EPISODE : 14

666 52 1
                                    

Ep  14

TAEHYUNG " Jimin~ កុំដើរទៅមុខទៀតអី សូមអង្វរ....ប្រយ័ត្នធ្លាក់ "
  អ្នកគ្រប់គ្នាបានរត់ទាន់ JM មកដល់មាត់ជ្រោះដ៏ខ្ពស់មួយ!!! Sky ក៏មកតាមដូចគ្នា

JM " បើខ្ញុំប្រាប់ថាខ្ញុំចង់ដើរតាមផ្លូវរបស់ខ្ញុំ តើមានអ្នកយល់ព្រមទេ? "

MIJ " តែបើកូនរើសផ្លូវមួយនេះ ម៉ាក់មិនព្រមដាច់ខាត "

JM " ហេតុអី? ជីវិតរបស់ខ្ញុំ ឲខ្ញុំបានរើសខ្លួនឯងបានទេ?? "

MIN " បើខឹងមកជេរស្ដីថាឲម៉ាក់មក កុំធ្វើបែបនេះកូន វាមិនត្រូវទេ "

JM " ខ្ញុំគ្មានម្ដាយដូចជាអ្នកស្រីទេ~~ "

JK " ដើរត្រឡប់មករកពួកយើងវិញមក ពូសូមទោស ពូសន្យាថាមិនធ្វើបែបនេះដាក់ឯងទៀតទេណា៎ "
  គេឈានជើងដើរទៅរក JM យឺតៗព្រោះមិនចង់ទៅប្រញាប់ៗខ្លាច JM នឹងរត់ទៅមុខទៀត

JM " វាហួសពេលហើយ ហេតុអីក៏ពេលខ្ញុំត្រូវការមិនព្រមធ្វើតាមខ្ញុំ?? "
  រាងតូច ឈានជើងដើរថយក្រោយទៅៗគេមិនឈប់ គេរើសហើយគេមិនប្ដូរក្រឡាស់ឡើយ!!!

SEOK " Jimin...... កុំណា៎កូន "
  អ្នករាល់គ្នាបើកគ្នាធំៗ ភិតភ័យស្លុតយ៉ាងខ្លាំង នៅសល់តែមួយជំហានទៀតប៉ុណ្ណោះ បើសិនជា JM ដើរថយតែមួយជំហានទៀតច្បាស់ជាធ្លាក់ចុះទៅមិនខាន ។

JM " បើសិនថ្ងៃនេះខ្ញុំមិនស្លាប់ យើងនឹងជួបគ្នាម្ដងទៀត!!! ហើយពេលនោះខ្ញុំនឹងធ្វើឲលោកស្គាល់រសជាតិជីវិតដូចជាខ្ញុំនៅពេលនេះ~~ ខ្ញុំសុខចិត្តធ្វើអន់តែមិនមែនធ្វើជាមនុស្សថោក "
  ស្នាមញញឹមបង្កប់ដោយក្ដីឈែចាប់នឹងការចងកំហឹងរបស់ JM វាក៏បានបាត់ទៅស្រពនឹងរាងកាយតូចល្អិតរបស់ JM បានធ្លាក់ចូលទៅក្នុងជ្រោះយាងជ្រៅ!!!!
  រាងតូច បិទភ្នែកញញឹមទទួលយករឿងរ៉ាវនៅពេលខាងមុខ មិនថាយ៉ាងណាគេក៏សម្រេចហើយមិនស្ដាយក្រោយឡើយ~~ ផ្លូវនេះមួយទើបធ្វើឲគេបានគេង នឹងសម្រាកបិទភ្នែកបានសុខ ជម្រើសមួយនេះហើយទើបធ្វើឲគេស្ងប់!!!

JK " Jimin....PARK JIMIN!!!!! "
  ខ្លួនប្រាណរបស់រាងក្រាស់ត្រូវដួលទៅលើដី គេអោនភ្នែកទៅមើលជ្រោះនោះទាំងទឹកភ្នែកស្រក់!!! សម្លេងស្រែកបង្ហៅហៅឈ្មោះរបស់ JM លាន់លឺរំពងខ្លាំងៗ ព្រោះម្ចាស់សម្លេងស្រែកស្ទើរដាច់បំពង់ក.....។
  SEOK   MiJ   Min  MENJU &  Sky ឈរអោបដៃយំចិត្តហោះទៅរក JM ~~~ ពួកគេសោកសៅយ៉ាងខ្លាំងចំពោះការបាត់បង់មួយនេះ!!!!

We can love one another?  |  KookminTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang