Resim : Gamze
Ben buranın yabancısıyım.İzmir'den teyzemin yanına geldim.Artık teyzemle yaşıycam.Annem ve babam ayrılınca ikisiyle de yaşamak istemedim.Yeni okuluma kaydımı yaptırdım.Yarın başlıyorum.
Sabah alarm sesiyle uyandım.Teyzem dün eve gelmedi.Muhabir olduğu için çoğu günler evde olmuyor.Formamı giyip aynanın karşısına geçtim.Saçlarını düzleştirip hafif bir makyaj yaptım.Birkaç şey atıştırıp evden çıktım.Okula doğru ilerlerken siyah bir arabanın üzerime doğru geldiğini farkettim.Ani bir fren yaptı ve ben yere düştüm.Arabadan bir çocuk inip hızlıca yanıma geldi."İyimisin?"dedi."Evet" diye karşılık verdim.Kolumdan tutup kalkmama yardımcı oldu.Beni baştan aşağı süzerek "Sanırım aynı okuldayız.Seni hiç görmedim"dedi.Ben ayağımın acısıyla "Bugün ilk günüm"dedim.Birden ifadesi değişti."İyimisin...Hastaneye gidelim"dedi.Gerek yok anlamında kafamı salladım."Ben iyiyim gidebilirsin" dedim."Seni ben bırakayım"dedi. "Gerek yok kendim giderim." dedim.Bir süre ısrar etti.Fakat ben kabul etmeyince arabasına geri döndü.Bende tekrar yürümeye başladım.Ayağım çok acıyordu.Sendeleyerek gidiyordum. Bir an birinin kolumu tuttuğunu hissettim.Arkama döndüm yine o çocuktu.Tek kelime etmeden beni arabaya sürükledi.İtiraz ettim çırpındım hatta bağırdîm ama umursamadan beni koltuğa oturttu.
Not:Arkadaşlar çok kısa oldu sorry :(
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Deniz
RomanceGamze sıradan umutsuz bir kızdı.Aile sorunlarından dolayı teyzesine kalıyordu.Fakat onun bu yanlızlığını biri bozdu Deniz...