Önümdeki kahveden bir yudum aldım. "Çok ciddileşmişsin Seungwan." Gülümsedi. "Aslında hâlâ eskisi kadar olmasa da deli dolu bir kızım Kyungsoo. Bu arada uzun saç yakışmış. Ama sanırım üç numaraya vurduğun halin daha çok yakışıyor sana."
Gülümsedim. "Teşekkürler. Sen hiç değişmemişsin." Seungwan konudan alakasız bir şekilde kahvesinden yudum almanın ardından konuştu. "Yeri ile Sehun'un çabucak konuşmaya başlamaları şaşırtıcı değil mi sence de?"
Ben kafa sallamakla yetinirken kaşlarını kaldırdı. "Peki var mı sevgilin?" Başımı anında olumsuzca salladım. "Hayır. Yani sevgilim yok ama çok sevdiğim biri var. Peki senin?" Güldü. "Benim de sevdiğim biri var, hatta senelerdir."
İç çektim. O kişinin benim olmamın ihtimali asla yoktu işte!
"Adı nedir?" Gözlerini kıstı. "Şindilik bu kadarını söylesem?" Kafa salladım. "Sen bilirsin tabii ki." Gülümsedi. "Peki senin sevdiğin kız, dün ki kız mı?" Başımı tekrar olumsuzca salladım. "Hayır tabii ki! Onunla çok yakın arkadaşım ben. Hem Nayeon'un sevgilisi var. Sabah söylemiştim sana."
"Özür dilerim. Çıkmış aklımdan. Yorgunluktan olsa gerek." Oturduğum sandalyede geriye yaslandım. "Peki sen neler yapıyorsun Kyungsoo? Üniversite okuyor musun, yoksa bir iş sahibi misin?"
"Ben, Junmyeon adındaki çok yakın bir dostumla işyeri açtım. Tanrının sevilen kuluyuz sanırım, işyerimiz rehabet gördü." Seungwan gülümsedi. "Sevindim senin adına."
Seulgi'nin masamıza gülümseyerek bıraktığı tatlılar ardından gülümsedi. "Bunlar da Seungwan'ın elinden limonlu cheesecake. Seungwan, benim çıkmam lazım." Seungwan kafa salladı. "Pekâlâ, ben çıkarken indiririm kepenkleri. Anahtarı kasanın üzerine bırak."
Seulgi kafa sallamanın ardında yanımızdan uzaklaştı. Seungwan iç çekti. "Uzun zamandır karşılaşmamız ne güzel oldu değil mi Kyungsoo?" Güldüm. "Evet. Çok güzel oldu, gerçekten."
Koskoca kafe sabahtan beri tıklım tıklım iken şu an bomboştu. Kimse kalmamıştı içeride, ikimiz dışında.
Limonlu cheesecakeden bir çatal alıp ağzıma attım. Gerçekten tadı çok güzeldi. Sanırım sadece Seungwan için değil, bir de bu tatlıyı yemek için gelirdim buraya.
Seungwan saçlarını karıştırdı. "Aslında Joohyun söylememem için uyarsa da sanırım içimde tutamayacağım Kyungsoo. Joohyun, senin ortağın olan Junmyeon'u sosyal medyadan araştırmış ve hoşlanmaya başlamış ondan." Gülümsedim. "Buna Junmyeon da çok sevinecek, Seungwan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee ☙ wendy + kyungsoo ✔
FanfictionDo Kyungsoo, her gün aynı saatte aşık olduğu kızın çalıştığı küçük kahve dükkanından bir kahve alıyordu. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」