5-thor

1.6K 62 6
                                    

Karakter : thor

Kelime sayısı : 248

~~~~

   Sen thora aşıksın lakin o janeden hoşlanmakta, jane ise thor ile sadece gücü ve tanrı olduğu için çıkmakta sen bunu öğrenmeden önce jane ile iyi anlaşıyordun lakin öğrendikten sonra onu hep terslemeye ve kötü davranmaya başladın.  Thor ile jane bu durumu yadırgasada birsey demiyorlardı.

Bir gün jane ile harbi harbi konuşup itirafını ses kayıt cihazına alırsın. Çünkü thor ona evlenmek istediğini sana söylemişti.

Sonunda thor ile konuşmaya hazırsın beraber göl kenarı bir yere gidersiniz thor

"Leydi S/A sorun ne "

"Thor sana soylemem gereken birşey var"derin bir nefes alıp

"Jane aslında seni sevmiyor thor o... o senin şöhretinle ilgileniyor"

"Sen ne dediğinin farkındamısın sana inanmıyorum o beni seviyor bende onu seviyorum biz evleneceğiz "

"Thor gerçekten anlamıyorsun o seni sevmiyor seni üzecek "biranda thorun bağırmasıyla irkilirsin

"Yalan söylüyorsun sen bizi kıskanıyorsun değilmi tüm bunlar onunla evlenecegim icin degilmi "

"Yalan soylemiyoru... "

"Yalan tamamı yalan bir daha benimle konuşma çünkü senin gibi bencil biri ile dostluk kurmicam çık git hayatımdan"

Senin bencil olduğunu düşünmesi kalbini gerçekten cok kırmıştı çünkü sen herkes için kendinden ödün  verip isteklerini yerine getirmekten baska birşey yapmiyordun. Sırf onlar üzülmesin diye her isteklerini yerine getirmeye çalışıyordun.

Gözyaşların akarken elindeki ses kayit cihazını thora uzatın ve kısık sesinle

"Bunu tonye ver ve sana dinletmesini iste senden son isteğim ondan sonra hayatından çıkıcam "

Thor elindekinin ne olduğunu bilmeden alır son kez ona bakıp arkani dönüp koşarak ordan uzaklaşırsın.

~~~~

Devamı gelecek...

Thordan beklenmeyen hareketler

Bir ara yazarken 'thor' un nasıl yazıldığını unutup 'torh' yazdım dndbjsdmd

Marvel İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin