Týden do úplňku
Přestávám věřit že mě někdo přijde zachránit. Severus už skoro měsíc nepřišel. Řezné rány po celém těle se znovu a znovu otevírají. Kdyby nebylo Jacka už dávno bych se voldemortovi poddala. On jediný mi pomáhá, mí vlastní "kamarádi" a "přítel" na mě už asi dávno zapomněly. Otevřely se dveře. Byla jsem připravená na další dávku bolesti tak jsem radši zavřela oči.,, Fox, to jsem já ",, Birde, už jsem se bála že přijde Vold ..promiň ty víš kdo" Jack je Zveromág jako já, umí se proměnit v albatrose.,, Dneska máme šanci na útěk, Ty víš kdo nebude tady, takže se musíme jen dostat nějak přes Strážné a pak do Bradavic"
Dneska? Merline díky. ,Jacku, mockrát děkuju nevím co bych bez tebe dělala ",, Ještě mi neděkuj, ještě nejsme v bezpečí" Otevřely se dveře stál tam jeden ze strážců. Jack se na mě omluvně koukl a vrazil mi facku,, Jseš ostuda celé své rodiny" Chytla jsem se za tvář a s nahraným pláčem jsem vykřikla,, Nikdy se k vám nepřidá, Jste zrůdy " To už ale strážný nevydržel a použil na mě crucio . Znovu jsem se svíjela v bolesti.,, Hej, to stačí nechce jí mrtvou" Strážný Jacka ale neposlechl.,, Řekl jsem dost! " Svalil strážného k zemi. ,, Na čí si straně, na naší nebo na straně té děvky?!",, O ní mi nejde, ale Voldemort by nebyl moc rád kdybys ji zabil týden před obřadem, potřebujeme ji živou" Strážný se jen zamračil a odešel.,, Jsi v pohodě? " Zeptal se mě potichu.,, Jo jsem dobrá",, Fajn, až bude tma přijdu "
Večer
Už byla tma ale Jack pořád nikde. Stalo se snad něco ? Najednou se otevřely dveře už jsem se chtěla usmát a přivítat Jacka ale to co jsem tam viděla mi vyrazilo dech. ,,Siriusi?!" Byl celý zmlácený. Hned za ním stál Voldemort. ,,Podívej koho jsme našly ,potloukal se kolem domu ,chtěl si hrát na hrdinu a zachránit svou milou ,očividně se mu to nepovedlo" Zasmál se. Zhodil ho za zem a zamkl dveře. Rychle jsem k němu přiběhla. ,,Siriusi" Usmál se na mě. ,,Proč si sem chodil?" ,,Protože tě miluju" ,,Siriusi neměl si chodit" ,,Nechtěl jsem tě ztratit" Políbila jsem ho. ,,Je mi líto že jsem tě nezachránil" ,,Neboj, Jack nás zachrání" Zašeptala jsem do tmy.
400 Slov
Ahojky,jsem moc ráda že se vám tahle kniha líbí,ale jako každá kniha i tahle musí skončit a proto je další kapitola poslední.Konec se vám ale možná nebude líbit XD
ČTEŠ
Poberti: Příběh dívky co měla být ve Zmijozelu!
FanfictionKREV. Proč je pro všechny tak důležitá? Nesmyslné škatulkování lidi podle krve a jména? Pravda je že je to jediné co mě s mým bratrem spojuje. Zapomněla jsem se představit, jmenuji se Arya Fox Snape... Příběh proběhl korekcí ale pokud najdete chybu...