Kapitola 23

189 17 7
                                    

Konečně jsem si vzpomněla! Viděla jsem se bez žádných monoklů a i někde bez škrábanců.

Pořád by mě zajímalo proč a jak zmizely. Bože! Dnes je ve škole den Vánoc! A sakra co si vezmu?

Dobře klid nejdřív si udělám něco s vlasy a obličejem a pak se půjdu obléct vzít si nějaké věci do školy a jdu. Ještě že jsem vstala brzo. Pro mě brzo znamená 5:30.

Mám vlasy a lehký make-up hotový. Teď chybí jen oblečení a je to. Ale jaký si vezmu oblečení?

'Tak asi něco vánočního'

'co kdo to je?'

'Tvoje druhá polovička'

'běž pryč z mého těla'

'myslíš z našeho?'

'moje tělo je MOJE tělo ničí jiný'

'ok prozatím čau nechci mít hádky'

'no čau.'

Co to bylo? Od kdy mám rozdvojenou osobnost? Ehmnn divný. No jako oblečení jsem si vzala červený rolák a černé kalhoty.

Myslím si že s výběrem oblečení jsem trefila. Ale nijak se nepovišuji!

Super, vše je hotové. Nechce se mi jít do školy ale musím. I když jsem mamce psala že budu čekat tak jí pak řeknu že jsem si to rozmyslela.

Nevěděla jsem že je dnes ve škole Vánoce ale asi by to bylo logický. Ještě že nemám ve škole kamarády. Bylo by to hrozné kdybych neměla pro ně dárky. Ale dobrý je to že nemám kamarády. A kamarádky z Ameriky mám postaráno ale nevím kdy to pošlu.

Takhle celou cestu až ke škole jsem přemýšlela až jsem se najednou ocitla u školy. Ahh zase škola.

Jsem ve škole a jdu rovnou směrem MOJE TŘÍDA. Bojím se. Ale nevím čeho. Co když na mě bude učitelka nadávat? Ale doufám že ne.

Zvoní! Bojím se. Ještě jsem neřekla o tom nádherném vánočním stromečku který byl v naší třídě. Nádherně laděný v červené a zelené barvě. Bylo to kouzelné. Zítra jsou Vánoce. By mě zajímalo co mi chce říct Lisa.

Ale asi to nebude až tak důležité. Dnes jsem viděla myslím že Yoongiho že už je ve škole.

Je hodně pěkný ale já na něho nemám....

'MŮŽEŠ MI ŘÍCT PROSÍM TĚ CO TADY MUMLEŠ?!'

'nic'

'Ne jsem úplně blbá'

'hmm no to jsi blbá'

'TO NENÍ PRAVDA!'

'já si to myslím a už mě nech napokoji'

'proč?'

'protože jsem to řekla čau'

Zase ta polovička nebo co to je.... Začínám z ní mít nervy.

"Dobrý den posaďte se" vejde do třídy naše třídní. "Jak jste si všimli tak jsou Vánoce a my jsme se rozhodli že vám dopřejeme vánoce i tady na škole. Druhou hodinu budete mít učitele z chemie." řekne a přejde ke stromečku.

"Tak tady máte odeme dárek." řekne učitelka a dá nám takové mini baňky naší vlajky. Pěkná, bude se hodit na stromeček.

"Teď si můžete dát dárky mezi sebou" Řekne učitelka mile s úsměvem a sedne si ke stolu a začne dělat nějaké papíry. Ta učitelka z těch papírů jednou zblázní.

Všichni se rozešli ke stromečku jediná já a Suga jsme byli v lavicích. On že by od nikoho nedostal dárek? Nechápu.

Najednou šel ke stromečku a vzal dárek. Dal ho mě. Počkat mě?

"Vidím že nedostaneš dárek tak tady máš odeme. Nečekej nic velkýho. Jenom dárek nic víc. Ani mezi námi není kamarádství. Dělám to proto protože jsou Vánoce a lidi si dávají dárky. To je vše" jak to dořekl tak se rozešel ke své lavici. "Počkej ale proč bys ho měl dávat mě když nejsme nic víc jen spolužáci?"

"My nejsme ani spolužáci. Dávám ho proto protože jsou Vánoce nic víc." Aha takže ani to... Já vlastně budu mít tady v Koreji jedině tak rodiče kteří pořád někam jezdí.

Mám skvělý život. Co by mohlo být v tom dárku? Byl to dárek velký cca jako moje dlaň.

Když ho otevřu naskytne se mi nějaká pozvánka a i nějaký řetízek. Je krásný!

Bylo to srdce a na tom srdci bylo napsáno Anglicky: klíč k mému srdci.

Moc se mi líbí. Když jsem otevřela to srdce byl tam malý klíček. Je to nádherné.

Když jsem se chtěla podívat směrem kde byl Suga neviděla jsem ho. Kam by odešel. Když jsem se podívala ke stromečku tak tam kolem něho byly hmm kdo asi? Ty blbky co si říkají královny.

^~^Konec školyy^~^

Super konec školy. Teď právě čekám u školy na Namjoona a Jina. Doufám že na to nezapomněli. Ale doufám že ne...

"Ahoooj Y/n!!" řekne Jin a jde mě hned obejmout. Vypadal jak kdyby brečel citlivka. "Ahoj Jine. Prosíme tě vždyť jsme se viděli včera proč hned zamnou běžíš a obejmeš mě tak silně jak kdyby jsme se neviděli 5 let" řeknu se smíchem ale mu není do smíchu.

"Takže jakou chceš dostat vařečkou? Anastazie nebo Bella a nebo VIP Jininka?" Rekl jin

"Okey vzdávám se ani jednou ale musím uznat že tvoje jména vařeček jsou super. A i jsou moc hezké" řekla jsem a dala ruce nad hlavu že se vzdávám. "A jinak Ahoj Namjoooooonee!" řekla jsem a obejmula ho. "Teď se chováš jak Jin" řekl se smíchem Namjoon.

"Takže ty chceš taky dostat přes zadek?" řekl naštvaně Jin."Ne nechci vážně ne" řekl okamžitě co dořekl Jin Namjoon.

"Tak kam půjdeme?" zeptám se. "Nevím" řeknou naráz Namjon a Jin.

"Dnes nemám čas až do večera. Mamka přijede domů a já jí řekla že budu doma ale pak jsem zjistila že jsou ty Vánoce ve škole tak jsem šla. Tak aspoň přijdu brzo" řeknu a oni přikívnou že chápou.

Ahooojte.....




Takže dnes Teda napíšu ještě jednu kapitolu. Možná až večer třeba v devět vyjde nevím.

Jinak jaký máte názor na tuto knížku? Můžete napsat budu rada ^~^
Přeji hezký zbytek dne a příjemné čtení jako vždy!

I purple you! 💜💜

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat