~4~

2K 44 1
                                    

Adam korumalara bakarak kafasıyla beni gösterdi.

Adamlar üzerime gelmeye başladı. Ben daha ne oluyor demeye kalmadan kolumdan tuttular.

O an Berk geldi. Ah be Berk nerede kaldın ya.

"Hey hey ne oluyor burada"

O konuşana kadar beni Ateş denen adamın yanına getirmişlerdi bile.

"Seni ilgilendirmez sen işine bak"

Ateş'in sözlerinden sonra Berk bir hayli sinirlenmişti.

"Ne demek ilgilendirmez konu Serap ise kesinlikte ilgilendirir . Çabuk kızı bırakın"

Ateş kulağıma eğilerek

"Eğer hemen şu gerizekalı sesini kesmezse onun için hiç iyi şeyler olmaz"

Bana doğru eğildiğinde silahı açığa çıkmıştı.

Ne yani bu adam şu an beni tehdit mi ediyordu. Neyse bakalım derdi neymiş.

"Berk sakin ol ben beyefendi ile konuşup geleceğim"

"Ne demek sakin ol Serap bu adamların nasıl biri olduğunu sen de biliyorsun"

Ah be Berk biliyorum tabi hatta şu an korkudan 3 buçuk atıyorum ama yapacak bir şey yok.

"Tamam sorun değil akşam bize geleceksin zaten o zaman konuşuruz"

Berk'in bir şey demesini beklemeden kapıya doğru gittim . Ateş denen adam da peşimden gelip kolumu tuttu.

"Bir daha bana arkanı dönüp gitme seni buna pişman ederim"

Onun sözlerine aldırış etmeden

"Ne istiyorsun neden beni çağırdın"

"Arabaya bin konuşacaz"

"Hayır ne söyleyeceksen burada söyle"

"Sana arabaya bin dedim"

"Ben de binmeyeceğimi ima ettim"

Kolumdan tutup beni arabaya doğru sürüklemeye başladı bende elinden tutup beni bırakmasını söylüyordum.

Arabanın yanına geldiğimizde beni kibarca! Ön koltuğa fırlattı. Kapıyı sertçe kapatıp kendi de diğer tarafa geçti.

"Bir daha benim sözlerimi ikiletmeyeceksin"

"Allah Allah sen kim oluyorsun da bana emir veriyorsun. Seninle konuşmayı kabul etmem bana emir vereceğin anlamına gelmiyor. Ne bu ağır abi tavırları restoranta gelip tehdit etmeler falan . Hayırdır ne oluyoruz yani."

Bu adamın gözlerinde ateş mi var yoksa bana mı öyle geliyor. O kadar sinirli bakıyor ki . İçimden sadece şu kelime geçiyordu.

SIÇTIMM

Kitap için önerilerinizi bekliyorum ve oylamayı unutmayalım

Cesur Ve MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin