נקודת מבט פרסי.
הורדתי את מצנפת המיון מהראש והארי שאל אותי "למה הורדת את מצנפת המיון מהראש?".
עניתי לו שמצנפת המיון איימה שהיא תצלה לי את הראש אם לא אעשה את זה.
הארי אמר לי לשים את מצנפת המיון על הראש שלי ולהגיד לה שאם היא תעשה את זה אז הארי שהוא המנהל ישרוף אותה אז כדאי לה לציית.
ובמוחי קיבלתי שדר נוסף של לחשוב על האם מצנפת המיון מודעת למודעות של עצמה.
אז עשיתי את זה ומצנפת המיון אמרה לי שיש לי שתי אפשרויות אחת ללכת להפלפאף והשנייה ללכת לגריפינדור אחרי שאמרה לעצמה לא שוב באנחה.
בחרתי בגריפינדור בגלל שזה נשמע טוב יותר.
מצנפת המיון צעקה הפלפאף כנראה כדי להתנקם בי הורדתי את מצנפת המיון מהראש ושמעתי הודעה שהיתה חצי לחשוש חצי דיבור, ההודעה היתה "ברכות מסלית'רין לסלית'רין, אם תרצה את סודותי דבר עם הנחש שלי".
רף המוזרות עלה עכשיו בהרבה כי אני מויינתי להפלפאף לא לסלית'רין חוץ מזה נראה כאילו רק אני שמעתי את חוץ מהארי שהסתכל עלי בצורה ידענית כאילו גם הוא שמע את ההודעה והבין את משמעותה אני אצטרך לדבר איתו אחרי הסעודה.
אחרי שכולם מוינו הארי נעמד השתיק את כולם ואמר: "כמה הודעות קצרות על הדברים שיקרו בהוגוורטס השנה".
"השנה יתקיים בהוגוורטס אירוע שלא התקיים כבר יותר ממאה שנה האירוע הוא טורניר הקוסמים והמכשפות המשולש לבקשת מכשפה מאילברמורני שרצתה שזה יצויין למרות שמכשפות הורשו להשתתף בטורניר תמיד. . .
כל מי שרוצה יכול להשתתף בטורניר והמיונים יתחילו אחרי שבועיים מתחילת הלימודים כדי שלכולם יהיה זמן להתאמן. המיונים יתבצעו בצורה שלכולם יהיה אותה רמת כוח ואם התלמיד המדובר יפגין יכולות יותר מהתלמידים בשכבת גילו הוא יהפוך למפקד על השכבה שלו"."השלב הבא יהיה שכל שכבה תתחרה בשכבות האחרות. מהצבא שיהיה לו הכי הרבה נצחונות יבחר מפקד חדש והמפקד הקודם יהפוך לגנרל של כל המפקדים האחרים שיפקדו על שאר התלמידים שמשתתפים בטורניר".
"ובשלב שלאחר מכן שלושת בתי הספר יבואו להוגוורטס השלב הזה יקרה בליל כל הקדושים ויתחילו הקרבות".
"השיעורים יופסקו לתלמידים המשתתפים בטורניר שבוע לפני כל קרב".
"אני רוצה בבקשה לקבל את המורים החדשים המורה לקסם קרבי יהיה השנה פרופסור קווירל אחרי שהצלחנו להחזיר אותו לחיים, (את זה הארי אמר בחיוך) המורה לתולדות הקסם היא בתחולדה בגשוט, המורה לשיקויים הוא הוראס סלאגהורן והמורה ליצורים קסומים הוא ניוט סלמנדרה".
הדלתות נפתחו והמורים נכנסו היה שם מורה שנראה כאילו הוא שליו אבל הבחנתי שהעיניים שלו בחנו את כולם וידעתי שהוא מוכן לקרב.
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והשיטה הרציונלית
Fanfictionאני אכתוב את הסיפור של פרסי ג'קסון בהוגוורטס בצורה הגיונית ורציונלית. אבל אל תעזו להתחיל לקרוא את הסיפור אם לא התחלתם וסיימתם לקרוא את הארי פוטר והשיטה הרציונלית אחרת לא תבינו את הבדיחות ותקבלו ספויילרים. לאנשים חכמים בלבד. ואם חייזרים צופים בזה אני...