EPISODE : 19

594 50 0
                                    

EP  19

   🔥 Jimin Home 🔥

JK " ប្រាប់មក គិតអីមិចបានជាទៅភ្ជាប់ពាក្យជាមួយនឹង Sky? "

Jimin " សិទ្ធិរបស់ខ្ញុំ!!! "

JK " តែឯងជាប្រពន្ធខ្ញុំ កុំទាន់អាលភ្លេចថាពួកយើងធ្លាប់មានអីនឹងគ្នា "

Jimin " ម្ដងនឹងតើមែនទេ? ចាត់ទុកថាខ្ញុំដាក់ទានឲចុះ ដូច្នេះហើយចង់ធ្វើស្អីក៏ជារឿងរបស់ខ្ញុំលោកមិនពាក់ព័ន្ធ "

JK " ប្រើពាក្យលោក?? ព្យាយាមចង់ឃ្លាតឆ្ងាយភាពស្និតស្នាលចឹងឬ "

Jimin " ពីមុនលោកធ្វើបាន ហើយហេតុអីថ្ងៃនេះខ្ញុំធ្វើមិនបាននោះ? ខ្ញុំមិនមែនចាំតែនៅក្រោមហើយក៏ធ្វើជាតួរងរហូតទេ!!! "

JK " ពូ Joon យកឯងទៅធ្វើអ្វីខ្លះទើបឯងផ្លាស់ប្ដូរយ៉ាងនេះ? "

Jimin " មនុស្សយើងត្រូវតែផ្លាស់ប្ដូរខ្លះវាជារឿងធម្មតា....គ្រាន់តែយកអាភាពទន់ជ្រាយចេញ "

JK " ខ្ញុំដឹង~~ សម្បកក្រៅឯងជាអ្នកផ្សេងប៉ុន្តែខាងក្នុងឯងនៅតែជា Jimin ដែរគួរឲស្រឡាញ់ដូចដើម "

Jimin " កុំព្យាយាមបញ្ចុះបញ្ចូល ព្រោះខ្ញុំមិនដូចពីមុនឡើយ!! ជាអ្វីក៏ជាខ្លួនខ្ញុំ "

JK " សូមបានទេ?? សូមឲអោបបន្តិចបានទេ? "

Jimin " .......... "
   គេញញឹមបែបសើចចម្អក ក្រខ្សែភ្នែកពេញចិត្តបង្ហាញក្នុងកែវភ្នែកពេលនេះ JK កំពុងអង្វរគេឬ??
រាងតូច មិនមាត់មិនស្ដីដើរចេញទៅកន្លែងផ្សេងបាត់.... JK គាំងយោបល!!!

  ~~~~~~~~~~~

Musji " ចាហ្វាយតូច?? ហេតុអីស្លៀកពាក់បែបនេះទៅវិញ? "
   នាយកូនចៅសង្ហារ សម្លឹងមើលទៅការស្លៀកពាក់តុបតែងខ្លួនរបស់ចាហ្វាយតូចទាំងចំហរមាត់ គេមិនដែលឃើញ JM ស្លៀកពាក់អីបែបនេះទេ!!!

Jimin " ចង់ប្ដូរ Fashion....ចេញឡានទៅក្រុមហ៊ុន"
  រាងតូច ទាញទូរស័ព្ទដាក់ក្នុងហោប៉ៅបោះជំហានដើរចេញទៅឈរជិតទ្វារឡាន កន្លែងអង្គុយក្បែរអ្នកបើក~~~

Musji " ក្រុមហ៊ុនមួយណាចាហ្វាយតូច?? "
   ប្រុសកំលោះរត់មកបើកទ្វារឡានឲ JM ចូលទីខាងក្នុងហើយគេក៏ចូលទៅតាមក្រោយ....អង្គុយដល់ពូកភ្លាមគេក៏អេះក្បាលសួរទាំងឆ្ងល់

We can love one another?  |  KookminWhere stories live. Discover now