25. S a lovit la cap rau de tot!..

15 1 0
                                    

Eu- Cassandra cate degete vezi? Spun aplecandu ma fiind la acelasi nivel cu ea si ridic doua degete.
Ea se incrunta si se apropie mai multe de fata mea, cand e la cativa cm imi pune o pana pe ambii obraji facandu mi pot de rata. Fata ei incruntata se transforma intr-una fericită si incepe sa rada punandu se iar cu spatele pe asfaltul rece.
Shikamaru- e clar...
Lee- S-a lovit la cap rau de tot!
Eu- eu cred ca e draguta. Spun razand usor masandu mi obraji deoarece m a strans fan tare.
Neji- tu mereu crezi ca e draguta. Murmura cu jumatate de gura.
Eu ii dau o palma peste ceafa iar el imi imita gestul.
Deidara- uite Hidan zici ca suntem noi in copilarie!
Hidan- da dar noi aratam mai bine.
Deidara- exact! Spune si isi flexeaza muschii Hidan facand la fel.
Eu si Neji ii privim cu o fata "ce dracu au tras astia?" Imediat amntindy ne de Cassandra nevuna care isi face de cap asfalt.
Kankuro- cred ca are efectiv toate oasele rupte dar ea il calareste pe Itachi ca pe un calunt? Intreaba razand.
Ne intreptam atentia spre Cassabdra care sta la propriu pe capul lui Itachi care priveste in fata asteptand ca ea sa se plictiseasca de parul lui.
TenTen- ce facem cu ea?
Kay- o vindem.
Temari- o imbracam penibil si k ounem sa deanseze in timp ce o filmam.
Kankuro- o aruncam in lac.
Eu- *ma pun in fata Cassandrei intr un fel aparand o* Eu cred ca ar trebuii dusa la spital.
Kay- spitalul de nebuni!
Kagami- ai grija cum vorbesti!
Cassandra- nebuni...un nebun, doi nebuni. Spune si numara pe degetele de la mana dreapta. Un calul, doi caluti. Numara pe cele de la stanga. CALUTII!! Spune si imi sare in spate.
Eu impreuna cu ceilalti incepem sa radem iar Cassandra se inceunta.
Temari- macar asta sa filmez. Spune si isi scoate telefonul facandu ne multe poze.
Kitora- atunci cand isi v a recenii o sa ne omoare.
Gaara- pe mine si pe Hidan nu poate.
Eu- nu ne ar face rau niciodata ma...nu?
Kay- ne ar bate si ne ar vinde organele cu prima ocazie pe care o are. Spune plictisit analizand fiinta care acum se joaca cu parul meu.
Cassandra- esti atat de incondotabil! Ma dor sanii! Spune neoasatoare dandu se jos. Imi intorc privirea acum fiind mai rosu la fata decat simbolurile de pe obrajii mei.
Kagami- asta nu e sora mea! Decand o cunosc nu s a plans ca o doare ceva!
Kay- sau sa spuna "sani".
Kitora- a mai spus odata.
Tomo- cand?
Kitora- e o poveste amuzanta, Kay acum 2 saptamani a cazut peste ea si i a spus "copilo ai sanii prea mari pentru varsta ta!" Cassandra l a aruncat in perete si i a spus "daca eu am sanii prea mari tu ai p..a prea mica pt varsta ta."
Kay- KITORAAA!!
Kagami- chiar a facut asta? Intreaba razand alaturi de ceilalti.
Cassandra- da am facut. Acum...imi e somn..Noapte buna! Spune si lesina.
Eu- * o prind inainte sa faca contact cu asfaltul* O sa fie o zii lunga.
*
*
*
*
Heeeeey sper ca v a placut, scuzati greselile❤️❤️❤️❤️❤️

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum