Az álmatlansága meg is érthető, hiszem Martin éjféli betoppanásával, és meséjével eléggé nyitva tartotta az ember szemét. Csilla felöltözött, és már indult is az iskolába.
-Szia!-ölelte meg Gréti Csillát, amikor meglátta a folyosón a termük felé közeledve.
-Hali! Mizus?-kérdezte a lányt.
-Hát, Tami öccsének eltört a karja-vázolta fel a helyzetet, miközben bementek Lindáék asztalához.
-Micsoda? Mit csinált?-nézett nagy szemekkel Grétire Csilla.
-Majd Tami elmondja, mert nekünk se mesélt el, meg akart vele várni téged is-vont vállat Gréti, és húzott egyet a copfján.
-Nos, a kis kölök már megint alkotott! Én nem tudom komolyan, hogy lehet ilyen kis béna! Tegnap este futott a lépcsőn és elcsúszott. Akkorát taknyolt! És azt mondta, olyan volt, mintha vizes lett volna a lépcső, azért csúszott meg, közben pedig tök száraz volt minden. Beképzelte vagy nem tudom-fogta a fejét Tami. -Most egy hónapig gipszben van a karja, utána meg ugye gyógytornáznia kell, stb...-fejezte be.
-Nagyon sajnálom. De ezt a vizes izét én se értem-ingatta a fejét Linda.
-Én se... Hisz nem hinném, hogy a szüleid titokban leöntötték a lépcsőt, aztán gyorsan fel is törölték a vizet, amikor elcsúszott!-nevetett hitetlenkedve Csilla. Létezik, hogy ezek a démonok voltak? Már nem tudja, mit higyen, de az biztos, hogy ez a történet elég bizarr!
-Hát, nem hinném-értett egyet Tami. -Legalább megtanulta a leckét, és többé nem fog szaladgálni a lépcsőn-vont vállat Tami.
-Te is nagyon szeretheted az öcsédet-nevetett Linda. Nos, igen, Tami nem az a kifejezetten sajnálós típus.
-Én nagyon!-mondta szemét forgatva Tami. A lányok csak nevetve legyintettek, és be is csöngettek órára.
A nap lassan és unalmasan telt. De Csilla várta a délutánt, hisz ma van órája, amikor megy tanulni vezetni. A tanfolyam vége felé jár már egyébként, szóval egész ügyesen tud vezetni.
-Jó napot kívánok!-köszönt tanárának Csilla.
-Szia Csilla! Kezdjük?-mosolygott a férfi a lányra.
-Persze!-felelte izgatottan. Otthon elhatározta, hogy csinál egy videót. Egész sokan nézik a videóit. És ennek persze nagyon is örült. De mi is legyen a téma? Instagram oldalán indított egy szavazást, egy tanácsadós vagy egy zongorázós videó legyen. Mint ahogyan remélte is, barátai a tanácsadós videót szavazták meg. Ki is írt megint két témát, hogy mikről beszéljen. A tanulást és a fogyókúrát választotta. A tanulást választották meg, így hát össze is írta, miket mondhatna tanácsnak.
-Sziasztok, a mai videóban tanácsokat szeretnék adni nektek tanuláshoz. A videó elején leszögezném, hogy én most a saját tapasztalataim szerint fogok beszélni nagyrészt. Kezdjük is el!-csapta össze tenyereit Csilla. -Az első és legfontosabb: ne úgy állj hozzá egy tanulni valóhoz, vagy akár egy házi feladathoz, hogy jaj de utálom én ezt, meg úgyse vagyok jó ebből a tantárgyból! Mert akkor tényleg nem fog jól sikerülni a házi feladatot, vagy egyáltalán nem bírod majd megtanulni az anyagot! Arra gondolj, hogy jó, én most ezt megcsinálom, kész leszek vele és utána lesz szabadidőm, és majd dolgozatnál is jól fog menni, mert tanulok rá. És majd tök jó érzés lesz év végén, vagy csak úgy általában, hogy sorra viszed haza a jó jegyeket, és esetleg ha év végén a bizid is jó, jutalomból betömhetsz majd egy jó nagy szelet tortát!-nevetett Csilla. -Tehát, nekem így szokott sikerülni is. A következő: házi írás közben én szoktam zenét hallgatni. Itt elmondanám, hogy nem mindenkinek jön ez be, hisz nem tud koncentrálni az anyagra, de nekem inkább segít, és így meg is feledkezek a körülöttem levő dolgokról, és konkrétan a zene ritmusára írom a házit-vont vállat mosolyogva a lány. -Szóval, esetleg próbáld ki, hátha bejön neked. Kövinek azt írtam, hogy a jegyzeteim legyenek szép rendezettek, jól átláthatóak, mert sokkal jobb egy szép füzetből tanulni, meg könnyebb megtalálni az adott dolgot. Jó persze, fiúk most itt nem főként nektek mondom, hisz... Na mindegy, szóval ha megengedi persze a tanár is, használj esetleg szövegkiemelőt. Később meghálálhatod majd magadnak, mert könnyebb lesz kikeresni egy-egy szabályt, vagy ilyesmi. Tehát, légy rendezett! Én mindig felírom a házikat egy füzetbe, és amivel készen vagyok, azt kipipálom. Ez is segít, hogy megtaláld a még elkészítendő házikat. Meg én könnyen el is felejtek, szóval az esetleges számon kéréseket is feljegyzetelem. Most jelenleg ennyi tipp jutott eszembe, remélem tudtam segíteni!-integetett Csilla, és leállította a felvételt. Fel is rakta a youtubera a videót. Álmosan lefürdött, majd egy kis olvasás után elment aludni.
ESTÁS LEYENDO
Az elveszett kristály darabkái [BEFEJEZETT]
Fantasía🥀 Csilla ( a történet elején) 16 éves lány, szüleivel él egy farmon. Egy nap az erdőben találkozik egy titokzatos fiúval, aki az elején nagyon undok módon lerázza. De be kell látnia, nem titkolhat mindent örökké a lány elől, így hát egy nap elmondj...