Cassandra p.o.v
Katy- eu i am spus sa nu se bage.
Shinob 2- te ai atins de fratele meu? Esti ca si moarta! Spune si vine alaturi de ceilalti de ceilalti spre mine.
Fata 1- o sa fie distractiv!
Kitora- Cassandra!
Kiba- ai grija! Spune iar eu ma feresc de kunaiul care venea pericylos de rapid spre mine.Toti incep sa ma atace eu reusind cu greu sa le blochez fiecare atac, incerc sa mi dau seama cat de puternici sunt dar e destul de greu deoarece sunt prea rapizi pentru a putea sa le citesc miscarile.
Tipa aia aroganta ma prinde pe la spate blocandu mi mainile, Ty imi da un pumn un abdomen, atat de tare incat incep sa tusesc sange.Kitora- CASSANDRA!!
Kiba- ii omor pe toti!
Kay- Cassandra fa doamne iarta ma ceva ca sa putem iesii!
Gaara- idiotule chiar crezi ca ar putea face asta cand se pate cu 5 jounini?!
Sakura- DACA VA MAI CERTATI VA TRANSFOMR DIN BAIETI IN FETITE!
Hinata- cusca asta absoarbe chakra.
Ino- de aceea nu putem iesii!
Temari- nu cred ca Cassandra mai rezista.Mi e greu sa recunosc dar chiar nu mai rezist, sunt prea multi. Tipa aia Katy ma prinde de gat arucandu ma in perete din cata custii in care tembelii aia tipa la mine sa am grija....cred ca ea e cea care mi a rupt mana.
Cealalta fata aparea foarte rapid langa mine si ma prinde de par strangandu l foarte tare, imi pun mainile pe frunte incercand sa ma eliberez.. jur ca pe ea o omor prima.Fata- ce par dragut..nu i asa Ty?
Ty- ai dreptate..dar e cam lung..ce zici Katy il scurtam?
Kitora- pentru bine voastru nu te atinge de parul ei!!
Kiba- de fapt pentru binele vostru nu te atinge de ea ca jur ca va sfasii! Unde e Akamru?!Kagami p.o.v
Stateam fericita ca am salvat satul pana cand un latrat de atrage atentia, Akamaru vine aleegand langa noi.Itachi- Akamaru? Ce cauti aici?
Hidan- pustiul ala Kiba nu l ar scapa din ochii..ce s a intamplat cutu?
Akamaru- *latra si ma aouca de rochie tragandu ma in directia in care a venit*.
Kakashi- cred ca vrea sa venim dupa el.
Minato- probabil...Tata, Mama ramaneti aici eu cu Kakashi, Kushina, Kagami, Itachi, Sasori, Deidara si Hidan mergem sa vedem daca totul e ok. Mama cat lipsesc tu esti sefa.
Tsunade- Mereu sunt sefa.Alergam dupa Akamru, in cam 10 minute ajungand in fata unei cladiri parasite, intram in gura facuta in perete si ajungem intr un loc foarte intunecat, prima imagine pe care o vad imi da fiori, Naruto, Kitora, Kay, Kiba, Shikamaru, Gaara, Karin, Suigetsu, Kankuro, Tomo, Temari, Lee, TenTen, Neji, Hinata, Sasuke, Sakura, Ino, Shikamaru si Choji stau intr cusca pe jos aproape ramasu fara chakra tipand la Cassandra care este la cativa metrii in fata lor in genunchi plina de sange si rani tinuta de par de o fata iar alti 4 Shinobi se amuzau de umilinta pe care i o dau surorii mele.
Ochii imi devin instant rosii (pentru ca asa arata ai mei cand deschid poarta vederii) dar deja incep sa ma sperii cand vad ca Tipa aia scote un Kunai si cu toata forta ii taie parul Cassandrei.
Nu...Nu...din nou!!! Isi v a pierde controlul!!Cassandra p.o.v
_____________________________
~înăuntrul meu~
Matatabi- lasa ma afara! Spune ranjind cu vocea ei care mereu imi da fiori.
Eu- lasa ma in pace!!
Matatabi- hmm..chiar iti place sa vezi cum te umilesc? Sau vrei sa astepti sa ti omoare si primele persoane care te accepta?
Eu- nu voi permite asta!
Matatabi- nu vezi ca de abiaa mai respiri? Desfa sigiliul!
Eu- nu!
Matatabi- atunci lasa ma sa preiau controlul!
Eu- ii vei omori pe toti inclusiv pe prietenii mei!
Matatabi- dar ma plictisesc aici! Au trecut deja 12 ani..cat crezi ca mai rezist?
Eu- nu mi pasa! Nu voi ceda!
~Înapoi la realitate~
________________________________Respiratia mi se ingreuneaza din ce in mai tare, iar venele de la cap imi pulseaza ingrozitor de parca mai ai putin si explodeaza.
Vad cum tipa scoate un Kunai slucru care ma face sa tremur de nervi, incepe sa ranjeasca iar intr o franctiune de senca imi taie parul.
Eu imi pun mainile pe podeua rece si imi maresc ochii, respiratia mea se accelereaza mai tare in rimp ce vad cum parul meu lung si frumos sta acum in balta cu sangele meu.
Ce spune oare mama? Stiu ca sunt psihopata, am probleme mintale dar mama oare ce avea? E o minciuna nu parul dace o domnisoara..nu? Imi e rau...imi vine sa vomit..sa plang..sa tip si mai akes sa omor.
Vreau atat de tare sa o omor pe tipa asta, sa i simt inima facand ultimele batai la mine in palma..sa mi se prelinga sangele ei pe buze..vreau sa tipe de durere!
Tipul ala Ty se pune in fata mea si imi i a parul de pe jos, se intoarce cu fata la ceilalti care privesc..nici nu stiu ce reactie e asta..sunt speriati dar fericiti ca sunt bine..sunt uimiti dar si tristi.
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...