eveeet ilk bölüm ile karşınızdayım. Medyada ki resim Cedi'nin en sevdiğim resimlerinden biri çok tatlı yaa. bu kitabın kurgusu aşırı masum ve çok güzel. sizi seviyorum yorumlarınız ve oylarınız benim için değerli. çok uzatmayacağım sizi çok öpüyoruuum.
Her şey o telefonun çalması ile başladı
-Merhaba yeni işiniz hayırlı olsun
-Kabul edildim mi?
-Evet. Biz size iletişim bilgilerini göndereceğiz. En geç yarın kendinizi tanıtmış olun.
-Çok teşekkürler. Bilgileri bekliyorum
Telefonu kapattım ve kalbimi dinledim yerinden çıkacaktı sanki. Ben Dilan Demir ve artık Cedi Osman'ın yeni kişisel asistanı Dilan Demir'im.
İlk önce annemi arayıp haber vermem lazımdı. Heyecanla masa üstüne bıraktığım telefonu aldım ve annemi aradım
-Efendim canım?
-KABUL EDİLDİM ANNEE!
-Ney? dur sakin ol canım.
-İŞ, İŞ KABUL EDİLMİŞİM
-Ciddi misin kızım? Çok güzel bir haber bu. Kapat sen ben teyzenlere haber vereceğim
-Tamam annem öpüyorum seni sen onlara haber ver bende bizimkilere haber veriyim.
-Tamam kızım ne zaman başlayacaksın.
-Ya bu gün Cedi'nin iletişim bilgilerini atacaklar. Yarına kadar iletişime geçmem lazımmış
-Tamam anneciğim çok sevindim senin adına öpüyorum seni çok çok dikkat et kendine
-Sende anneciğim
Annemin telefonunu kapattım. Hemen Meryem'e haber vermem lazımdı. Ama önce gidip su içecektim çünkü hala sakinleşememiştim. Hemen mutfağa geçtim dolaptan bir şişe su çıkardım bardağa döktüm ve tek dikişte o suyu bitirdim. İyi gelmişti. Şu an en azından inanabiliyordum olanalar. Hemen rehberimde Meryem'in numarasını buldum. Telefon çalmadan açmıştı yine.
-Ya kızım şu telefon bir çalsın bekle ya!
-Elimdeydi ya şu Eda var ya onu stalklıyordum.
-Bırak Eda'yı sana bir şey söyleyeceğim.
-Söyle bakalım
-İŞE KABUL EDİLDİİM!
-CİDDİ MİSİN?
-EVEEEET!
-ŞİMDİ CEDİ OSMAN'IN KİŞİSEL ASİSTANI MI OLACAKSIN?
-EVEEET!
-AAAA YAŞASIN KIZIM BUNU HEMEN KUTLAMALIYIZ BANA GEL DE KUTLAYALIM.
-5 DAKİKAYA EVDEN ÇIKMIŞ OLURUM.
-BEKLİYORUUUM!
-Kızım biz hala neden bağırıyoruz kulaklarım çınladı!
-Doğru ya.
-Sus hadi geleceğim birazdan.
-Tamam canım baybay.
Telefonu kapattım ve hemen odama geçtim. Madem kutlama yapacaktık güzel giyinecektim. Pastel renk pembe kısa şortumu ve yine pastal pembe Crop topumu giydim. Pastel pembe renge olan takıntım yüzünden yine o renk küçük sırt çantamı çıkardım. Full pembe giyinecektim. Ama o küçük siyah detayı unutmayacaktım. Siyah bandanamı ayak bileğime bağladım ve yine pastel pembe ve pastel yeşil renkli ayakkabılarımı çıkardım. Allah kahretsin bide gidip alışveriş yapmam lazım öf Dilan gene geç kaldın ya. Meryem de pek yakın oturmuyordu ama olsun. Yola çıktığımda biraz taksi beklesem mi diye düşündüm. Ama neden alışveriş yapacağım parayı taksiye veriyim ki. Hızlı adımlar ile Meryem'in evine doğru yürümeye başladım. Bir yandan da yine Meryem'i arıyordum. Tahmin ettiğiniz gibi yine çalmadan açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Assistant
FanfictionHer şey o telefonun çalması ile başladı -Merhaba yeni işiniz hayırlı olsun -Kabul edildim mi? -Evet. Biz size iletişim bilgilerini göndereceğiz. En geç yarın kendinizi tanıtmış olun. -Çok teşekkürler. Bilgileri bekliyorum Telefonu kapattım ve kalbi...