Csak slattyogott és slattyogott...
Néha benézett az apró kertekbe, megigazgatta a virágokat, meg is öntözte majd halkan tovább ment.
Lépései hangtalanok voltak, de néha csoszogott, talán azt akarta hogy meghallják. Csöndes magányos a lélek az életéről csak ő tud, senkinek sem beszélt róla, csak annyit tudnak és tudunk hogy orvos.
Nem beszélt, de nézésével gyógyított.
Egyszer szólalt meg akkor is csak ennyit mondott:"Tudom hogy nehéz hogy nem látod őket többé, és te se vagy már a régi, új vagy" - itten. [Odi]
Csak a boldogságért és a jókedvért felelt magától csinálta senki nem osztotta be. Vannak itt még jó emberek. - érzékenyültem el.
Rex miért nem megyünk haza? - kérdeztem érdeklődve.
Nem látnak. - mondta a kis hableány.
Az emlékek az a sok emlék a fejemben van, de csak 400 évig...
A 401-edik napon átlépek egy kapun ami a "boldogsághoz" vezet és a
3. Dimenzió megveregeti vállam majd átlépek rajta. Ez egy szabály, 400 évig légy szellem hogy véletlen se találkozz hozzátartozókkal... Aztán egy század ember lét, drága embernek lenni.De hogy találkoznék a családommal!? Ha mindent de mindent elfelejtek? - Gondolkodtam.
3B - ből ki kiabált egy szellem hogy :
Kuss legyen! Éppen sütögetünk!
Engem csak az érdekel hogy eszik azt meg, ha minden át esik rajtuk.
Mi Rec-el vissza mentünk a 2B-be, ott tanyázik még a hegedűs Démon aki esténként táncra perdít. Nincs jobb dolga mióta vissza jött. Az lesz démon aki megszegi a 400 éves törvényt, öreg rabszolgák. Át szökött, de mikor újra vissza jött elfogták. "Mi nem felejtünk".
Meg a két fehér katona, akik direkt külön kertbe költöztek hogy halál után is tudjanak levelezni.
Azok a sárga levelek amiktől elolvad a szívem, pedig már 100 éve nem dobbant. - Jegyezte meg Jürgen a kidőlt keresztnél ülve.
Jajh Jürgenkém az emberek fáznak tőled ha a közelükben jársz, de még is meleg vagy mint a napsugár. - Írta Frici, Jürgen párja levélben.
Vajon sikerült megenniük a 3B-ben a sült kaját? Vagy megint égett farháttal lesz tele a temető? - Kérdezte Rec.
Nem tudom. - Mondtam elpunnyadva a sírkövemen.
Csak egy bokor választ el Jürgentől, de a 2B-hez tartozik a kereszt és a Sexy Jürgen aki mindig is forró volt és égető lesz.
Ezt ő akarta hogy leírjam, kicsi naplóm...Itt van még Panka, olyan mint a parlagfű ge*i irritáló. Meg az eltévedt farkas kölyök, aki a holdra kíván költözni 400 év múlva. Ő nem feledi előző életét, nem felejtheti el. A farkasok összetartoznak a világ végezetéig.
Este fáradt vagyok, de aludni nem vagyok képes.
Hajnal aki csöndben ül a fákon, nem szól de figyel. Végül pedig Rec és én a két testvér, aki rossz helyen volt rossz időben. Most nem lennénk itt, ha nem mentünk volna be abba az elhagyatott házba. Áldozatok lettünk, szó szerint... Ba**ki! Minden miattam van...
Csak 6-an vagyunk a többieknek már lejárt a 400-év. A B2-ben.
---------------------------------------------------------
Köszi ha elolvastad! Remélem tetszett, most visszatértem... Рака!
---------------------------------------------------------