Final bölümü ile herkese selamlar. Bir yolculuğun daha sonuna geldik. Umarım Dinle Beni Bi sizin için değerli bir hikaye olmuştur. Yazarken çok keyif aldığım bir hikayeydi. Ve en sevilen hikayem. Çok uzatmak istemiyorum.
Bitirme tarihi alalım🎶
Bölüm Şarkısı: Dinle Beni Bi- Yüz Yüzeyken Konuşuruz
Damla:
Heyecanlı bekleyişim son bulmak üzereydi. Okullarımız ve bölümlerimiz açıklanmak üzereydi.
Site yüklediğinde bilgilerimi girdim. Tam karşımda duruyordu.Paris'teki istediğimiz okulu kazanmıştım. Hemde hemşirelik bölümünü. Heyecanla çığlık attım. Annem ve babam odama girdiler.
"Nereyi kazanmışsın hangi bölüm?"
"Hemşirelik."
"Aferim kızıma benim."
"Hangi şehir peki?"
Dudağımı dişledim. Tercihlerimi yaparken onlar boşanmakla uğraşıyorlardı. Bu yüzden bilmiyorlardı.
"Paris."
İkisi de şokla bana baktılar.
"Paris dediğin Fransa'da ki şehir demi? Şaka mı bu yurt dışında mı okuyacaksın? Bir başına."
"Serkan ile beraber gidicez."
"Biz bunu neden yeni öğreniyoruz?"
"Çünkü kavga etmekle meşguldünüz. Bakın kazandığım okul gayet iyi bir okul. Hem 2 yabancı dil bilicem."
İkisi de sulu çocuklar gibi başlarını eğdiler.
"Kavga etmemizden etkilendiğini biliyoruz. Özür dileriz kızım. Eğer geleceğin için iyi olucaksa tamam. Ama bizi haberdar ediceksin."
Kafamı salladım. Beni yanlız bıraktıklarında telefonuma sarıldım.
Buse aramıştı. Geri aradım."Lan lan lan. İstanbul çevirmenlik bölümü kazanmışım!"
"İstediğim bölüm olmuş ne güzel."
"Sen?"
"Fransa hemşirelik!"
İkimizde küçük çaplı çığlıklar artık.
"Yeter!"
Gözlerimi devirdim.
"Buse Bulut nereyi kazanmış?"
"O da İstanbul grafikerlik kazanmış."
"Aynı şehirde olmanız çok iyi."
"Evet üstelik Arkın ve Ezgi de İstanbuldalar."
"E bu çok güzel. Onlarla sık sık görüşürsünüz."
"Keşke sizde burda olsanız."
"Böylesi daha iyi olucak."
"Sen öyle diyorsan. Ne zaman gidiceksiniz? Ayrıca Serkan ne kazanmış?"
"Serkan'ı bilmiyorum. Birazdan onunla buluşunca öğrenicem. Bir hafta sonra Fransa'ya uçağımız var."
"Bu kadar erken mi? Sana inanamıyorum!"
"Oraya uyum sağlamak zor olucak. Hem sık sık buraya geliriz."
"Oraya gelip yakışıklı Fransız erkeklerini kesicem. Aman Bulut duymasın."
Kahkaha attım. Buse hep aynıydı.
"Kapatıyorum hazırlanmam gerek. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİNLE BENİ Bİ ||TEXTİNG|| TAMAMLANDI
Genç KurguBilinmeyen Numara: Tut elimi burdan gidelim Damla Yazıyor Bilinmeyen Numara: Olmaz demeden dinle beni bi. Damla: Kimsin Bilinmeyen Numara: Seni seven bir anonim. Bilinmeyen Numara ve Damla'nın hikayesi.