Kısa Gerçek Hikayeler

545 15 5
                                    

Merhaba yine sizlere yaşanmış gerçek bir hayat hikayesini yazacağım.

Bundan seneler önce Suriyede yaşanmış bir hayat hikayesi.

Çalıştığım yere suriyeli bir arkadaşın dilinden duydum.
Yani oların komşularının başına gelen bir olay.

Liseye giden güzellere güzeli bir genç kız nereden bile bilirdiki en yakın arkadaşı tarafından kurban olacaktı.

Tüm insanlar ona hayranlıkla bakarlardı.

Uzun sarı saçları dillere destandı. okadar alımlı, ve bakımlıymış ki bakan insan bir kere daha bakarmış.

Bir gün arkadaşı bize gidelim diye diretmiş, o da arkadaşını kırmamak adına gitmiş.

Arkadaşının abisi kızı gördüğü an çarpılmıştı.

Kız gittikten sonra kız kardeşine arkadaşının kim olduğunu sormuş o da anlatmıştı .

Aradan gel zaman, git zaman, ne kadar geçmiş bilinmez abi bir gün kız kardeşine kızı bizim bağ evine getirmesini istemişti.

Kız abisinin dediğini yaparak kızı ikna edip onu bağ evine götürmüştü.

Abi kız kardeşine kızın kahvesinin içine "bu ilacı kat ve oradan ayrıl demişti."

İnsan olan bunu yapmadı ama o kız yapmıştı ve kızın kahvesine ilacı katmıştı.

Genç kız kendinden geçmeden erkeğin ona yaptığı herşeyi bilinçsizce izin vermiş buda yetmeyip o da karşılık vermişti.

Kız hiçbir şey olmamış gibi evine ve eski hayatına devam ediyormuş.

Zaten ne yaptığınıda bilmemişti.

Aradan ne kadar geçmiş bilinmez bir gün o çocuk telefonuna kıza yaptığı herşeyi kameraya aldığından dolayı tüm herkese gösterip kızın iyi bir kız olmadığını söylüyormuş.

Arkadaşlar kendi aralarında videoyu izlerken kızın amcasının oğlu merak edip o da bakmak istediği an gördüklerine inanmamıştı.

Ne yapması gerektiğini bir güzel düşünüp sonra aklına gelen fikirle videoyu bir sidi yapıp amcasının avlusuna atmıştı.

Sidiyi gören ev halkından biri içerdekilere gösterip bunun ne olduğunu anlamak için takmak istediler ve taktıkları an gözlerine inanmadılar.

Anne baba abi abla ve evin diğer fertleri.

Ne yapmıştı bakmaya kıyamadıkları kızları namuslarını iki paralık etmişti.

Baba ve abi tüm aşiret bireylerini toplayıp bir hüküm vermelerini istemişlerdi. Zaten duyan kalmamıştı o video sayesinde sadece kız hiç bir şeyden habersiz hayatına devam ediyordu.

Akşam olup kız okuldan gelince ona hiç bir şey sormadan bodrum katına atı vermişlerdi.

Kız ağlaya sızlaya neden bunu bana yapıyorsunuz diye sorsalarda kimde birşey demeden abi içeriye girip bildiği tüm işkenceleri yapıp bonrum katından çıkmıştı.

Kızın bir hafta boyunca tüm işkenceleri yapmışlardı ama hala ölmeden yaşıyordu.

Tüm mahalledeki komşuları kızın acı çığlıklarını duyuyorkardı ama herkesin gözünde hak etmişti.

Ve büyük gün geldiği zaman baba anneye müsaade verip kızını son kez görmesine izin vermişti.

Anne bodrum katına inip kızını gördüğü an ciğerleri yanmıştı ama o iğrenç videoyu hatırladığı an kızından hesap sormak istedi.

"Neden kızım, neden yaptın tüm bunlara değermiydi" kız annesini gözlerinin içine bakıp.

"Ne yapmışım güzel anam de hele ne yaptığımı bende bileyim."

Anne kızına o iğrenç videoyu anlatıp izlettiği an kız gördüğü ve duyduklarıma inanamadı.

Annesine yemin ederek ben bunların hiç birini bile isteye yapmamışım hata bunları nasıl yaparım gözlerime inanamıyorum" deyip

Ağlamaya başladı anne kızının böyle bir insan olmadığını biliyordu zaten kızının oyuna getirdiğini anlamıştı ama çoktan hüküm vermişlerdi ve bir kaç dakika sonra kızın hayatına son vereceklerdi.

Abi kız kardeşini bonrum katından almaya geldiği zaman kız artık ne yapacaklarını anlamıştı.

Kız ölecekti.....

Onlarında namusu temizlenecekti.

Abi kız kardeşinin kolundan tutup onu sürükleyerek bonrum katından çıkarmak istediği an anne feryat figan yakarmaya başladı.

Kızda aynı şekilde ağlaya ve sürüklemeye başlarnırken bu sözcükler kızın dilimden dökülmeye başlamış.

Abimmm sana yemin ederim ben mahsunum, ben o iğretliklerin hiçbiri yapmamışım. Ama illaki ölmemi istiyorsanız elini kana bulamam abim ben kendi hayatıma son veririm.

Tüm kasaba halkı kızın ve annesinin çığlık ve yakarışlarını duymaya başlamışlardı.

Ve herkesin gözü önünde kızı ölüme götürdü.

Onu ısız bir çöle götürüp öldürdükten sonra onu derin bir çukurun dibine atarak öldürmüşler.

Tez vakitte haber oğlana gitmiş ve onunda ölüm fermanını okuduğunu söyledikleri an oğlan Türkiye sınırına kaçıp kendini kurtarmış.

Şimdi o iğretlikleri yapan adam belki yanı başımızda beldi bir adım uzağımında belkide kapı komşumuz hiç birimiz bunu bilmiyoruz.

Hem kızım hiç bir suçu yokken kızın ölümüne sebebiyet verdi, hemde şimdi ülkemizde belkide kaç tane daha kızımızın canını yakmıştır.

Tek söylemek istediğim şey Allah böyle insanların belasını versin.

Ve lütfen böyle bir şey olduğunda önce bir kızlarımıza  konuşmayı deneyin.

Allah kimsenin başına böyle şeyler vermesin ama verdiği zamanda önce bir araştırmayı deneyin. Kimde ama hiç kimse işkence ile ölümü hak etmiyor.

İlerleyen zamanlarda bir kaç hikaye daha böyle yazacağım.

Şimdilik hoşçakalın


Dağ Çiceği.ASİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin