Louis
Probudil jsem se na neskutečný ruch. ,,Do tří počítám a jestli mi neřekneš, kde jsou, mrsknu to po tobě," Uslyšel jsem vzteklý hlas Harryho. ,,Já to vážně nevím!" Ozval se cizí hlas, který neznám. ,,Dva," Už zbývalo jen jedno číslo. ,,Jedna," Chvíli ticho a ozvala se rána.
Ležel jsem raději v posteli a mlčel. Cítím se zase smutně, je mi moc smutně. Můj malý roztomilý Harry mi chybí. Kdy jsme oba chodili ze školy, on mě doprovázel domů a hlídal mě na každém kroku.
Harry
Vyhodil jsem toho grázla z mého baráku, před bránu. Hlava mě opět začala bolet. Jsem tak moc unavený z toho všeho. Má práce, můj stav... Všechno se to mísí. Cítil jsem opět tlak a proto jsem šel za Louisem. Jakmile se od něho oddálím, už je vše špatně. Moc mě to mrzí, že to neumím ovládat. Asi nejsem připravený být dospělou alfou. Lehl jsem si vedle něj. Chci mu to říct, ale nevím zda to pochopí. Zaslechl jsem jak pláče. Otočil jsem si ho k sobě a díval se na něj. ,,Jsem stále starý Harry, jen dospívám," Povzdychl jsem si. ,,Chovám se k tobě ošklivě, jako ostatní alfy ke svém omegám. Ale já ti dal slib, pamatuješ si?" Utřel jsem mu slzy rukou a on kýval. ,,Nech mě se naučit a ovládat svou dospělou alfu, dej mi šanci moje omego," Díval jsem se na něj, jak plaká. ,,Moc mi ubližuje tě tak vidět Louisi," Povzdychl jsem si. ,,Dej mi čas," Dal jsem mu pusu na čelo. ,,Mě to moc mrzí Harry, nelíbí se mi takhle žít," Rozplakal se ještě více. ,,Jsem tu doma sám, nemohu chodit ven a nemám tu co dělat Harry," Bolelo mě tohle slyšet. ,,Až seženu za mě náhradu, budu moct být doma," Přitáhl jsem si ho k sobě a objímal ho. ,,Tak už neplač, ty moje krásná omego," Dal jsem mu znovu pusu na čelo a utřel mu slzy.
Má bolest hlavy náhle zmizela. Nesmím nechat svého mate trpět, nebo ze mě bude další alfa zrůda. Musíš se ovládat Harry, nebo ti tvá láska odejde.
Oba jsme na leželi v naší ložnici, já měl položeného na sobě Louise. Ten krásný pocit, kdy mi dodává energii je nepopsatelný. Až moc si uvědomuji, jak svoji malou omegu miluji.
Názorek? Ocením moc pokud by jste mi ho napsali do komentářů, co si o tom myslíte! <3
YOU ARE READING
Má perfektní alfa 2(Pozastaveno)
WerewolfVítám vás u pokračování knihy My perfect alfa! Podíval jsem se do jeho zelených očí. Nikdy jim nedokážu odolat. Tahají mě k němu zpět, i bez toho že jsme mate. Jeho posedlost mě kontrolovat naplňujíc mojí poslušností. Proč bych tedy měl odejít...