𝙎𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙉𝙞𝙜𝙝𝙩

755 38 0
                                    

Takhle jsem s ním byl až do oběda. Poté mě pustil, takže jsem se šel obléct a udělat mu oběd. No, zavolal mi Taehyung, takže jsem si telefon přidržoval u ucha ramenem, a kuchtil jsem. Neustále mi něco říkal o jeho přítelkyni, je z ní doslova unešený. Takže jsem ho pozorně poslouchal, a culil jsem se. Je to moc pěkné, jak o ní mluví. A jsem rád, že je šťastný. Opravdu.Následně jsem mu i já něco pověděl. Hlavně se mě ptal na Jungkooka, tedy, pana Jeon. Takže jsem mu řekl vše, co chtěl vědět. Pak jsem už musel jít, takže jsem to zavěsil, a šel jsem panu Jeon odnést oběd. Ten si jen pěkně pochutnal, a já to samozřejmě šel umýt. Ještě jsem kuchyň trochu uklidil, a šel jsem za panem Jeon do pracovny. Posadil jsem se mu na klín, a chytl jsem ho kolem krku. Chci s ním trávit čas. ,,Copak, prcku?" optal se, a své mohutné paže omotal kolem mého pasu. Jen jsem mlčel, a začal jsem mu pokládat polibky na krk. ,,Hmm, dobře, nemám se ptát" usmál se, a začal mě hladit po zádech. Následně jsem mu udělal jednu značku, a usmál jsem se. ,,Co jsem tě to zase naučil" uchechtl se, a poplácal mě po zadečku. ,,Samé dobré věci" uculil jsem se, a dal jsem mu pusu. ,,Všechny dobré věci, které se ti moc líbí, si zopakujeme" šeptl mi do ucha, a ušklíbl se. ,,Co když vás odmítnu?" optal jsem se, a prsty jsem mu zajel do vlasů. ,,Tak dostaneš páskem" zamumlal, a podíval se mi do očí. ,,Tohle je vydírání" napomenul jsem ho, a zamračil jsem se. ,,Hlupáčku" pokroutil hlavou, a začal mě líbat. No, já se ihned odtáhl. ,,Nejsem hlupák" bránil jsem se, a dlaně jsem mu položil na hrudník, aby se oddálil. ,,Neudělal bych to, ale vím, že ty neodmítneš" pohladil mě po tváři, a usmál se. To byste se tedy divil" zeslezl jsem z něj, a šel jsem ke dveřím, no, on mě pevně chytl za zápěstí čímž mě zastavil. ,,Nikam nejdeš, budeš tady" zamračil se, a přitáhl si mě zpátky k sobě. ,,A opovaž se zase odejít" dodal, posadil Si mě zpátky na svůj klín, a začal mi pokládat polibky na krk. Nic jsem mu na to neřekl, pouze jsem se nechal, a hlavu jsem dal trochu na stranu abych mu nezavázel. ,,Něco jsem ti řekl už ráno" šeptl mi do ucha, a začal mě líbat na rtech. Samozřejmě, začal jsem s ním ihned spolupracovat. Jsem spokojený, a to naprosto se vším. A těším se, až se setmí.

K večeru jsem byl donucen zůstat v pokoji. Nechtěl mě pustit ven. Když byl čas, zaklepal na dveře mého pokoje, a vešel dovnitř. ,,Tak pojď" pokynul mi, a já šel za ním. Došli jsme až do jídelny, kde nádherně svítili svíčky. Na stole bylo jídlo, a pár okvětních lístků vedlo z jídelny na chodbu. Jídelna má dvoje dveře. Jedny vedou do kuchyně, a druhé na chodbu. Posadil jsem se na židli, kterou mi pan Jeon odsunul, a on se posadil hned vedle mě. Následně jsme se oba pustili do jídla. Byla to nádhera, Opravdu. Samozřejmě jsme si u toho i něco pověděli, no, už teď jsem se cítil jako v sedmém nebi. Když jsme oba dojedli, přešel ke mně, a vzal si mě do náruče. ,,Dáme si společnou koupel" šeptl mi do ucha, a nesl mě nahoru do koupelny. Nic jsem mu na to neřekl, protože upřímně, moc jsem se těšil a nebyl jsem schopen z toho ani mluvit. V koupelně mě položil na zem. Svlékl se, a poté svlékl i mě. Napustil do vany teplou vodu i s bublinkami, vlezl si do ní, a já si vlezl hned za ním. Nádhera. ,,Jsem rád, že jsi zase u mě" chytl mě kolem pasu, a natiskl si mě zády k sobě. Takže jsem na svém zadečku ucítil jeho penis. Zase. Už jsem si zvykl, takže mi to nějak nevadí. ,,Chyběl si mi" šeptl mi do ucha, a začal mě hladit po bocích. ,,Vy mě taky" přiznal jsem, hlavu jsem si položil na jeho rameno, a zavřel jsem oči. Je to příjemné, a krásné. Hodně moc. ,,Jsi tak nádherný" zamumlal si pro sebe, a začal mě líbat na krku. Nechal jsem se. Tyhle společné chvíle si s ním naprosto užívám. Nějak takhle jsme zůstali nějakou chviličku. Poté jsme se oba umyli, a pan Jeon mě odnesl do jeho ložnice. Položil mě na postel, sám se přesunul nade mě a začal mě líbat na rtech. Začal jsem s ním spolupracovat, a ruce jsem mu dal kolem krku. Po chviličce jsem ucítil jeho prst poblíž mého vchodu. Jakmile jej do mě strčil, vzdychl jsem. Následně s ním začal pomalinku pohybovat, takže jsem se od něj odpojil, a hlavu jsem si schoval do záhybu jeho krku. Postupně přidal i druhý prst, a také třetí. No, to už tak moc příjemné nebylo, ale zvládl jsem to. Neustále jsem mu vzdychal do krku, a začal jsem se trochu potit. Měl jsem zavřené oči, no, stejně jsem slyšel, jak po něčem šmátrá v šuplíku. A samozřejmě, moc dobře mi došlo, o co jde. Poté jsem v sobě pocítil jeho penis. Okamžitě jsem mu prsty zabořil do vlasů, a se vzdychnutím jsem jej za ně jemně zatahal.

,,Ah, pane" vzdychal jsem neustále, když rychle pohyboval svou pánví, a mířil přesně na moje místečko. Miluju ho. A to teď myslím doslova. Miluju ho, i když je takový, jaký je. Nejde ani popsat, jak moc jsem za něj rád. A jak moc jsem rád, že jsem zpátky. Když jsem pocítil, že se blížím ke svému vrcholu, pevně jsem v dlaních sevřel peřinu, a prohl jsem se v zádech. I když jsem to nechtěl, i tahle chvíle následně skončila. Pan Jeon přestal se vším, co dělal, a použitý kondom vyhodil. Následně si lehl vedle mě, pořádně mě objal a já s radostí usnul po jeho boku.  

Punishment『JIKOOK』Kde žijí příběhy. Začni objevovat