*** Liv's POV ***
Na iets van 2 minuten hebben gewacht komt Harry aan met een dienblad met daarop mijn thee en croissantje. 'Zit je alleen?', vraagt Harry. 'Jep, jammer genoeg wel.. Mijn vader was al vroeg weg vanochtend en er was niks te eten in huis. Dus nu moet ik zelf voor mijn ontbijt zorgen, boodschappen doen en het hier een beetje gaan verkennen!', zeg ik tegen Harry. 'Oké. Vind je het misschien leuk als ik je een rondleiding geef hier? En misschien kan ik dan helpen boodschappen doen? En dan kan ik ook gelijk mijn nieuwe buurmeisje ook beter leren kennen haha. Allen als je het niet erg vindt natuurlijk..', vraagt Harry een beetje verlegen. 'Ja leuk idee! Gezellig! Maar moet je niet werken?, vraag ik. 'Ach joh, ze vinden het vast niet erg als ik opstap ga met zo'n mooi meisje', zegt Harry.
*** Harry's POV ***
Wat heb ik nou weer gezegd? Mooi meisje? Shittt, nu denkt ze waarschijnlijk dat ik haar leuk vind.. Oke dat is ook zo, maar waarom moest ik dat nou weer hardop zeggen? Ughh ik kan me wel voor m'n kop slaan! Ik zie Liv blozen. Wel of geen goed teken? Ik denk het wel.. Hoop ik tenminste.. 'Eet jij nou maar even je croissantje op dan kan ik me gaan afmelden!', zeg ik tegen Liv. Ze knikt en ik loop weg. Ik vraag aan m'n baas of ik mag gaan. Gelukkig is het vandaag rustig want anders had ik nooit weg gemogen. Ik check of ik mijn portemonnee bij me heb. 'Klaar om te gaan?', vraag ik aan Liv. 'Ja!', zegt ze en we verlaten de bakker.
'Dus dit is de basisschool waar ik naartoe ben gegaan! ', en ik laat Liv het gebouw zien. 'Echt? Wat leuk! Naar welke middelbare school ga jij eigenlijk?', vraagt ze. 'Ik ga naar Holmes Chapel Comprehensive School? Jij?', vraag ik. 'Nee! Echt waar?', vraagt Liv enthousiast. 'Ehm ja hoezo?', lach ik. 'Ik ga daar ook naartoe! Vanaf maandag dan..', zegt Liv. 'Wat grappig! Misschien zitten we wel bij elkaar tijdens sommige vakken. Zullen we maandag samen naar school gaan?', vraag ik, misschien een beetje té enthousiast. 'Ja is goed hoor, gezellig! Ik begin om half 10, jij?', vraagt Liv. 'Ja ik ook!', zeg ik terug. 'Zal ik je nu ook gelijk de grote supermarkt hier laten zien? Dan kunnen we gelijk ook spullen kopen', vraag ik. 'Oké, is goed', en we lopen naar de supermarkt.
*** Liv's POV ***
'Dat wordt dan 254,18 pond', zegt de vrouw achter de kassa. Ik haal mijn portemonnee uit mijn tas. 'Kan ik pinnen?', vraag ik. 'Ja ga je gang', zegt de vrouw. Ik druk de pincode in en probeer de 4 grote tassen te tillen. 'Liv! Doe is normaal joh! Haha, geef die tassen hier!', zegt Harry, en hij neemt alle 4 de tassen over, zonder enige moeite. Wow, ik zie nu pas hoe groot zijn handen zijn. 'Dankjewel Harry', zeg ik glimlachend. Op dat moment krijg ik een smsje van Chelsea;
Heyheyyy, en hoe is je eerste dag? Verveel je je al alleen? Ughh ik verveel me hier echt zooo erg zonder jou! xxx
Hee Chels! Nee hoor ik verveel me helemaal niet! Ik ben met mijn buurjongen, Harry, boodschappen aan het doen! Het is echt supergezellig! xxx
Ohh.. Echt waar? Gezellig. Is hij knap? xx
Ik kan de jaloezie nu al gewoon voelen bij Chels. Zij zit de hele dag alleen en ik leer tenminste nieuwe mensen kennen.. 'Is hij knap'. Dat zinnetje blijft door mijn hoofd spoken. Op het eerste gezicht vond ik het wel een aardige jongen. Ik vind hem ook wel knap ja, en aardig, en lief en leuk en grappig en charmant.. Wacht, ben ik verliefd? Ben ik verliefd op Harry?
---------------------------------------------------------------------
Heyy allemaal! En hoe vonden jullie het? Er is nog niet zoveel gebeurd, maar hoe meer hoofdstukken er komen, hoe meer er gaat gebeuren!
Vergeet niet te promoten op Twitter haha! Je kan me ook altijd volgen op twitter @1Dgaygstas en op instagram; 1dgaygstas. Oké mijn twitter die faalt echt maar ik vind het wel leuk om met directioners op twitter te kunnen communiceren haha. Stuur een tweetje naar me dat je dit verhaal leest en ik volg je terug!
COMMENT & VOTE PLEASEEE? :) :D <3
xxx love y'all <3
JE LEEST
Kiss You (Dutch Harry Styles fanfic)
FanfictionLiv is een normaal meisje van 16. Ze verhuist samen met haar vader naar Holmes Chapel omdat hij daar een goeie baan heeft gevonden. Nog nooit heeft zij iemand 'bijzonders' ontmoet, tot op een dag ze een deur open doet..