Opička

913 66 25
                                    

„Pozor, pozor, dnes v osm se v Stark Tower koná párty, všichni jste zvaní, chlast sebou podmínka, dárky vítané. Konec hlášení,“ ozval se hlas Tonyho Starka přes reproduktory ve všech místnostech základny SHIELDu.

„Utíkejte, zachraňte se,“ řekl suše Fury a poklepal prsty po skleněném stolu v malé zasedací místnosti, kde seděl se zbylými členy Avengers, čekajíc na Tonyho.

„Můžete mi, pane Starku, říct, proč jste se bez povolení napíchl na rozhlas SHIELDu?“ zeptal se, když o minutu později Tony konečně dorazil.

„Snad to nebudu sám vyřvávat po chodbách,“ pokrčil rameny a posadil se na volnou židli.

„Jaká párty?“ zeptal se Thor se zájmem. V Asgardu rád oslavoval u každé příležitosti, ale tušil, že v Tonyho podání to bude poněkud jiné.

„Dneska mám narozeniny, takže to vidím na dvou až třídenní kalbu, po které vystřízlivíme tak za týden,“ ušklíbl se Tony, už se nemohl dočkat.

„Tak toho se rád neúčastním, Starku, hromadí se tady povinnosti,“ poznamenal Fury.

„Oh, Fury, nebuďte takovej suchar, taky jste pozvaný! Máte snad něco proti menší párty u mě doma?“ hraně se rozčílil Tony. Důvod jeho odmítavého postoje ale moc dobře znal.

„Prý menší!“ vyjekl Fury a snad by pokračoval, kdyby se do toho nevložil Loki.

„Sakra, smrtelníci, nehádejte se!“ řekl otráveně, „když nechcete jít, Fury, tak nechoďte. Já myslím, že to bude skvělá párty,“ řekl a kysele se zašklebil, když mu Tony nadšeně pocuchal vlasy. Ještě netušil, jak moc bude těch slov litovat

„Tohle je správnej přístup," zasmál se Tony nad Lokiho nadšením. „Kdo nepřijde, přichází fakt o hodně, to si pište, Fury. Taky byste to mohl jednou rozjet," otočil se na agenta, jehož znuděný výraz se prohluboval s každým dalším vyřčeným slovem.

„Tohle není o tom, že jsem suchar, ale o tom, že mám rád svůj život," poznamenal Fury nedůtklivě, narážejíc na to, jak divoké Tonyho večírky bývaly. Byl ale zřejmě jediný, komu tady to vadilo, protože za chvíli přiběhl Steve a nadšeně si s Tonym plácl.

„Párty?"

„Párty!!"

„Kolik ti vůbec bude?" zasmál se Steve. „Padesát?"

Tony mu uštědřil přátelský pohlavek. „Kdybys byl radši ticho a sháněl chlast." Thor se nad počínáním těch dvou nemohl dosmát, skoro se zadusil tortillou. „Jak tak koukám, tak asi půjde fakt o život."

„To si pište, že půjde,“ zavrčel Fury, i když mu už nikdo nevěnoval pozornost a radši se dal na odchod.

„Tak jo, Pan Suchar odešel, myslím, že bychom se mohli nenápadně vytratit,“ řekl Tony a vstal. „Já se Stevem půjdeme ke mně všechno připravit, vy sežeňte ještě nějaký chlast, protože toho není nikdy dost. Rozchod!“ zavelel.

***

„Jarvisi, dnes se tady bude pařit,“ řekl Tony, když dorazil domů se Stevem v patách.

„Mám vypnout kamery, pane?“ ozval se hlas umělé inteligence. Kdyby to byl skutečný člověk, zakroutil by hlavou a odešel. Pro vlastní bezpečí.

„Ne, určitě budeme dělat kraviny a třeba budeme záznamy potřebovat. Radši udělej místo a my se jdeme podívat, kolik chlastu se tady najde.“

„Tak rád bych to neviděl,“ ozval se tiše Jarvis.

***

Thor s Lokim se taky dali na odchod. Jejich úkol byl sehnat nějaký dobrý chlast, což by nebyl žádný problém, kdyby neměli ve znalosti midgardských lihovin takové mezery.

OpičkaKde žijí příběhy. Začni objevovat