Evde öylece oturuyordum. Canım sıkılıyordu. Bu aralar spor yapıyordum. Canım sıkıldığına göre dışarı çıkabilirdim. Üstümü giyinip dışarı çıktım ve küçük çaplı bir egzersiz yaptım. Daha sonra koşu yapmaya gittim. Ormanın içinde sessiz bir yerde yaşıyordum. Bu yüzden rahatça dışarı çıkabiliyordum çünkü buralarda benim dışımda başka kimse yoktu. Uzun bir süre koştukten sonra eve gitmek için yola koyuldum. Yolda giderken şarkı dinliyordum. Bu şarkı gerçekten beni rahatlatıyordu. Şarkının adı "2U". Şarkı Justin Beiber'ın. Ama bu o değildi. Biri coverlamıştı. Söyleyen kişinin sesi çok huzur verici. Kim olduğunu bilmiyorum çünkü adı yazmıyordu. Yani anonim. Neyse eve varmıştım. İçeri girdim ve duş aldım. Sonra koltuğa oturup film izlemeye başladım. Filmin ortalarında kapı çaldı. Açmaya gittim. Açtığımda karşımda kargocuyu beklemiyordum.
Kg: Efendim merhabalar siparişinizi getirdim.
Y/n: Ama ben bir şey sipariş etmedim ki.
Kg: Ama burada Kim Y/n'e yazıyor adınız bu değil mi? Ayrıca adresiniz var.
Y/n: Ben hiç kimseye adresimi vermemiştim.
Kg: Bilemiyorum. Demekki hediye gelmiş.
Y/n: Peki tamam teşekkürler.
Kg: Rica ederim.
Kutuyu aldım ve kapıyı kapattım. Koltuğa oturdum ve kutuyu açtım. İçinden parfüme benzer bir şey çıktı. Ben parfümleri pek sevmem. Ama yine de birinin düşünüp de alması hoşuma gitti. Acaba kim aldı? Kokusunu merak ettim ve sıktım. Çok hoş ve rahatlatıcı bir kokusu vardı. Ama bir şeyler oluyordu. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Sonrasında bayıldım. Gerisi karanlık......
Bölüm sonu.......
Baby'ler yeni seriye başladım. Umarım seversiniz.