10. Bölüm

318 19 0
                                    

Arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım. İyi okumalar.

.............

Sonra karşıda ayazgili görünce sinirim bozuldu. Hemen tuğçeye geri döndüm.Tuğçele birbirimi bahsettikten sonra elimdeki milkshake'i biri aldı. Kim olduğuna bakmak için başımı kaldırınca karşımda ayazı gördüm.
Öfff bir de bunla ilgilenicez.

-milkshake'imi ver.

Cidden sinirimi bozuyordu.

-vermezsem ne olur.

Çok pis şeyler olur .

-kötü olur.

-yaaa lütfen göstersene ,

-sen kaşındın görüşücez.

Diye ortaya laf attım.

-Görüşücez.

Dedi ve ben tuğçeye dönmeden yalandan ayağım takıldı numarası yaparak milkshake'i ayazın üstüne döktüm.
Bana ters ters bakarken,

-ay kusura bakma yanlışlıkla oldu.

Dedim burnundan soluyordu. Ben artık eski ben değilim intikam almayı seven biri olacağım.

-bu kadarlamı beni yeneceğini düşünüyorsun.

-bu daha başlangıç.

Dediğimde benim yanımdan gitti. Ardından ekin gelip

-iyi iş çıkardın, senden beklemezdim çakma premses,

-ne sandın bebek gibi ağlayacağımımı?

-doğru söylemek gerekirse evet,

Evet demesiyle sinirşerim bozuldu. Sonra arkama dönüp gittim.
Okul bitince okul kıyafetleri almaya gittik.
Kıyafetleri aldıktan sonra araba bakmaya
gittim.
Bir tane beyaz mercedes bir araba aldım. Arbayıda alıp evime doğru gittim. 17 yaşında nasıl ehliyetin var diye soruyorsanız o biraz torpille 18 den büyük gözüktük ben ve ikizimden bahsediyorum.
Sınavıda geçtik öyle.
Eve gidince arabayı park eder etmez hemen eve gidip pansuman yaptım. Kendim yaptığım için olduğu kadarıyla artık, yemek de yiyip doğruca odama çıktım. Ders çalıştım, akşam 9 gibi olunca hala çalışıyordum taki muratın sesini duyana kadar beni çağırıyordu.
Aşğı indiğimde bana,

-arkadaşım geldi bize bir şeyler hazırla Playstation ile oynuyacaklarmış.

Muratın arkadaşına bakınca şok oldum. Ayaz vardı. O da şok olmuştu sanırım.

-murat siz ne zaman bu kadar yakın oldunuz, geleli 1 gün olmadı bile,

-biz karşılıklı pubc oynuyorduk hiç karşılaşacağımızı tahmin etmemiştim.

Mutfağa gidip tabakları hazırlarken aklıma sinsice bir fikir geldi. Meyve suyuları hazırladıktan sonra bazen uyuyamadığım için uyku ilacı almıştım. İlacı meyve sularına kattım. Murata kattım çünkü o görürse kızar.
Cipsiyi filanda tabağa döktükten sonra onlara götürdüm ve yanlarına
oturdum. Biraz zaman geçince bunlar uyuya kaldı hemen makyaj çantamı aldım. Ayaz anlına aptal yazdım.
Jokerdeki gibi ruj sürdüm , göz kalemi ile her yere ben koydum. Anlayacağınız ne
kadar kötüyse o kadardı hemen fotoğrafını çektim.
Uyurken yapıldığı belli olmasın diye
fotoşop ile gözler eklenince sanki ayıkmış gibi oldu.
O uyanmadan yüzünü silmeye başladım.
İşi bitince hemen kalkıp odama gittim.
Ne olur ne olmaz diye gotoğrafı hem flaşa hemde bilgisayara attım.
En zor durumumda kullanacaktım.

Muratgil uyanmadan sinsice yanlarına gittim. Ve kalkın hırsız var diye bağıdım. Bunlar bir ayağa fırlamasınmı öyle komiktiki ikisi birden nerde lan diye bağırınca hemen telefonumu aldım ve uzaklaştım. Bunları tabikide vidyoya aldım.

Hemen bunlarıda kopyaladım ve yatağa zıpladım. Uyumaya çalıştım.

.........

Yorumlarınızı bekliyorum. En kısa zamanda yeni bölümü yolluyorum. Görüşmek üzere.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin