2.GEÇMİŞTE HOGWARTS

424 19 5
                                    

Artık ağaçlara tutunarak bile yürüyemeyecek duruma gelmiştim ve olan oldu ayaklarım birbirine dolandı ve ben de yere kapaklandım. Kendimi sürünerek ilerletiyordum ki çalıların için de bir ışık olduğunu fark ettim.

Oraya bakıp bakmamak arasın da kararsızdım fakat bakma duygum ağır bastı çünkü beni kurtarabilecek bir eşya olabilir di ben de bu yüzden bakmaya karar vermiştim.

Kendimi sürükleyerek oraya götürmeye çalıştım ve sonun da başarmıştım fakat aşırı yorulmuştum gördüğüm şeyse bir kitaptı ama yasak orman da ne işi vardı ki belki de profesör lerden biri bunu bulabiliceğimi düşünüp buraya bırakmış olabilir di ama birazcık daha üstün de düşününce bu tahminimin çok saçma olduğunu anlamıştım. Bakmadan merakımı gideremezdim bu yüzden kitabı açtım açmamla içinden kör edici ışığın çıkması ve nefesimin kesilir gibi olması bir oldu ve sonra ışık gitti fakat benim enerjim de bitmişti.

Uyandığım da Hogwarts'ın revirindeydim.sonun da birileri beni buldu diye içimden geçirdim. Birden kapı açıldı içeri profesör Dumbledore girdi arkasından da daha önce hiç görmediğim bir kadın geldi. Şimdi revirde kadının bir çantayı karıştırma sesi yankılanıyor du. Bir süre sonra profesör Dumbledore gibi o da yanıma geldi ve bana kendimi nasıl hissettiğimi sordu bende "biraz yorgun ,aç ve susuz hissediyorum"dedim bunun üzerine profesör Dumbledore "merak etme yemeğin birazdan gelir ama o gelene kadar madam Emila sana baksın sonuçta uzun yoldan geldin" dedi

Bu da ne demekti şimdi uzun yoldan mı gelmiştim acaba neyi kast etmişti ayrıca madam pomffrey'e ne olmuştu revirdeki görevli o değilmiy di bu madam Emila da nerden çıkmıştı böyle burda bir şeyler oluyor su ama yakın da anlardım.

Profesör Dumbledore gittiğin de madam Emila ile yalnız kalmıştık. Ve benim canım çok sıkılmıştı neyse ki madam Emila bana tam zamanın da istediğim bir şey olup olmadığını sormuştu ben de yemeğim gelene kadar okuyacak bir şeylerin olup olmadığını sordum madam Emila da bana bir gazete uzattı tam gazeteyi okuyordum ki tarih dikkatimi çekti herhalde açlıktan yanlış görüyordum burda ki tarih 7 Ekim 1943 dü.

Hemen madam Emila'ya "madam Emila acaba hangi yıldayız"diye sordum soruma nedense hiç şaşırmamıştı ve cevap verdi "bugünün tarihini soruyorsan eğer 7 Ekim 1943 gerçi gazete de de yazıyor olması lazım" dedi

Şok olmuştum yani o kitap sanırım beni geçmişe göndermişti ama nasıl bu olayı çözmem gerekiyor du fakat şimdi değil çünkü şuan gerçekten çok açtım.

Birkaç dk sonra yemeğim yanında suyla birlikte gelmişti nasıl yediğimi anlamamıştım bile ama yemeğim bittikten sonra kendimi çok iyi hissediyordum bu daha önemliydi çünkü araştırmam için kendimi iyi hissetmem çok önemliydi.

Yemeği yedikten sonra aklıma geldi ve hemen yorganı açıp kıyafetlerime baktım ve rahatladım neyse ki  Hogwarts formalarım değilde serbest kıyafetlerim üzerimdeydi ve madam Emila fark etmeden yorganı üzerime geri çektim tam o sırada kapı açıldı.

Gelen profesör Dumbledore'dan başkası değildi ve elinde seçmen şapka ile gelmişti.

Bana doğru yaklaştı ve "bu seçmen şapka seni Hogwarts binana yerleştiricek seçildiğin bina da kalıcaksın ve yine seçildiğin binanın derslerine giriceksin" dedi tabiki bunların hepsini biliyordum ama bilmiyormuş gibi davrandım ve profesör Dumbledore şapkayı başıma taktı.

Şapka anında konuşmaya başlamıştı. "Hmm çok zekisin hemde baya zeki Rawenclaw olabilirsin ama çok da cesursun evet inanılmaz şekilde cesursun hmm sanırım seni yerleştiriceğim binayı biliyorum" "GRYFFİNDOR!" Diye bağırdı biraz bekledikten sonra evet geçmişte de gelecekte de gryffindor um ben bu zaten değişmiyecek birşey diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım. Sonra profesör Dumbledore şapkayı kafamdan çıkardı ve "Gryffindor a seçildin umarım orda ki öğrencilerle iyi anlaşırsınız miss Granger" bana miss Granger dedi ama adımı nerden biliyordu ki merakıma yenik düştüm.

Tomionie/Geçmişin GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin