိက္ေတာ႔​ Sakura လွည္႔ျကည္႔လုိက္သည္... ျပဳံးစစလုပ္ေနတဲ႔​ မင္းသားေခ်ာ... အတူတူတြဲသရုပ္ေဆာင္တဲ႔​ မင္းသားျဖစ္ေနေတာ႔​ စကားေျပာဖုိ႔ကုိ​ ရပ္ေစာင္႔ေနလုိက္ေလသည္...

"အားတဲ႔တစ္ရက္ေလာက္​ ညစာသြားစားျကရေအာင္... က်ြန္ေတာ္​ ဆုိင္ေကာင္းေကာင္းသိထားတယ္"

ျပဳံးစိစိျဖစ္ေနတဲ႔​ မ်က္ႏွာထား...တစ္စုံတစ္ခု​ကုိ​ ေမ်ွာ္လင္႔ပါတယ္​ ဆုိတဲ႔​ အဓိပၸာယ္ပါတဲ႔ စူးရွတဲ႔အျကည္႔... ဒါေတြအားလုံးကုိ​ ေပါင္းျကည္႔လုိက္တာနဲ႔​ အေျဖဟာတစ္ခုတည္း... ဘာလုိ႔ဒီေဘာင္ကုိ​ပဲ​ လာေက်ာ္ခ်င္ေနျကမွန္းမသိ...

"အားတဲ႔ရက္ဆုိတာ​ ဘယ္ရက္မွန္း ေသခ်ာမသိေသးဘူး... ျပီးေတာ႔​ က်ြန္မက​ အားတဲ႔ရက္ဆုိ​ အိမ္မွာပဲေနတာမ်ားတယ္... အျပင္သိပ္မထြက္တတ္လုိ႔... အဲ႔ဒါေျကာင္႔​ ညစာအတူတူ​ သြားစားျဖစ္မယ္​ မထင္ဘူး... "

ျကားေကာင္းေအာင္ပဲ​ ျငင္းလုိက္ေတာ႔​ ကုိယ္ေတာ္ေခ်ာက​ အားမလုိအားမရ​ ျဖစ္တဲ႔ပုံစံနဲ႔​ ထပ္ေျပာဖုိ႔ျပင္သည္...

"Kura​ ya... သြားစရာရွိေသးတယ္ေနာ္"

အလုိက္သိလွတဲ႔​ အခ်စ္ဆုံး​ သူငယ္ခ်င္း​ Manager ျကီး​ Choi Yena ေရာက္လာမွ​ Sakura သက္ျပင္းခ်နုိင္ေတာ႔သည္...

"Ahh... အဲ႔ဒါဆုိ​ သြားေတာ႔မယ္ေနာ္... သြားစရာေလးရွိေသးလုိ႔"

ဇာတ္ကားရုိက္တာ​ ေနာက္ဆုံးရက္လည္း​ ျဖစ္ေနတာေျကာင္႔​ ေနာက္ေတြ႔လည္း​ တစ္ခါႏွစ္ခါ​ အျပင္​ မေတြ႔ရေတာ႔မယ္႔
အားမလုိအားမရ​ ျဖစ္ေနတဲ႔​ ကုိယ္ေတာ္ေခ်ာကုိ​ ေက်ာခုိင္းပစ္ကာ​ Yena ေနာက္ကုိ​ လုိက္ခဲ႔ေတာ႔သည္... တမင္သက္သက္​ လာကယ္ေသာ​ သူငယ္ခ်င္းေလးမလား...

Only OneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang