Když se Naruto konečně dostal domů, byl totálně vyflusaný, vyždímaný a utahaný. Bez váhání zapadnul okamžitě do sprchy, kde ze sebe smyl zápach potu. Drbal se tam skoro půl hodiny, než byl konečně spokojený.
Jenom v trenkách se vydal do kuchyně, kde na jídelním stole našel krátký vzkaz od Jiraiyi, že přijde až večer. Ušklíbnul se a vytáhnul si z vrchní skříňky rovnou tři instantní rameny.
º•º•º
Po jídle se natáhnul na gauč, zapnul televizi a během několika následujících sekund usnul, jako když ho do vody hodí.
º•º•º
Ráno si kupodivu Naruto přivstal. Měl totiž v plánu stihnout ředitelku školy ještě dřív, než zmizí ve své kanceláři a pěkně z plna jí říct, co si o jejich novém třídním myslí. Jeho chování vůči Choujimu se mu teda vůbec nezamlouvalo. Čert vem to, že přišel domů úplně vydundaný, klidně by si to kvůli tomu klukovi zopáknul. Měl ho rád, ať vypadal, jak vypadal.
º•º•º
,,Paní ředitelko, můžu s vámi mluvit?" skočil jí téměř do cesty, až nadskočila leknutím.
,,Naruto? Co ty tu tak brzo?" podivila se, ale pak se lehce zamračila, ,,Svoje rozhodnutí jsem nezměnila, jestli ti jde o tohle,"
,,O to mi teď nejde, paní ředitelko. Chci s váma mluvit o včerejší hodině těláku." odvětil Naruto.
Tsunade povytáhla zaujatě obočí a kývla na něj, aby jí následoval do její kanceláře.
,,Tak povídej, co máš na srdci?" vybídla ho, když se posadila za velký dubový stůl.
,,No... Přijde mi, že je pan Uchiha slepej jak patrona a nevšímá si toho, jak ostatní vypadají. Nehledě na to, že se evidentně vyžívá ve ztrapňování studentů." vyhrknul Naruto tak, jak to měl na jazyku.
,,Nerozumím, přibliž to,"
,,No... Včera jsme dost posilovali. To mi nevadí, ale schytal to Chouji. Řval tam na něj hnusný nadávky. Přišlo mi to skoro jak nějakej vojenskej výcvik, nebo co. Nakonec jsem to prostě nevydržel a ozval se, že se mi to nelíbí. Musel jsem za Choujiho dodělat zbytek angličáků a ještě mi dal navíc deset dalších, čtyři kolečka a padesát kliků, ale to vem čert, mě je to jedno. Jde mi o Choujiho, vypadal včera fakt hrozně. Sama víte, jakou má ten kluk váhu."
,,Stěžuješ si na profesora při jeho první hodině s vámi?"
,,Stěžuju si na jeho metody učení. Je mi šumák, odkud přišel, ale měl by brát v potaz to, že jsme lidský bytosti a ne stroje. Každej z nás vydrží něco jiného."
,,Promluvím s ním o tom... Samozřejmě inkognito,"
,,Klidně moje jméno řekněte, je mi to jedno," prohodil Naruto s trhnutím ramen.
º•º•º
Když vycházel od ředitelky, narazil přímo na toho, o kom byla řeč. Zabodly se do něj dvě černé pronikavé a velmi přísné oči. Rty se zformulovaly do arogantního úšklebku.
,,Byl sis stěžovat Prořízlá tlamo?" uchechtnul se na něj jeho třídní bystře.
,,Vlastně jo, máte s tím nějakej problém?" cuknul Naruto k němu bradou a zamračil se na něj.
,,Ani ne. Nečekal jsem od tebe ani nic jinýho." uchechtl se Madara a proklouznul kolem něj do místnosti, ze které vycházel.
Naruto si jenom odfrknul a pokračoval do třídy. Jako první měli zeměpis s Kurenai.
ČTEŠ
Nerozhodný [MadaNaru - Čtenářská povídka] ✓
FanficPovídka inspirovaná nápady čtenářů. I čtenář může být strůjcem osudu postav v příběhu.