Hinata p.o.v
Kiba- Akamaru hai mai repede Naruto si ceilalti se lupta deja!
Akamaru- *latra*.
Shino- Hinata esti bine, pari pierduta.
Eu- ha? Da sunt bine..ma gandeam doar.Ne contiunam deumuk pana cand ii vedem pe Naruto si pe ceilalti luptandu se cu cativa shinobi ai satului sunetului.
Unul se lupta cu Naruto iar altul a venit pe la spatele lui vrand sa l loveasca cu un fel de sabie.
Sakura ii da un pumn celui din spate iar cel din fata profita de faptul ca Naruto e atent la Sakura si isi apropie kunaiul de abdomenul lui.Eu- Naruto-kun! Tip cat de tare pot. Reusesc sa i atrag atentia imediat amintindu si de shinobul din fata lui. Voia sa faca o miscare dar tipul din fata lui a fost mai rapid, cutitul care acum este in abdomenul lui Naruto ma face sa uit cum se respira.
Ma pun in fata lui si ii spun Sakurei sa l vindece.Shinobul- crezi ca te poti pune cu mine?
Eu- am sa fac tot ce pot ca sa l apar pe Naruto-kun!
Shinobul- chiar daca mori?
Naruto- Hinata pleaca de acolo!
Eu- nu voi murii!Incep sa l lovesc dar el imi opreste fiecare atac.
Ma dau mai in spate si imi dau hanoracul jos, incep sa fac linii in aer din ce in ce mai rapid.
Eu- jutsul vant: 65 de palme!
Incep sa fac aceleasi miscari foarte rapid.
Eu- 10 palme! Spun si il lovesc de 10 ori.
Eu- 5 palme! Spun si il lovesc de 5 ori.
Si tot asa pana la 65 de palme.Naruto p.o.v
Ii urmarsc destul de greu miscarile lucru care ma face sa spun "wow", niciodata nu am mai vazut o pe hinata asa de..puternica.Neji- nu ti mai marii ochii atat de mult pe verisoara mea!
Eu- scuze..dar..niciodata nu am crezut ca e atat de puternica, mereu am crezut ca e o persoana fragila.
Kiba- pai..hinata chiar e o persoana fragila.
Shino- uneori ma gandesc ca daca o atingem prea tare se v a sparge.
Sakura- baieti nu cred ca i frumos sa vorbiti despre cat de slaba credeati ca e hinata!
Neji- *se uita la luna stralucitoarea de pe cer* hinata chiar era slaba.
Eu- hei! Nu mai spune asta!
Neji- lasa ma sa termin ratatule! Hinata chiar era slaba dar...acum o saptamana cand ne antrenam, amandoi i am auzit pe parintii nostrii vorbind despre cat de slaba este hinata. Ea este in ramura principala cea ce inseamna ca e una dintre mostenitoarele clanului, hinata nu ar putea fii niciodata un lider. Ii pasa prea mult de prerea altora, e rusioasa si foarte draguta cu oamenii.
Tatal ei se teme pentru viitorul clanului Hyuuga asa ca...vor sa o dea afara din clan.
Kiba- POFTIM?!
Shino- asta inseamna ca ar trebuii sa paraseasca Konoha?
Neji- doar daca Hokagele ii da dreptul tatalui ei.
Eu- tata nu ar face asta niciodata!
Neji- stiu, de aceea daca nu il vor lasa sa o dea afara din sat..o..o vor omorî.
Eu- CE AI SPUS?
Ino- asta explica de ce Hinata e atat de pornita sa devina puternica.
TenTen- nu vrea sa moara, mi se pare normal.
Neji- nu i adevarat. Hinatei nu i pasa daca traieste sau moare.
Sakura- glumesti nu?
Neji- nu, viata pentru Hinata-chan a fost mereu urata. Cand era mica era luata in ras de oameni iar acum este luata pana si de clan. Toti spun ca ea e o rusine inclusiv tatal ei.
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...