Sve je počelo tog dana...
Ja, ni kriva ni dužna, došla sam na svijet.
Mislim da Bog nije ni znao kakvo je stvorenje stvorio. Od malena sam pokazivala znakove ludosti. Imala sam ideje kakve nitko nije imao. Bez brige, nisam psihopat (bar mislim da nisam) ni serijski ubojica. Samo moj mozak nekad radi po svome i ima razne zamisli.
U vrtiću sa jednom bila gladna pa sam otišla u kuhinju. Nikog nije bilo zbog čega sam bila mnogo sretna. Moje kulinarske vještine su jednake nuli još i dan danas. Tako sam skoro zapalila kuhinju mažući Nutelu na kruh. Jednostavno. Nesposobnost na djelu. Onda su me skoro izbacili iz vrtića. Ništa novo.
Nego... Da se ja konačno predstavim. Ja sam Lea i imam 13 godina. Rođena sam 28.1.2007. Idem u sedmi razred i žešći sam neuspjeh, ali to stvarno nije bitno. Mozak mi funkcionira potpuno suprotno. Znate, kad učitelji kažu da će ovo gradivo biti svima lako, ja iz testa dobim 3. A kad nam daju nešto teško, dobim 5. Budala. Ne znam što još reći. Živim u Hrvatskoj.
Sad je kArAnTeNa i život mi se svodi na izležavanje. Tko fućka školu. Kad treba nešto poslati, neke zadatke, imam osobe koje šalju zadaće u grupu na Viberu. I tako je meni super. Za tri tjedna škola završava. I dolazi ljeto. Ništa se neće promjeniti ako mene pitate.
Ovo će biti kao mali dnevnik (ako mi se bude dalo pisati jer sam lijena čačkalica) u koji ću zapisivati na kraju dana što mi se sve događalo kroz moj nikako zanimljiv dan. Baj baj.
Do sljedećeg puta moram smisliti kako ću se odjaviti...
YOU ARE READING
Stupid me
RandomjAo CaO! Al stvarno, nezz sta da tu napišem. Ovo je neki random. Ako se odlučite na čitanje... Ne odgovaram za posljedice. :D