10.rész

1.6K 41 2
                                    

Mind ott álltunk lesokkolva a heves reakciótól amit Sharon kiadott magából, ès ahogy láttam mèg mindig nem fejezte be. Igazából a pia miatt, valahol mulatságosnak tartottam, de láttam ahogy Noah arca eltorzult az idegességtől és talán, némi bűntudatot is felfedeztem nála.

– Te egy pillanatra se gondolod végig a tetteid. Mindig cselekszel,  mielőtt gondolkodnál. Már idegesítő vagy, és állandóan figyelemre vágysz apa halála óta, pedig az nap is miattad ment el és halt meg — kiabálta, majd megszeppent az utolsó szavainál és a szája elé kapta a kezét.

Ernest folyamatosan őket nézte és látszott, hogy az utolsó pár szó még őt is kiakasztotta. Noah pedig....ökölbe volt szorulva a keze, és minden testizma megfeszült, elködösült a tekintete és kék íriszei sötéten égtek.

Hátat fordított nekünk és távozott, de én természetesen nem hagytam így elmenni, idegesen és ittas állapotban. Azonnal a nyomába eredtem a táskámat felkapva és a kocsijáig követtem. Szólongattam, de nem válaszolt, ellökött az autó mellől, de én megmakacsoltam magam és beültem az anyósülésre. Nem foglalkozva jelenlétemmel, indította be a járművet, ami hangosan felmordult és elindult. Hogy hova? Fogalmam sem volt, de szerintem neki sem.

– Noah kérlek figyelj rám. Mármint az utat figyeld, de közben hallgass meg engem. Sharon sokat ivott és... — belém folytotta a szót.

– És? Mindent komolyan is gondolt. Igaza van, apánk miattam halt meg akkor éjjel, mindig mindent én rontok el és egy semmirekellő vagyok, de nem érdekel.

– Noah nem vagy semmirekellő, és nem rontasz el semmit. Mindenki máshogy dolgozza fel a gyászt. Nem érdekel mit gondolsz rólam, hogy hogyan beszéltél velem a szobában, hogy hétfőn újra egy kis senki leszek a szemedben, akit gúnyolsz majd. Semmi nem érdekel jelenleg, csak az, hogy ne tegyél kárt magadban, mert azt nem tudnám elviselni, hiszen ez az egész csak miattam történt — kezem a karjára tettem, ami szorosan tartotta a kormányt. Még jobban megfeszült és gyorsított az úton. Féltem, de a makacsságom erősebb volt.

– Mit érdekellek én téged, és te mit érdekelsz engem? Folyton ott vagy ahol én és felidegesítesz. Az életemben soha nem volt még ilyen elviselhetetlen személy mint te — szavai fájtak, de tudtam, hogy  ezeket csak dühből mondta. Ha még sem, az sem érdekelt abban a pillanatban.

– Colos! Fékezz le, most! — mikor megláttam, hogy mennyivel megyünk, rettegni kezdtem, előjöttek az emlékek és nehezebben vettem a levegőt. Sikítani tudtam volna, de egy hang nem jött ki a torkomon, majd minden elsötétült.

Mikor újra kinyíltak szemeim, valami puhán feküdtem. Nem tudtam megmondani mi az, de csiklandozta a hátam. Nyitogatni kezdtem a szemem, és felettem Noah tornyosult. Kék szemei keresték az enyémeket. Lassan felültem, majd körbepillantottam, az út szélén voltunk.

– Elájultál, majd anyukáddal beszéltél. Én nem tudtam mit csináljak, ezért félre álltam és kitettelek ide, hogy ha bármi történne. Nem tudom mit kellett volna csinàlnom — magyarázta, hevesen gesztikulálva.

– Héj semmi baj! Ez nem rólam kellene most szóljon. Csak az autó és ez a gyorsaság.....nagyon rég utaztam ennyire gyorsan. Szóval ennyi, megijedtem, hogy baj lesz — próbáltam terelni a témát és úgy néz ki sikerült is, mert Noah nem kérdezett többet. Hirtelen megcsörrent a telefonja, láttam, hogy a kijelzőn Sharon neve állt. – Vedd fel, mert biztosan halálra aggódja magát.

– Képtelen vagyok beszélni vele, és neked sem kellene itt lenned. Maradtál volna ott a hülye babazsúrodon. Most érted is aggódhattam — és akkor hasított belém.

– Te aggódtál értem? — kerekedtek el szemeim, és igyekeztem nem mutatni döbbent ábrázatom mögött, a rejtett, apró mosolyom.

– Jó hogy. Nem szeretnék apád célpontja lenni,  ha valami bajod lesz, meg még vihetnélek a kórházba is. Annyi idő feleslegesen — áu, ez most fájt. Néztem csak abba az igéző, kék szempárba és felfedezni véltem valamit, de mire jobban szemügyre vehettem volna, minden érzelmet eltüntetett onnan.

Nélküled nem megyМесто, где живут истории. Откройте их для себя