- 1. Holiday-

2K 21 17
                                    

Harry POV:

"Harry, opschieten we moeten gaan!" Hoorde ik mijn moeder roepen. We gaan vandaag naar Los Angeles! Ik heb er super veel zin in, ik ben nog nooit in Amerika geweest dus ik vind het wel een beetje spannend maar vooral heel erg leuk. Ik stop de laatste dingen in mijn tas en loop naar beneden. Mijn vader en moeder staan al te wachten op me en samen lopen we naar de auto. Ik zit op de achterbank muziek te luisteren van Ed Sheeran, al mn vrienden zeggen dat ze alleen daaraan al kunnen merken dat ik gay ben, want ja ik ben gay. Mijn ouders accepteerde mij al vanaf dat ik het ze vertelde en daar ben ik heel dankbaar voor. "Harry we zijn er." zei mijn moeder, ik stapte uit en kreeg kriebels in mijn buik door het vakantie gevoel. Nadat we ingecheckt en al dat soort shit waren gingen we even wat eten. "Misschien vind je nog wel een leuke jongen daar in Amerika." zei mijn vader met een knipoog. "Ja vast, want ik kan ook zo goed engels praten (not)." Het is inmiddels tijd om naar de gate te lopen, ik loop achter mijn ouders aan met mijn mobiel in mijn hand. Plotseling loop ik met mijn domme hoofd tegen iemand aan, "oops", "hi" zegt hij met een lach en loopt door. Wow wat een lekkerding, oke harry doorlopen. Ik loop samen met mijn ouders het vliegtuig in, we komen aan bij 3 stoelen. "Mag ik bij het raam mam?" Vraag ik. "Tuurlijk schat." Antwoord ze. Na een tijdje gezeten te hebben komt het vliegtuig in beweging en stijgen we op. Op naar Los Angeles!

Hoii, ik en mijn beste vriendin gaan samen dit boek schrijven, wij hebben dit allebei nog nooit gedaan dus we hopen dat jullie het leuk gaan vinden!! Laat een stem en reactie achter als jullie het leuk vinden, zouden wij leuk vinden om te lezen! Trouwens de hoofdstukken zijn nu nog heel kort maar later worden ze langer
All the lovee x

Adore You - Larry stylinson (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu